OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí oheň Kapitola 4



Vlčí oheň Kapitola 4Setkání s lovci a vlkodlakem.

„Je tam, kde má být,“ řekl klidným hlasem a přikryl mladíkovi ústa. Zaposlouchala jsem se a schovala se za široký strom. Lovci! Ze tmy lesa vyrazila šipka a zanořila se do stromu blízko mladíka a vytvořila zářivé světlo, které mě i jeho oslepilo na nějaký čas. Můj zrak se srovnal.

Mladík měl v ruce zabodnutý šíp. Objevili se tam tři muži a pohledem pročesávali okolí. Ušklíbla jsem se, když dva z nich odrovnal Derek a ještě pomohl Scottovi. Oba dva se dali do pohybu a brzy zmizeli. Lovec, který jako jediný stál, pomohl svým kolegům na nohy.

„Ti už se do lesa nevrátí. Dnes už to nemá cenu!“ zavrčel jeden z nich a odcházeli pryč cestou, kterou přišli. Další dva jej brzy následovali. Já jsem se rozhodla ještě v lese zůstat. Našla jsem si klidné místo hluboko v lese, vylezla jsem na obří balvan a položila se na něj. Přemýšlela jsem o vlkodlacích.

Já nebyla stejná jako oni. Moje přeměna byla úplná. Měnila jsem se v normálního vlka. Moje oči byly fialové, jejich podle postavení. Dokázala jsem se rychleji uzdravovat. Navíc moje slzy dokázaly léčit. Nevím, proč jsem jiná, ale vím, že jsem takhle šťastná.

Okolo mě proběhl stín. Posadila jsem se a vyčkávala jsem, co se bude dít. Podrbala jsem se a čekala. Přede mnou se zjevil vlkodlak, který se přeměnil do lidské podoby a dopadl na kolena. Zhluboka oddechoval. Zdál se vyčerpaný. Půlka jeho obličeje byla popálená a chyběly mu i vlasy. Smutně jsem zakňučela. Jak se mu to mohlo stát? Vrhla jsem se k němu a začalo okolo něho kroužit.

„Padej, štěně, já rozhodně nebudu tvojí večeří! Nejsem nic na mazlení a ani nejsem strom, který by se nechal označkovat!“ zavrčel popuzeně. Štěkla jsem na něj a se zdviženým ocáskem šla pryč. Opřel se o spadlý kmen stromu a odpočíval. Já už jsem si toho hrubiána nevšímala. Rozeběhla jsem se se zavytím domů.

Před domem jsem se přeměnila a šla do domu. Svlékla jsem ze sebe šaty a rozhodla se navštívit koupelnu. Umyla jsem se a skočila do své postele. Přivinula si do náruče polštář a zavřela oči. Ani nevím, kdy jsem usnula, ale zdál se mi zvláštní sen. Seděla jsem na křesle a dívaly se na mě oči vlkodlaků. Najednou ke mně letěl šíp a zabodl se mi přímo do srdce. Je to jen sen!

S trhnutím jsem se probudila. Nádherný sen. Přes oči jsem si dala ruku a ještě chvíli ležela. Protáhla jsem se a pomalu se vyhrabala z vyhřáté postele. Podívala jsem se z okna. Venku svítilo slunce, proto jsem otevřela okno, aby se do pokoje dostal čerstvý vzduch.

Zapnula jsem si rádio a podívala se do šatníku, co bych si mohla na sebe vzít. Našla jsem si černou sukni a bílé tričko a vydala se hledat práci. Rozhodla jsem se najít si brigádu v nemocnici. U ředitele nemocnice jsem se domluvila. Poslal mě na oddělení, kde mi sestry přidělily pacienta. Vešla jsem s úsměvem do dveří a zarazila se.

Na posteli byla jmenovka se jménem. Můj pacient se jmenoval Peter Hale.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí oheň Kapitola 4:

2. Pavla
09.07.2014 [22:20]

Naprosto souhlasím s WendyMoon nevím co víc dodat Emoticon Emoticon

1. WendyMoon
09.07.2014 [20:57]

Miluji tě a zároven nenávidím. Tohle se dělá, nechat mě tak dlouho čekat? Emoticon honem, rychle další, protože je to úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!