OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Anké Kapitola 2



Anké Kapitola 2Pokračování v rozhovoru a Scottův odchod.

„To je Scott, víš ten, co přemohl Deucaliona,“ zašeptal jeden vlkodlak u baru. Podívala jsem se k vedlejšímu stolu. Derek a Petr bez mrknutí pozorovali reakci všech v místnosti. Čekali na chybu, která by mě mohla prozradit. Zrzavá dívka obklopena třemi chlapci taktéž pozorovala reakci okolí. Poposadila jsem si své brýle a pokračovala v psaní.

„Nikdo o ní moc neví,“ řekla Lily a napila se ze své sklenice. Všechny pohledy se stočily na náš stůl.

„Potřebujeme ji a uděláme pro to cokoliv,“ řekla ta zrzavá dívka. Přestala jsem psát a sundala si brýle. Začalo mě to zajímat.

„Jste nejspíš blázni. Přijdete sem, v tento velký den, a takhle zkazíte oslavu. Ani nevíte, koho hledáte. Ženete se za pouhou iluzí,“ zašeptala jsem a upila ze svého nápoje. Zaměřila jsem se na dívky za Scottem. Obě byly silné a hezké. Ušklíbla jsem se. Jedna z dívek byla lovkyně, jestli si toho všimne někdo další, bude tu docela zajímavá situace. Zaměřila jsem se na druhou dívku. Chvíli jsem ji pozorovala. Ruku měla položenou na meči, přesněji na kataně. Zamračila jsem se, když jsem okolo ní viděla problikávat světlo. Liška?!

„Lžeš! Není to iluze! Nesmí být!“ zakřičel na mě mladý vůdce a přiblížil se.

„Kvůli čemu riskujete své životy?“ zeptala se Lily a dívala se z jednoho na druhého.

„Kvůli členovi naší smečky, který je …“ zašeptala zrzka a v jejich očích se zaleskly slzy. Navřela jsem oči a snažila se vyvolat vizi, která opravdu přišla. Dívala jsem se na mladíka, který s ledovým klidem vrazil nějaké ženě stříbrnou dýku přímo do srdce. Ruce měl od krve. Úsměv na tváři. Pomalu jeho prst zašpiněný od krve putoval do jeho úst. Zhnuseně jsem se oklepala a tím na sebe upozornila. Zadíval se na mě a začal se přibližovat. Začala jsem couvat, jak mě může vidět?! Vyrazil ke mně a chytil mě okolo krku. Pomalu mi docházel vzduch. Od své vize jsem se odtrhla a ve skutečnosti jsem sebou škubla a odhodila stůl.

Chytila jsem se za krk a snažila se dostat do sebe vzduch. Sípavě jsem dýchala a všichni se na mě nechápavě dívali. Lily se ke mně vrhla a snažila se mi pomoc. Rukou jsem ji zastavila a zhluboka se nadechla.

Tohle jsem ještě nezažila. Zavřela jsem oči a představila jsem si znovu tu tvář. Mladík se smál a v jeho očích jsem zahlédla znak, který jsem moc dobře znala. Nogitsune je v Beacon Hills. To znamená, že tam bude i liška.

„Pověz mi, Scotte. Co je s tvým přítelem?!“ zavrčela jsem.

„Hledám věštce a s vámi se o Stilesovi bavit nebudu!“ zavrčel a třískl pěstí do stolu, který se rozpůlil.

„Scotte, jestli si nepospíšíš, tvůj přítel zemře a celé město Beacon Hills bude zatraceno. Vše, na čem ti záleží, bude zničeno. Začne pro všechny peklo. Nehledej věštce, zbytečně kvůli tomu ztrácíš čas. Hledej způsob, jak dostat vetřelce ze Stilesova těla. To je tvůj úkol. Věštec si tě najde sám, až ho nejvíce budeš potřebovat. Teď odejděte,“ zašeptala jsem a usadila se na židli.

Scott smutně sklopil hlavu a pokýval hlavou. Všichni se hned zvedli a odcházeli. Scott se zastavil a podíval se na mě.

„Co když selžu? Co když mu nedokážu pomoc?“ zeptal se mě.

„Ty to dokážeš, Scotte. Hvězdy jsou ti nakloněny.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anké Kapitola 2:

3. Pája
11.07.2014 [11:45]

paráda Emoticon

2. Pavla
09.07.2014 [22:16]

super díl doufám že bude další Emoticon

1. WendyMoon
09.07.2014 [21:03]

Povídky o vlkodlačicích miluju! Prosím rychle další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!