OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Blízko smrti - 5. část



Blízko smrti - 5. částPořád jsme na oslavě zakladatelů stájí, kde se objeví i záhadná osoba. A je tu první vražda… Koho nakonec osoba zabila?

5. kapitola

Cornner City

 

Tentokrát to byl Jack Stones, který sledoval taneční parket.

Pozoroval Meagan s Nathanem, jak krouží po parketu, a musel uznat, že spolu tvoří krásný pár.

Meagan byla nejnádhernější stvoření, které kdy potkal. Její krása se prolínala s chytrostí, laskavostí a někde uvnitř měla i velmi sebevědomou část, která ho přitahovala. Jen kdyby byla trošku přístupnější.

Když ji Diana přivedla k venkovnímu baru, viděl v jejích očích vztek a něco, co připomínalo velkou odtažitost. Jakmile spolu ale tancovali, tyhle známky nejistoty a odtažitosti zmizely. Vystřídala je čirá sebedůvěra i bezstarostnost.

Třebaže doopravdy přijel, aby odkoupil hotel Escape, měl teď i jiný, důležitější plán. Do něhož zapadala Meagan.

Hotel Eskape patřil dlouhá léta rodině Graysonovým. V hotelu bylo všechno do stylu country. On z něj chtěl udělat luxusní sídlo, kam by zavítalo mnoho turistů.

Napil se skleničky whisky. S úsměvem doprovodil Meagan. Prošla okolo něj a pak zmizela v domě. Meagan stála za hřích. On věděl, že jeho pokušení bude natolik velké a hříchu neodolá. Meagan bude jeho. Naprosto kašle na Nathana. Řekla přece, že to není její přítel, takže nikomu nepoleze do zelí.

Ráno v kavárně, když se střetli, tak to rozhodně nebyla náhoda. Procházel zrovna okolo. Jakmile ji zahlédl v kavárně, rozrazil si cestu hloučkem lidí na ulici a vpadl dovnitř.

Od té doby, co je v Conner City, věděl, kdo je Meagan Ryanová zač. Její matka ho dokonale informovala a popsala. Akorát nepopsala její skutečnou krásu, do které se určitě nezamiloval jeden muž, ale bylo jich tucty. On sám měl co dělat, aby se v její přítomnosti nechoval jako teenager, jak moc se mu líbila.

„Koukám, že tě moje dcera nenechala chladným,“ položila flirtovně ruku na jeho rameno, otočil se na ni a on mohl vidět její oči plné ješitnosti. „Jak to jde, Jacku?“

Pohnul ramenem, aby její ruka spadla z jeho ramen. Netvářila se zrovna nadšeně. „Nejde to snadno. Neřekla jsi mi, že tu bude i její ex.“

„Já ti to neřekla?“ Její hlas byl plný nevinnosti, tvář ale ukazovala něco jiného. „Omlouvám se. No, aspoň poznáš svého rivala.“

„Opravdu si myslíš, že tvůj plán vyjde, Diano? Zdá se mi to trošku přitažený za vlasy.“ A to už od té doby, co mu o plánu řekla.

„Ale no tak, Jacku. Copak neznáš ženy?“ Upila ze skleničky, kde měla šampaňské, a pak skleničku položila na tác číšníkovi, který prošel okolo ní. „Stačí, když se na ni párkrát usměješ tou svou sexy tvářičkou, budeš jí vykládat zajímavé historky, dáš jí nějaký ten dárek, pozveš ji na romantickou večeři a pak ji budeš mít omotanou okolo prstu. Dostaneš ji do postele, ona zapomene na Nathana a zamiluje se do tebe. No není to lákavé?“ Měla to pěkně naplánované a musela samu sebe pochválit. Doufala, že Jack donutí Meagan, aby se do něho zamilovala a tím odlákal její pozornost od závěti. Jo, bylo to krajně přitažené za vlasy, ale nic jiného ji nenapadlo. Doufala aspoň v takový plán. Jack byl charizmatický chlap, věřila, že by to mohl dokázat. Meagan si určitě omotá okolo prstu a vydrží s ní, dokud ten senilní dědek nechcípne. Bude platit její závěť, ona získá všechno a nikdo s tím pak nic neudělá.

Jack si povzdechl. Její plán měl jednu velkou výhodu, a to Meagan. Dlouho se rozmýšlel, jestli má z takového pošahaného plánu vycouvat, ale teď, když ji viděl, zjistil, že ji chce. Rozhodně vycouvat nemohl.

