OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Albínka 2. Dračí stezka 10. kapitola



Albínka 2. Dračí stezka 10. kapitolaKate rozjímá na louce s Briamem...

Uběhl měsíc od narození Ofeily a já se nepřestávala divit tomu, jak rychle roste. Narodila se po čtyřech měsících od mého odloučení se Scottem, což nebylo nic nenormálního, albíni se takhle rodili běžně… Ale to jak rychle rostla… Za týden vypadala jako tříletá holčička, za čtrnáct dní jako dítě chodící do třetí třídy…

A teď, po měsíci, vypadala jako puberťák. Byl to šok, celou svou bytostí připomínala svého otce, byli si podobní povahově i vzhledem. Jediné, co měla po mně a všech našich příbuzných, byly tmavě hnědé dlouhé vlnité vlasy, které se jí v širokých pramenech točily okolo ramen a pasu.

Ofeilu na každém kroku doprovázela její dračice, Mimerel. Teď se konečně vysvětlila záhada, kdy se jeden rok nenarodil drakovi žádný albín. Tento rok se oslava v elfském hlavním městě, Llornael, konat určitě nebude…

Přesune se totiž k nám, na počest mé dcery…

Úzkostí se mi sevřely útroby. Co když není normální, že tak rychle roste? Co když je to nějaká vada? Je to u upírů přirozené? Kde je Scott, aby mi poradil…

Netrap se… zavrněl Briam a otřel se mi čumákem o bradu. Pak si položil hlavu do mého klína.

Jeho přítomnost mě velice uklidňovala. Byl mi oporou v době, kdy si se mnou ostatní nevěděli rady. Znal mě, byl mou součástí, už navěky…

„Děkuju…“ zašeptala jsem a začala ho hladit po vlčí hlavě.

Od doby, kdy se konečně dokázal proměnit do mé nejoblíbenější podoby, jsem na sebe nedokázala vzít jakoukoli jinou podobu, než vlčí. Bylo mi to líto. Byla škoda, že už se nikdy nevznesu k nebesům v podobě orla nebo sovy. Ale jako vlk jsem měla zase výhodu, že jsem se  dokázala bránit účinněji než ostatní.

Jak se ukázalo, má dcera na sebe zase dokázala vzít jen podobu tygra a tak Mimerel její podobu sdílela. Jen bylo divné, že tygr byl bílo – zelený. Zelený kožich a bílé proužky.  Ale tak už to bylo.

Lara, dračice mojí babičky Atanvarne, měla přirozenou růžovou barvu a tak se potulovala po údolí v podobě růžové kočky.

Irimin Selig na sebe bral zase podobu černého plcha a Danielův Gris, který už nebyl mezi námi, míval vždy podobu tmavě zeleného sokola…

Zajímalo by mě, co teď asi Dan dělá… zjišťovala jsem, že mi můj starý přítel chybí.

Přirostl mi k srdci… Jak jsem ale mohla vědět, že mezi albíny je normální, že se mezi sebou perou o družku? Vyrůstala jsem mezi lidmi. První albíni, které jsem po letech viděla, byl můj strýc a jeho přisluhovači. A ti rozhodně nebyli ochotni dát mi lekci albíní etikety.

„Kate! Mluvím s tebou, vnímáš?!“ Irime se mnou zatřásla.

„Uhm… Cože?“ vykoktala jsem a podívala se jí do tváře.

„Ptala jsem se tě, jestli půjdeš s Ofeilou na večerní táborák?“

„To už je rovnodennost?!“ zděsila jsem se.

„Ano, dnes je dvacátý třetí. Medi. Den podzimní rovnodennosti. Zapomněla jsi?“

„Ten čas tak utíká…“ povzdechla jsem si.

„Půjdete?“ zeptala se a kolem mandlových očí se jí udělaly roztomilé vrásky.

„Ano, určitě půjdeme. Nemusíš se bát…“ usmála jsem se na ni, shodila ze sebe Briama a postavila se.

Ten zavrčel na protest, oklepal se a postavil se vedle mě.

To ti někdy oplatím… Přislíbil mi.

Ale já věděla, že to není pravda. Takovýchto planých slibů mi už dal stovky, ale nikdy to nedodržel… Na to měl příliš silný instinkt mě chránit.

Já si na to počkám… Oznámila jsem mu s klidem a upravila si šaty.

Z louky ke mně doběhla Ofeila, těsně následovaná Mimerel.

„Mami, mami! My nemáme lampiony! Babička s babičkou říkají, že bychom si nějaké měly sehnat…

No to je hezký… Ještě jsem tu nenarazila na obchod… Zašklebila jsem se a chytila ji za ruku.

Ráno jsem jí z dlouhých vlasů zapletla dva copy, moc jí to s nimi slušelo. Neustále mi byla nablízku a já za to byla ráda. Sama jsem šílela strachy, jen když se vzdálila dál, než jsem na ni dohlédla.

Naštěstí byla rozumná, a nevrhala se po hlavě do problémů. Byla to pravá dáma, přesně jako já.

„Dobrá, seženeme… Sami si je vyrobíme, pojď!“ usmála jsem se omluvně na Irime a společně s Ofeilou, Briamem a Mimerel jsme vykročili zpátky k našemu domovu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Albínka 2. Dračí stezka 10. kapitola:

9. AnysP přispěvatel
05.02.2012 [21:17]

AnysPje to naprosto úžasné jen jsem se chtěla zeptat kdy bude dalšíí díleček....krásná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. LoveUfo přispěvatel
06.01.2012 [21:53]

LoveUfoKdy bude další díl? Emoticon

7. superduper12 přispěvatel
03.01.2012 [21:12]

superduper12inac aj mne by sa pacil dalsi diel i ked mam hodne prace s prvou castou co si mi upravenu poslala :)

6. LoveUfo
03.01.2012 [21:10]

Tvou povídku zbožnuji prosím přidej další díly Emoticon Emoticon Emoticon

5. lysithea20 přispěvatel
01.11.2011 [9:25]

lysithea20nadherny dielik, fakt sa mi to pacilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. easy
04.10.2011 [6:57]

krásný dílek honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. LidkaH
03.10.2011 [20:50]

Dekuji za super kapitolku a doufam ze brzy pribyde dalsi!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Hejly
03.10.2011 [18:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 01.10.2011 [19:05]

*Pozor na shodu přísudku s podmětem.
*Skloňování mě/mně.
*Číslovky vypisuj slovy. (Kromě letopočtů např. 2011, 1895)
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!