OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction » Heart of Ice



Heart of IceDrabble o asi nejtragičtější romanci celého Batmanovského světa.
Dr. Victor Fries byl vědec, který se zabýval výzkumem kryogeniky. A potom poznal Noru. Přátelství přerostlo v lásku, a tak se vzali. Jenže "Šťastní až na věky" se nekonalo. Noře diagnostikovali nevyléčitelnou chorobu a dávali jí nanejvýš rok života. Victor se snažil najít lék, ale když se čas začal krátit, vrátil se ke svému starému výzkumu. S těžkým srdcem se nakonec rozhodl, že Noru zmrazí, dokud nenajde lék...

Přitiskl jsem ruce na sklo a díval se na ni. Byla nádherná. Doteď jsem nechápal, proč si vybrala zrovna mě.

Mohla sis vybrat lepšího... Jen nevím, jestli by tě miloval tak jako já.

Pamatuji si den, kdy jsme se brali, jako by to bylo včera. Jenže dnes už je to patnáct let... Tehdy sněžilo. Dnes taky sněží, Noro. O to jsem se postaral. Kéž bys to mohla vidět.

Sliboval jsem, že tě vyléčím. Už brzy budeš žít jako předtím.

Já tu budu pro tebe, ale pochybuji, že mě takového budeš stále chtít.

Ne po tom, co se mně... nám stalo...


Poznámka pod čarou:

Dr. Victor Fries byl vědec, který se zabýval výzkumem kryogeniky. A potom poznal Noru. Přátelství přerostlo v lásku, a tak se vzali. Jenže "Šťastní až na věky" se nekonalo. Noře diagnostikovali nevyléčitelnou chorobu a dávali jí nanejvýš rok života. Victor se snažil najít lék, ale když se čas začal krátit, vrátil se ke svému starému výzkumu. S těžkým srdcem se nakonec rozhodl, že Noru zmrazí, dokud nenajde lék.

Jenže jeho zaměstnavatel Ferris Boyle se rozhodl zrušit jeho projekty - prý byly příliš drahé. Victor se mu snažil vysvětlit, že pokud jeho projekty zastaví, Nora zemře. Boyle se mu vysmál a poručil svým bodyguardům vypnout přívod elektřiny do strojů, které držely zmraženou Noru naživu.

Victor byl zoufalý a napadl ho. Boyleovi bodyguardi Victora v bitce hodili na stůl s chemikáliemi pro kryogenické zmražení.

Ferris Boyle se domníval, že takové zranění nemůže nikdo přežít a odešel. Plánoval, že to prohlásí za nehodu při výzkumu a policie mu nakonec stejně přikáže všechen Friesův výzkum zastavit.

Jenže Victor přežil, ale chemikálie změnily jeho tělo a on teď nedokáže žít při vyšší teplotě než je nula. Z věcí ze svého výzkumu vytvořil speciální zbroj, která dokáže udržet jeho tělo v chladu a přísahal, že se Boyleovi pomstí.

Bohužel se mu to nepodařilo. Zastavil ho Batman (jako obvykle), jenže díky jeho neobvyklým potřebám ho soud neposlal do vězení, ale do Arkhamského ústavu pro kriminálně choré. Victor, kterému kvůli jeho zbraním, vytvořeným za pomocí poznatků z jeho výzkumu, začala média říkat Mr. Freeze, ale utekl. Snažil se získat svou Noru zpátky, ale vůdci podsvětí si uvědomili, jak geniální zbraní může Victor být. Vždyť stačí tak málo a on udělá cokoli. Stačí jen mít jeho ženu...

Victorovi se ale podařilo získat ji zpět a usilovně pracuje a hledá lék na její nemoc. Je připravený skončit s životem superzločince až se Nora uzdraví. Má jen strach, že by ho opustila, kdyby se dozvěděla, co všechno udělal.

Tak to byla zkrácená verze Victorova příběhu a zároveň vysvětlení myšlenky celého drabblu.

Můžu vás jen prosit, aby jste Victora viděli radši tak, jak se objevil v Arkham City a původní animované sérii z roku 1992, než jak příšerně jej zpracoval Joel Schumacher (a hrál Arnold Schwarzenegger) ve filmu Batman&Robin.

Jinak - Fries se vyslovuje úplně stejně jako Freeze. 

Je mi jasné, že nemůžu ovlivnit vaši představu, ale já chci jen zkrátka upřesnit, o kom vlastně píšu.

Vaše Shire 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Heart of Ice:

2. Dreamer přispěvatel
31.08.2012 [11:07]

DreamerVidím Victora stejně jako ty- ne jako Schwarzeneggera nasunutého v robotickým kostýmu poháněném diamanty XD (kdo takovou kravinu vymyslel)
Mě romantika moc (vůbec) nebere, ale tohle mě tim že je to jejich zajímavý příběh ( a navíc batmanovský) bere Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. YokoScarlet přispěvatel
19.07.2012 [12:19]

YokoScarletShire,
vzhledem k tomu, že jsem neviděla žádný film s Batmanem ( upřímně se stydím Emoticon ), tak Friese vidím přesně jako ty. Není tím pádem divu, že mi tu tečou po tvářích černé slzy (já kráva se dneska rozhodla nalíčit Emoticon ).
Ten drabble je tak... tak... Nemám slov! Brečím tu jak malá a mám pocit, že jsi mi včera na chatu tak torchu kecala, protože tohle je velmi romantické! Emoticon
Nezbývá nic jiného, než se klanět tak skvělému autorovi, jako jsi ty. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!