Dostane za svůj splněný úkol Meagan a to je sakra dobrá výhra. „A co když to nevyjde? Copak jsi neviděla, jak na sebe ti dva koukají?“

Podíval se na Nathana, který se teď vybavoval s hosty a nenápadně hledal Meagan v davu.

„Vyjde to!“ usmála se škodolibým úšklebkem. „Moje plány vždycky vyjdou. A když ne, vždycky mám v rukávu plán B, a pak plán C, D, E … sám víš, jak jde abeceda po sobě.“

Diana byla vážně mrcha. Co ale bude dělat, až přijde plán Ž? Znal abecedu dost dobře, jako každý, a věděl, že ty písmenka jednou musí skončit. Až skončí abeceda, skončí i její plány.

Jen netušil, jak to skončí. Možná prohraje, ale je dost velká možnost, že se její plány vyplní a ona vyhraje na celé čáře.


 

 

 


Nathanel čekal, že se Meagan znovu objeví. Chtěl s ní mluvit, strávit s ní ještě nějaký čas. Byla to dlouhá doba, co neměl takové možnosti.

Myslel si, že jeho srdce vybuchne, když mu naznačila, že by to s ním mohla znovu zkusit. To bylo největší překvapení celého večera. Teď nedokázal myslet na nic jiného, než na její slova a na to, jak ji co nejrychleji dostat do postele.

Napadlo ho, že by měl poděkovat Rebece. To ona ji nespíš přesvědčila. Jinak by mu Meagan nikdy neuvěřila. No, a když myslel na Rebecu, nebylo nic zvláštního, že i ona se objevila na oslavě. Vždy, když ji viděl, popadl ho vztek. Nenechal to na sobě znát. Svoje emoce měl pěkně na uzdě.

Rebeca vešla do dveří, namířila si to přímo k němu hned, jak ho zahlédla stát u baru, kde popíjel s pár kamarády pivo. Na sobě měla příliš krátké šaty. Odhalovaly její dlouhé, pro něho příliš vyhublé nohy. Pokud by jí vypadla její fialová kabelka z ruky a ona se předklonila, určitě by všem ukázala svůj zadek. Nemluvě o příliš velkém výstřihu, který odhaloval její ňadra v příliš obtáhnuté fialové podprsence. Možná se v tom cítila sexy a žádaná, ale s ním to rozhodně nic nedělalo.

Došla k němu, opřela se o bar. Všichni muži se na ni nemohli vynadívat. Co to, sakra, ta blondýna se všemi dělá? Vždyť na ní nic není.

Možná to bude tím, že poslední dobou před každým mužem v Conner City roztahuje nohy. Každý to o ní ví, ale jí to zřejmě netrápí. A dělá jí to dobře.

„Můžu s tebou mluvit, Nathane?“ řekla svým sametovým hlasem. Lezla mu pěkně na nervy. Nejspíš s ním chtěla mluvit o samotě, ale on se nikam nechystal. Rozhodně nechtěl spadnout do nějaké její pasti. Stačilo mu to jednou. Pořádně mu ublížila, a Meagan to odnesla s ním.

Rozpačitě se ještě porozhlédla po mužích, kteří si ji nepřestávali měřit. Byl mezi nimi Billi Chastinks, s kterým udržovala pár týdnů poměr, pak se rozešli. Bill o tom nikdy s Nathanem nemluvil. Nathan však věděl jednu věc. Určitě se s ní rozešel on kvůli jeho ženě Janne, která mu vyhrožovala rozvodem, pokud to s ní neukončí. Svou ženu miloval a tak udělal to, co chtěla.

„Myslím, že si můžeme v klidu promluvit i tady.“

„Chtěla jsem s tebou mluvit ohledně Meagan.“

Položil poloprázdnou sklenici piva na pult. „No, tak mluv.“

„Říkala jsem, že ti to musím říct o samotě. Není to nic pro uši tvých kamarádíčků.“

„Ví skoro všechno, takže je jedno, jestli mi to řekneš tady, nebo mezi čtyřma očima. Stejně by se to dozvěděli.“ I on se ležérně opřel o bar.

„Prosím, Nathane.“

A jéj. Zase udělala ta svoje očíčka. Co to asi bude mít za důsledek?

