OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Indestructible - 1. kapitola



Indestructible - 1. kapitolaViete si predstaviť život príšery? Ak nie, tak vítajte v Indestructible. Je to o živote dievčaťa, ktoré je polovičná upírka a potomok Lillith. Vítajte na Strednej škole v 21. storočí - vo svete príšer.

Volám sa Spencer Morgan a pochádzam z najstaršieho rodu upírov. Moja mama, ale nie je upír, je potomkom bohyne Lillith. Bola to prvá žena Adama, ktorá sa mu odmietala podriadiť a bola vyhnaná z Raja. Potom sa vraj stala milenkou Satana, nazývali ju bohyňou vášne, sexu, žiarlivosti a pomsty. Verte mi, nežije sa s tým práve ľahko. Mám sedemnásť už cez dvesto rokov, som najmladší upír na škole. Mám najlepšiu priateľku Elizabeth Swatch, ktorá je vlkolak. Teraz začína nový školský rok, my sme tretiaci a dnes je prvý deň...

„Spencer! Kde toľko trčíš, vylez už z postele!“ kričí mama z jedálne. Áno, je to počuť, ked si upír a počuješ všetko na kilometre daleko.

„Už idem!" šepkám do vankúša s tým, že ma počula. Vstanem a idem sa obliecť. Ked som sa pozrela doľava, na kresle boli položené biele čipkované krátke šaty. Carol...

Carol je moja komorná, skvelá baba. Carol je tiež upír, ale z rodu poddaných, pre našu rodinu robí odkedy som sa narodila. Je to taká moja víla.

Obliekla som sa a odišla som do školy, kde čakala Beth.

„Wow, vyzeráš sexi!“ povedala som a silno som ju stisla. Mala na sebe broskyňovú sukňu nad pás a bielu podprsenku k tomu. Na Beth to vyzeralo úžasne, pretože je tmavá a vyzerá exoticky. Má krásne hnedé oči, plné mandľové pery a hnedé, po ramená krátke vlasy.

„Spencer, ty tiež vyzeráš očarujúco. Milujem tvoju provokatívnosť!“ povedala Beth a preskakovala medzi stromami. Bola som jej hned v závese, keď sme prichádzali pred obrovskú hradbu akoby z Harryho Pottera, áno, aj u nás čítame takéto veci, aj Twilight.

„A č,o aké boli prázdniny?“ spýtala som sa.

„Úplne skvelé, boli sme na Floride za tetou Meg a bol tam jeden chalan, ktorý bol zo mna úplne paf, ale bol to človek...“ začala nadšene a skončila zlomene.

„Och, to mi je ľúto, neboj sa, na našej škole je dosť krásavcov!“ snažila som sa ju potešiť.

„Ale ty máš svojho princa, kiežby som aj ja mala to šťastie,“ povedala a pohla sa smerom vpred.

Na našu školu chodia upíri, vlkolaci, zombíkovia, fúrie, duchovia, víly, morské panny, sirény a čarodejníci.

Ked sme tam boli vošli sme do veľkej Viktoriánskej miestnosti, kde bola celá škola rozdelená podľa tried. My sme, samozrejme, meškali a všetky oči ostali na nás. Ostatní nás už poznajú, ale prváci... nie. A tak sme rýchlo našli Grace, našu spriaznenú dušičku, a zaradili sme sa do rady. Grace je zombík a verná priateľka, škoda, že tento rok už maturuje. A tu je môj priateľ Marcus Montelli, tiež upír. Patrí k najstarším a k najmocnejším upírom na svete. Je to vážne fešák, má špinavé blond vlasy v malom vrkoči, modré oči a on je proste celý úžasný.

„Spens! Ty vždy vieš ako zaujať.“ odvrkla najhoršia osoba na svete, Victoria Warejnikovic, hrozná fuchtla z Rumunska. Je to fúria a dobre falošná potvora. Viete to, že upíri a vlkolaci sa nemusia, nie je také hrozné ako fúrie, pretože to tie sú ozajstní nepriatelia upírov.

„Slečna Swatch a slečna Morgan, ku mne!“ zakričala na nás po príhovore riaditeľa profesorka Radlyová, sedí na mne, pretože som minulý rok vypustila po škole cvrčkov, a kedže morské panny sa ich boja, bola prča!

„Bolo nutné hneď v prvý deň meškať?“ povedala pani Radleyova.

„Nie, pani Radlyová,“ odpovedali sme spolu s úsmevom na tvári.

To bude zase rok.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Indestructible - 1. kapitola:

6. steel
31.01.2013 [22:22]

Emoticon Emoticon Emoticon tesim sa na dalsie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. HollyMary přispěvatel
31.01.2013 [22:11]

HollyMarymima33 ja true blood nepozeram takze neviem ja som velmi na tieto legendy :) rosemary budu dlhsie ale dlho som nic nenapisala a tak... Emoticon MillieFarglot: no hej tak ale tiez stym skusenosti nemam a clovek sa uci s chyb a ja som chcela aby tam tolko tych bytosti bolo Emoticon ale dakujem za nazor

4. MillieFarglot admin
31.01.2013 [22:01]

MillieFarglotPrvá vec, ktorá ma takmer odradila od čítania, bola prvá veta. "Volám sa..." (je to úúplne otrepané) a potom hneď všetko zhrnuté. A poviem ti to úprimne, z tejto kapitoly som toho moc nemala. Akurát tak úplný zmätok. Emoticon
Skús písať viac dej, v tomto bolo naozaj všetko len opísané. Viem, že sa nejako musí začať, ale proste žiadny dej, zdalo sa mi to nudné.
Podľa ďalších kapitol uvidím, či budem pokračovať v čítaní alebo nie. Emoticon Jo a toľko nadprirodzených bytostí... ako sú fajn, ale čo je veľa, to je moc.

3. Rosemary přispěvatel
31.01.2013 [21:28]

RosemaryNení to špatné, ale ta nedostačující délka .. ale tak jinak fajn. Emoticon

2. mima33 admin
31.01.2013 [20:09]

mima33Zaujímavé, aj keď krátke. Povedala by som. Prijala by som dlhšie kapitoly, pretože keď sú moc krátke, tak sa človek ani nemá čas začítať a je koniec. Emoticon No každopádne pokračovanie si prečítam, pretože mi to nedá.
A Lilith... poznám ju akurát s True Blood a tam si nie som istá, či neboli informácie o nej skreslené Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
30.01.2013 [21:57]

LiliDarknight*Článok vraciam na opravu. Prvý problém tvorí tvoj názov, respektíve niečo v ňom chýba. Keďže ide o príbeh na pokračovanie, musíš v názve uviesť označenie kapitoly. Ďalší problém je príliš nízky počet slov - minimum pre článok je 500, ale ten tvoj má len 478. Takže si niečo dopíš. Keď si všetko opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!