OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Indestructible 3. kapitola



Indestructible 3. kapitolaSpencer čaká trpké prekvapenie, ako sa sním vysporiada...

„Beth! Dnes sa po škole ponáhľaš? Chcela by som skočiť na menšie nákupy do centra, kvôli tomu halloweenskemu plesu na budúci týždeň,“ odrapotala som rýchlo. Tie nákupy nebudú až také malé...

„Jasné! Aj som sa ťa to chcela spýtať, či pôjdeš!“ povedala a sadla si predo mňa, „aký bol víkend?“ Nahodila úsmev.

„Najlepší, aký len mohol byť, a ten tvoj?“ snažila som sa zmeniť tému.

„Môj super, bola som celý víkend s Danielom, je strašne vtipný! No a slovo najlepší mi nestačí, chcem vedieť podrobnosti,“ hlesla a vyplazila jazyk.

Po matematike vošiel do triedy Marcus a hľadal ma pohľadom po celej triede.

„Spencer!“ zakričal, na to som sa otočila a usmiala. Prišla som k nemu, nemal moc dobrú náladu, vedela som, že sa niečo deje.

„Čo sa stalo?“ spýtala som sa.

„Spencer, nehovorí sa mi to ľahko, ale musím na istý čas opustiť mesto. Ideme za tetou Vicki do Londýna, ktorá vážne ochorela a neviem, ako dlho tam budeme.“ Pozrel sa mi do očí a stisol mi ruku.

„Nie! To je príšerne, dúfam, že tvoja teta skoro vyzdravie,“ povedala som a objala ho. Bol smutný zo svojej tety, mal ju veľmi rád.

„Spencer, ale ja asi nebudem na plese,“ povedal.

„Nevadí, hlavné je, aby ste všetci boli šťastní.“ Usmiala som sa, objala ho a povedala, „No chod už.“

Ked odišiel, ešte sa na mňa poslednýkrát pozrel a usmial.

„Spencer!“ zakričala na mňa Beth, „čo sa stalo?“

„Marcus musel súrne odísť a na plese nebude,“ povedala som a odišla s triedy.

„Čo? To snáď nie! A čo budeš teraz robiť?“ Zobrala si veci a bežala za mnou.

„Neviem, vážne netuším,“ zamrmlala som a otvorila skrinku.

„Ach, budeš si musieť nového partnera na ples!“ povedala a dodala. „Daniel by išiel!“

Otočila som sa k nej a povedala: „Ty si myslíš, že pôjdem s tým šteniatkom?“

„No, nie, ale nemáš na výber,“ otvorila skrinku, „všetci už niekoho majú.“ Toto je snáď i zlý sen! Jaj, bože, prečo ja?

„Fájn,“ povedala som beznádejne.

„Oukej, ale vieš, že budete musieť aj cvičiť tanec,“ povedala a ja som len rachotom zatvorila skrinku a zlostne na ňu pozrela.

Keď som a otočila Daniel bol akurát za nami.

„Ahoj! Pôjdeš so Spencer?“ vyhŕkla na toho chudáka Beth. Daniel sa len na mňa rýchlo pozrel a zistil, že nadšená z toho moc nie som.

„No, ak s tým nemá problém Spencer, je mi potešením,“ oznámil a usmial sa na mňa. Čo sa smeješ? Toto nie je vtipné, toto je len núdzový prípad! Pomyslela som si.

„Ok, takže čo sa stalo s tvojím doprovodom?“ opýtal sa ma.

„To radšej nechaj tak...“ zasekla som sa. „Marcus musel súrne opustiť krajinu,“  nakoniec som mu povedala pravdu.

„Aha, to som netušil, no čo už, stáva sa...“ povedal zobral si veci a išiel do triedy.

V ten deň po škole.

„Ideme, ideme, ideme!“ kričí Beth.

„Bože, ukľudni sa trocha, veď to nemusíš tak prežívať,“ povedala som a zasmiala sa.

Milujem nakupovanie! Ach aspoň sa trochu odreagujem od Marcusa. Smutne som sa pozrela na Beth, ale tá v tej chvíli balila jedného predavača. Začala som sa hrozne smiať.

„Beth? Našla som šaty pre teba!“ Vzala som do ruky krásne svetloružové šaty bez ramienok s čipkovaným lemom.

„Wow, krásne!“ Rýchlo mi ich vytrhla s ruky a bežala do kabínky.

„No, ukáž sa! Som zvedavá, či som vybrala správne,“ zachichotala som sa.

„Sú skvelé, ďakujem, Spencer,“ povedala s radosťou a objala ma.

V tej chvíli okolo nás prešiel Daniel s... Victoriou? Bože môj, čo tá tu chce! Vyšklbala by som jej oči!

„Ahoj, Spencer! Ty asi na ples, chúďatko, nepôjdeš, keď ten tvoj princ od teba zdrhol,“ posmešne vykríkla. Beth ma len rýchlo chytila, lebo videla, ako by som na ňu vybehla!

„Victoria, ty si strašne suchá, pretože sa nikto nesmeje!“ povedal Daniel a usmial sa na mňa. Victoria sa nadula a odišla preč. Dobre! Možno Daniel nebude až taký kretén. Pozrela som naňho odporne.

„Tak čo, šaty nakupujete?“

„Áno a preto by si asi mal ísť,“ povedala som nástojčivo.

Keď som sa otočila uvidela som tie najkrajšie šaty na svete! Krásne tmavomodré s čipkovaným vrškom a s korzetom zo sedemnásteho storočia. Vyzerali dokonalo a ja som ich musela mať.

„Beth, aha čo som našla!“ Ukázala som na tie šaty.

„Tie si ani neskúšaj, oni sú tvoje ako to len môže ísť,“ povedala a ešte dodala: „ a keď si ich nekúpiš, nikdy s tebou neprehovorím!“ Usmiala sa.

Šaty som kúpila a došla domov absolútne vyčerpaná. S Beth sme skočili na večeru a rozlúčili sa keď zase stretla toho svojho fešáka.

Zaspala som s myšlienkou na Marcusa...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Indestructible 3. kapitola:

1. MillieFarglot admin
28.02.2013 [15:11]

MillieFarglotAhoj, tentokrát som ti článok opravila, dávaj si pozor na tieto chyby:
* číslo sa v texte píše slovom
* píše sa 1. kapitola, K v žiadnom prípade nesmie byť veľké!
* čiarky
* priama reč
* mäkčene!
* I/Y
* S/Z
Ďakujem Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!