K jeho překvapení se ozval Billi. „No tak, Nathane, vyhov dámě. Přece tě nekousne.“ Opilý Billi se začal smát. „Nekouše, ale zato umí dělat úplně jiný věci,“ začal chlípně pohybovat obočím.

Nathanovi se udělalo špatně při představě Billiho a Rebeci, kteří si spolu užívali v posteli. Fakt odporná dvojice. Nakonec souhlasil. „Dobře, tak pojď.“ Došli kousek od baru, kde nebylo moc lidí. Spíš tam bylo vyprázdněno a oni mohli získat soukromí. „Co mi teda chceš říct?“

Podívala se na dům, kde se uvnitř skrývala Meagan. „Mluvila jsem s Meagan.“

„Já vím. Za to bych ti chtěl poděkovat.“ To je všechno, co chtěla? To mu klidně mohla říct i u baru. Usmála se.

„Není za co děkovat. Udělala jsem správnou věc.“ Sklopila oči. „Je mi líto, co to mělo za důsledek. Nevím, co to do mě tu noc vjelo.“

„Je to minulost. Nech to být.“ Nervózně si prohrábl vlasy. Ať je Meagan ještě pěkně uvnitř v domě. Rozhodně nechtěl, aby ho viděla s Rebecou. Sice s ní jen mluvil, ale opatrnosti nebylo nikdy dost.

„Nechci, abys byl na mě naštvaný. Dřív jsme byli přátelé, nechci naše přátelství takhle zahodit.“ Zdálo se mu to, nebo viděl v jejích očích slzy?

„Nejsem na tebe naštvanej. Už je to v pohodě a ty se s tím netrap.“ Položil jí ruku na rameno, aby ji trochu uklidnil.

„Takže je to mezi vámi urovnaný?“ zeptala se s nadějí v hlase.

„Skoro. Vypadá to, že náš vztah je na dobré cestě.“ Zpozoroval, že Rebeca ho má v plánu obejmout. Co muže způsobit jedno přátelské objetí? Neměl však možnost ji obejmout, protože k nim přiběhla menší postava, než je Rebeca, a objala ho okolo ramen.

„Tady jsi, zlato. Celou dobu jsem tě tu hledala. A co nevidím? Místo toho, aby ses objímal se mnou, máš v plánu obejmout jinou ženu.“ Podle jasmínové vůně poznal, že je to Meagan. Když se na ni otočil, usmívala se a vlepila mu sladký polibek. Sledovala je nejspíš celou dobu. Hm, zajímavý. Žárlila?

Chovala se úplně jinak. A jemu se to líbilo.

Taky ji objal a oba se podívali na Rebecu, která se pořád usmívala. „Moc vám to sluší. Jsem ráda, že jste zase spolu. Ještě jednou se omlouvám. Za všechno. I tobě Meagan.“ S těmito slovy odkráčela.

Meagan se s tázavým pohledem zeptala: „Co ta blonďatá mrška v přehnaně krátkých šatech chtěla?“

Její tvář byla zachmuřená, aby jí vrásky na čele vyhladil, dal jí pusu na čelo a znovu ji objal. Byl to příjemný pocit, ji mít zase u sebe. Připomínalo mu to staré časy. „Koukám, že tu nejsem jediný, kdo tu žárlí.“ Při té představě se musel usmát. Ona ale měla pořád ten svůj kyselý obličej, který říkal „Nedělej si ze mě srandu, zrovna teď na to nemám náladu.“

„No dobře. Chtěla se mi ještě jednou omluvit. Dokonce se ptala, jestli se k sobě vracíme.“

„Hm, je až moc zvědavá. A jak se jí vlastně pořád teď vede? Vím, že má užasnou kavárnu, ale co jinak její život?“

Pustil ji z objetí a zavedl ji k prázdnému stolu, ke kterému oba usedli. Dali si skleničku vína a nějaké jídlo položené na stole. „Vážně to chceš vědět?“

„Jinak bych se přece neptala.“ Zakousla se do ugrilovaného masa. „Něco jsem slyšela, ale nebylo toho moc.“

„Poslední dobou je ke každému muži pozorná.“

Nechápavě se zamračila. „Cože, pozorná?“

„Jo, skoro s každým tu šuká. Promiň, předtím jsem to chtěl říct nějak slušně.“

„To je v pohodě.“

„S Billim udržovala milostný poměr nejdéle ze všech. Minulý týden se s ním rozešla kvůli jeho ženě Janne.“

Meagan propíchla pohledem opilého Billa. „Chudák Janne, asi se za ní stavím. Co to Billa napadlo, dát se dohromady s Rebecou?“

„To fakt nevim. Znáš Rebecu, vždycky dosáhne toho, co chce. A Bill byl pro ni dobrou kořistí.“ Díky němu její restaurace prosperuje. Bill je známý svou menší firmou, kde vymyslel různé vychytávky do kuchyně a tak dále, takže jí usnadnil hodně práce. Nemusela mu za to ani platit.

