OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » Drobný skutek



Drobný skutekO tom, že i drobné skutky mohou někomu hodně pomoci. A malé činy mohou změnit svět. Poněkud vážnější drabble, oproti mým ostatním.

Studený temný sklep. Mříže. Ze stropu prosakující vlhkost. Krysy. Pláč.

V rohu místnosti se třese drobná dívka. Jdou si pro ni, slyší to. Když na ní zahalená postava namíří hůlkou, strachy se ani nedokáže postavit na nohy. Hrubě ji vlečou nahoru do domu.

Do očí ji bodne ostré sluneční světlo. Rozhlédne se po místnosti a plaše sklopí hlavu. Určitě musí být na Manoru. Někdo ji chytne za vlasy a donutí zvrátit hlavu dozadu. Překvapením vyjekne.

„Draco, je tohle ta Potterova mudlovská kamarádka?“ Dívka cítí splašený tlukot svého srdce.

„Ne,“ odpoví po chvíli ticha mladý Malfoy. Pohledem zachytí Hermionin překvapený výraz. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Drobný skutek:

5. Darien přispěvatel
23.09.2016 [19:50]

DarienSaDiablo, moc děkuju za komentář, ani nevíš jak příjemný je vidět tu po letech známou tvář. Emoticon Tvůj rozbor situace byl naprosto přesný, nezbývá než souhlasit. Emoticon

4. SaDiablo přispěvatel
12.08.2016 [23:40]

SaDiabloPřečetla jsem to snad ani ne během třiceti vteřin, a vlastně mě ten závěr ani nepřekvapuje. Sice doba není specifikovaná, ale v hlavě se mi to odehrávalo, když už byl Draco psychicky úplně na dně. V sedmičce už ani moc nebojoval, když mu Harry vzal hůlku, působil rezignovaně, jako by věděl, že to, k čemu se dostal nevyhnutelně, nedává žádný smysl, je to zlo a jenom zlo a ne žádný hry, kdy někdo někomu něco začaruje, a pak se z toho stane vtip měsíce při snídaních u Zmijozelského stolu. Narcisse to nakonec taky nepřišlo správné, ta honba za dítětem, ve stejném věku jejího syna. A jako matka se o Draca vždycky bála, takže když byli sami, Draco, Narcissa a Lucius, už od toho chtěli jenom pryč, k čertu s čistokrevným kouzelnickým světem (Lucius držel jen kvůli tomu, že byl Smrtijed a neviděl od toho žádnou cestu pryč, Narcissa zůstávala kvůli Bellatrix, kterou měla ráda, všichni potom, aby to vůbec přežili, že). Takže proto mi právě tahle situace přijde naprosto uvěřitelná.

3. RenyNew přispěvatel
20.04.2016 [17:41]

RenyNewDarien: Sídlo Malfoyových, ne? ;) Mě osobně by to zrovna do téhle povídky sedělo mnohem víc. Hermiona přeci "Manor" do té doby vlastně neznala, takže pochybuju, že by mu říkala touhle zkráceninou z Malfoy Manor. Kdyby tohle slovo v myšlenkách použil třeba Draco, asi by mě to tolik nebilo do očí :).

2. Darien přispěvatel
20.04.2016 [12:26]

DarienRenyNew: Mockrát děkuji za komentář. Já právě vždycky přemýšlím, co se tak Dracovi muselo honit hlavou a on vlastně moc prostoru k odporu neměl. Jinak jaký výraz používáš místo Manoru? Já to mám právě načtené z anglických povídek a kolikrát nemůžu přijít na to jak to říct v češtině. Emoticon

1. RenyNew přispěvatel
17.04.2016 [10:29]

RenyNewHmm... zajímavý nápad. Že v knižním Dracovi byla špetka z tohohle Draca je vidět, když tak neurčitě určuje totožnost Harryho (byť znetvořeného Mioniným kouzlem).
Otázkou samozřejmě je, jestli by téhle jeho malé velké lži ostatní uvěřili... Mají přece tři zajatce, kteří vzhledem odpovídají Zlatému triu...
Samozřejmě by to ale šlo brát jako Dracův osobní projev nesouhlasu. Distancování se od Smrtijedů. To by bylo vážně působivé... vlastně jsem v něco takového lehce doufala (byť asi v mnohem méně výrazném gestu), takže... vlastně ano :)
Emoticon
PS: Jen já osobně mám problém s názvem "Manor". Do českých fanfikcí mi to prostě nesedí...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!