Nervózně si poposedla. Nathanel měl pravdu. Oba dva Rebecu znali dost dobře. Někdy se chovala opravdu jako mrcha, ale občas měla i světlé stránky, které předvedla před chvílí. „A co její bratr, kde ten je?“

„O něm s nikým nemluví.“ Napil se vína, které mu vůbec nechutnalo. „Pořád je v alkoholickém a protidrogovém léčení. Je mu teprve dvacet a už má zkažený život.“

Meagan toho kluka znala od jeho narození. Vypadal jako věrná kopie své sestry. Stejně pronikavě modré oči a světlé blond vlasy zdůrazňovaly jeho jemnou dětskou tvář.

Jeho chování bylo vážně neúnosné, ale dalo se chápat. Ztratil rodiče, kteří mu ve výchově pak chyběli. Rebeca měla co dělat, aby svého bratra uhlídala. Matthew s ním měl taky velké problémy. Často se objevoval na úřadě šerifa. Hrozila mu podmínka. Matt byl na něho ale vždycky až moc hodný.

„Chudák Rebeca. Musí se jí dařit vážně špatně.“

„Teď už je to snad dobrý.“ Pohlédl jí do očí a vzal za ruku. „Stejně jako nám se vede v našem vztahu zase dobře, že jo?“ Musel se znovu zeptat, chtěl to ještě jednou slyšet.

Hodila všechny špatné myšlenky za hlavu. „No, myslím, že nám se zatím vede dobře. Uvidíme, jak to bude pokračovat dál.“

 

 

 



Bylo lehké se dostat na tu trapnou oslavu zakladatelů ještě trapnějších stájí, uvědomovala si postava stojící za keřem. Nemusela mít ani pozvánku, aby tu mohla být. Opravdu se stačí jen usmát a všechno máte v hrsti.

Hlavně pozorovala Stelu a toho jejího manžela Dereka. Byl to kouzelný pár, který se za pár chvilek rozpadne. A co Meagan? Bude šílet, až zjistí, že její nejlepší kamarádka spáchala sebevraždu?

Postava to měla všechno dokonale promyšlené. Nikdo nebude podezřívat právě ji. A proč taky, když nikdo nezjistí, že smrt Stely je vražda?

Postava se pomalu vydala za svou obětí jako šelma, která si hledala svou kořist. Všechno bude dokonalé. Už brzy!

 

 

 



Stela klábosila zrovna se svým manželem, když k nim přišla známá osoba. Byl to muž vysoké postavy s kloboukem posazeným na hlavě a doutníkem v puse. Nemuseli se na něj dlouho dívat, aby poznali, kdo to je. Ryes.

Muž, který před několika lety obral tuhle rodinu o peníze při dostizích. Jak mohl mít takovou drzost a ukázat se tady? Kdo mu dal vůbec pozvánku? No jasně. Stela se sama sebe nemusela ptát na tak stupidní otázku. Vždyť za veškeré trable vždycky mohla Diana. Určitě ho pozvala.

Proč? To byla taky jednoduchá otázka. Diana měla ráda na oslavách pozdvižení. Ryes ho mohl zajistit. Pokud by ho zahlédl Matt, který Ryese upřímně nenáviděl. Kde ten asi teď je? Nejspíš zase pracuje do úmoru na šerifské stanici. Měl by si někdy odpočinout, jinak se z jeho šílené práce zblázní. Ještě že její manžel pracuje jako právník. Tam aspoň nezažívá takové vzrůšo jako Matt, který se nejednou stal obětí střelby.

„Radši jdu jinam. Toho chlapa vážně nemůžu vystát,“ zamračila se na Ryese, který se usmíval jako sluníčko. Mizernej chlap! „Pokus se ho odtud nějak vystrnadit. Jestli ho uvidí Matt, tak tu bude pozdvižení.“

„Jasně, lásko, pokusím se. Ty se brzo vrať.“ Naposledy ji políbil za ucho.

Svého manžela milovala, jak nejlíp dovedla. Byl k ní vždy pozorný, milý a věděla, že by jí nikdy neublížil. Byl férový a vždy upřímný. Upřímnost na něm milovala ze všeho nejvíc. Měli spolu krásnou tříletou dcerku Samanthu. Teď čekali dalšího potomka a oba doufali, že by to mohl být chlapec. Měli už pro něj připravený pokojíček. No, ale kdyby to byla holčička, taky by se nic nestalo. Hlavně, aby jejich další dítě bylo zdravé.

Z myšlenek jí vyprovodil chladný kov, který ji chladil na zádech. Co to…? A pak jí to došlo. Chladný kov byla zbraň, která ji tlačila do zad.

„Žádný křik!“ vyštěkla osoba. „Pokud uděláš to, co ti řeknu, ty i dítě přežijete!“

Srdce měla až v krku. Proboha! Co se to děje? Co s ní chce osoba provést? Ani nedýchala, jak se bála. Věděla, že tahle osoba je rozhodně schopná všeho. Když bude chtít, tak ji zabije! To nemohla dovolit. Ne, když teď šlo o dva životy!

„Jdi!“

„Kam?“ Pokoušela se co nejdřív zdržovat. Proboha, ať si jich někdo všimne. Všichni už však byli opilí a všímali si jen sami sebe.

Pohlédla na Dereka, který mluvil s Ryesem. No tak, Dereku, otoč se! Kdyby se na ni otočil, mohla by mu dát nějaké znamení, že se něco děje. Poznal by to!

„To ať tě ani nenapadne!“ Osoba ji šťouchla do zad zbraní. „Jdi do stájí. Mám tam pro tebe něco připraveného.“

Derek se na ni zrovna otočil. Nemohla mu dát žádné znamení, protože by to postava viděla. Kruci! Co bude jen dělat? Ucítila další šťouchnutí od osoby.

„No tak, usměj se na něj. Jako že se nic neděje, pak zmizíme.“

Udělala to, co jí osoba přikázala, a pak se vydala do stájí. Šlo se jí špatně, protože měla boty na menším podpatku a boty se zarývaly do trávníku. Navíc jí osoba pořád strkala do zad zbraň. To rozhodně nebyl dobrý pocit.

„Co se mnou chceš udělat?“

Osoba se začala smát. „To brzy uvidíš a nevyptávej se pořád!“

Za pět minut došli ke stájím. Osoba poručila Stele, aby je otevřela, a ona raději udělala hned to, co chtěla. V duchu se modlila, aby ji teď někdo postrádal. Jak dlouho je pryč? Je možné, že je pryč tak dvacet minut? To už by ji mohl starostlivý Derek hledat.

Kruci! Do jaké šlamastyky se dostala? Postava ji donutila do stájí vejít jako první. Ucítila důvěrný zápach koní a sena. Všichni koně už spali. Neslyšela, že by se procházeli po svých boxech nebo naráželi kopyty do dveří od boxů, jak to měli ve zvyku.

„Co teď?“ zeptala se s roztřeseným hlasem.

„No, teď přijde ta důležitá část. Dozvíš se, co s tebou bude.“ Osoba nechala Stelu stát uprostřed stájí a rozsvítila, přitom stále mířila na svou oběť nabitou zbraní. „Jestli začneš křičet, zabiju tvoje dítě! Rozumíš?“

Stela se přinutila přikývnout a málem omdlela, když pod rozsvíceným světlem na trámu uviděla provaz s připravenou smyčkou.

„Co to má být?“

„Myslím, že už ti to dávno došlo. Zemřeš!“

Stela pohlédla na usmívající se osobu. Proč tahle osoba? Proč ji chce zabít? Jaký má důvod?

„Ne! Nedělej to. Nikdy mě nepřinutíš ovázat si smyčku okolo krku.“

„Ale přinutím.“ Znovu na ni osoba namířila zbraní a ukázala jí schůdky, po kterých musí vyšplhat do podkroví, kde na ni čekala smyčka. Odtamtud skočí a všechno bude vypadat jako sebevražda. Dopis už měla osoba připravený v kapse. „Nebo snad chceš, abych zemřel i Derek a ta tvoje sladká dceruška Samantha?“

„Ne! To neuděláš!“

„Ale udělám! Klidně zabiju všechny. Je mi to jedno.“

„Panebože, co jsi to za člověka?“ Ach bože! Proč?

Osoba už se neudržela a málem vystřelila. „Tak lez!“

V sedmém měsíci těhotenství fakt bylo těžké vylézt po dřevěných, rozpadajících se schůdkách, ale nakonec se jí to podařilo. Musela si kvůli lezení sundat i boty. Ne! Tohle nemůže udělat. Nemůže si vzít život a nemůže vzít život svému nenarozenému dítěti. Co se stane, když to neudělá? Zabije ji osoba, nebo zabije i jejího manžela s dcerkou? Nejspíš by zabila všechny. Kruci! Bylo to těžké rozhodování.

„Tak co bude? Je to jednoduchý! Dáš si smyčku přes hlavu a skočíš. Budeš mít štěstí, když si zlomíš vaz, aspoň nic neucítíš! No tak, dělej! Budu jinak střílet, a piš si, že to bude bolet!“

Do prdele! Musí to udělat. Aspoň tím zachrání Dereka a malou Samanthu. Nechá je tu napospas. Bože, odpust mi! Omotala si smyčku okolo krku a skočila…


 

 

 

Derek byl celý nervózní. Kde je jeho žena? Přece se nemohla jen tak vypařit. Snad se jí nic nestalo. Cítil však pravý opak.

Trvalo věčnost, než se zbavil otravného Ryese, a teď tu bloudil jako bludička. Sakra! Tak kde jsi? Akorát to přehání. Stela je určitě vevnitř a v pořádku. Tam ale byl. Stela vevnitř nebyla. Co je s ní?

Po cestě zpět na místo, kde se rozloučil se Stelou, potkal dvojici Nathana a Meagan, seděli u stolu a povídali si.

„Hele, lidi, neviděli jste náhodou Stelu? Někam zmizela.“

První se ozval Nathan. „Jak myslíš, že zmizela? Určitě si jen někam odskočila.“

„Nathane, tohle by Stela nikdy neudělala. Bez toho, aby dala vědět, by jen tak nezmizela. Jak dlouho je pryč, Dereku?“

I Meagan se najednou začala o Stelu bát. Derek byl na pokraji zoufalství a to ji dokázalo přesvědčit, že se něco děje.

Zakroutil hlavou a opřel se o stůl. „Kruci, já nevím. Zastavil nás Reyes a ona pak odešla. Víte, jak ho nesnáší.“ Do prdele! Kde může být? Měl o ni vážně strach. Kdykoliv se jí mohlo něco stát. Byla v sedmém měsíci těhotenství a ještě k tomu jí doktoři říkali, že bude mít možná rizikový porod. Kruci! Co když je teď někde sama a bezmocná? Raději na to nechtěl myslet.

„Dobře. My s Meagan prohlédneme okolí a ty se zkus uklidnit. Najdi Matta, měl by tu někde už být, a zkuste ji najít vevnitř. Uvidíš, bude v pořádku,“ pokoušel se ho uklidnit Nathanel. Nemělo to však žádný účinek. Derek byl čím dál víc bez sebe.

Stelu hledali dalších dvacet minut, ale nikdo ji nenašel. Do hledání se přidalo ještě pár lidí, které Nathanel rozdělil do skupin. Přemýšlel o tom, kam by mohla Stela zmizet. Prohledali dům, zahradu, ale ona nikde vážně nebyla. Jako by se propadla do země.

„Nathane, mám o ni vážně strach. Kam mohla zmizet?“

„Nevím, Meagan. Není možný, že by odešla do stájí?“

„Co by tam dělala?“

„Možná chtěla odtud zmizet a schovat se. Třebas jí nedělala dobře společnost. Nejsem ženská, abych to věděl.“ Taky už byl mírně podrážděný. Stelu znal téměř od narození a ona mu vždy dělala mladí sestru, kterou nikdy neměl.

„Dobře, mrkneme se tam. Za zkoušku nic nedáme. Snad bude v pořádku.“

V to doufal každý. Za chvíli se u nich objevila skupinka, která hledala Stelu u silnice. Vážně už se zkoušelo všechno. Ve skupince byl i Jack Stones. „Nikde není. Kam máme ještě zajít?“ mluvil na Nathana, ale svůj pohled zaměřil hlavně na Meagan.

„Zkuste to ještě jednou. Vyřiď to všem. Možná je někde tady, ale neslyší nás.“

Nathanel s Meagan se ještě jednou podívali po skupinkách, které hledaly. Byla tam i Diana, Rebeca, dokonce i Matt, který přijel před pár minutami. K hledání pověřil i nějaké své kolegy.

„Tak jdeme?“ zeptal se Nathan a namířil si to s Meag ke stájím. S sebou měli malou baterku, která jim osvětlovala cestu.

„Nepřijde mi to jako dobrý nápad, jít do stájí. Určitě tam nebude.“

„Hele, Meagan, je to jediný místo, kde jsme ještě nebyli. Jak říkám, raději prověříme všechno.“ Jako bývalý voják věděl, že doopravdy je dobré prozkoumat úplně všechny možnosti. Kdyby v Iráku vynechali nějaké neprohledané místo, kdykoliv na něj mohli vystřelit nepřátelští vojáci.

Otevřel dveře od stájí. Koně byli velmi neklidní. V tuhle noční hodinu by měli být v klidu a spát. Vycítil, že se ve stájích něco stalo. A jemu se to vůbec nelíbilo. Rozsvítil světlo a jeho obavy se naplnily. Spatřil ženské tělo houpající se na trámu. Hned poznal, kdo to je.

Stela!

Meagan začala hystericky křičet, že ji musel každý slyšet. „Ne! To není možné… ona,“ koktala. „Nemůže být mrtvá!“

Do dveří stájí vběhl i Derek, který se naprosto zhroutil.

Jeho žena byla mrtvá! Spáchala sebevraždu a vraždu vlastního dítěte. Proč? Cítil nepopsatelnou bolest, ale ze všeho cítil strašnou zlost na svou ženu.

Tohle přece nemohla udělat!

 


Tak co si myslíte o vraždě a o osobě, která vraždila?

V další kapitolce se dozvíme, jak vzal smrt svojí manželky Derek.

A Meagan rozhodně nevěří, že by Stela spáchala sebevraždu. Jenže je těžké o tom někoho přesvědčit.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blízko smrti - 5. část:

6. Christine přispěvatel
06.04.2013 [19:57]

ChristineTak som sa tešila na túto kapitolu a nemala som. Začiatok bol skvelý! Jack sa mi nepáči a Diana musí stále niečo vymýšľať, mrcha jedna Emoticon. Nathanel s Meagan sú spolu veľmi zlatí a dúfam, že to bude pokračovať správnym smerom. Ani Rebecca sa mi nepáči, niečo má za lubom. A ten koniec Emoticon... nemám slov. Niekoho zavraždiť je jedna vec, ale prinútim spáchať samovraždu, to už je moc Emoticon.

5.
Smazat | Upravit | 05.04.2013 [20:06]

Všem děkuju za komenty Emoticon
Mima33: Proč právě Stela? Myslím, že už jednou jsem to sem psala. Mám naplánovaný nenávazné pokračování a právě že další povídka bude o Steliny manželovi Derekovi.Musela zemřít, aby se mi to hodilo do dalšího příběhu...
A neboj na vraha taky dojde. Emoticon

4. TeresaK přispěvatel
05.04.2013 [20:02]

TeresaKÓ můj bože Emoticon Jsem smutná Emoticon je mi strašně líto Stelly a toho miminka Emoticon

3. martinexa přispěvatel
05.04.2013 [19:42]

martinexaTahle kapitola se mě tak dotkla neni nic horšího než smrt dítěte Emoticon

2. mima33 admin
05.04.2013 [19:40]

mima33Na začiatok musím povedať, že sa mi páči, že Meag a Nathan to spolu znova chcú skúsiť. Hádam im to vyjde...a Jack sa mi nepáči Emoticon práve naopak...je desný a Diana, k tomu sa radšej ani nevyjadrujem Emoticon
Vrah...myslím, že to bude niekto veľmi nenápadný a absolútne nemám šajnu Emoticon Ale prečo práve Stela? Ten chlap (myslím, že je to chlap) je bezcitný psychopat a jediný kto by si zaslúžil zomrieť je on! Emoticon

1. Simones
04.04.2013 [21:24]

jsem ráda, že Meag to chce znovu zkusit s Nathanem :)) a jinak mě fakt štve ta vražda, aspoň kdyby nebyla těhotná, ach jo :( až budu vědět, kdo je vrah asi ho osobně "zaškrtím" ! :D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!