OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Boj o prežitie: 1. kapitola Zoznámenie



Prvá kapitola knihy Boj o prežitie zo série Nadprirodzené tajomstvá. O čom je kniha Boj o prežitie?
Sophie Carsonová je najobľúbenejšie dievča na škole. Má svoju partiu, kamošov a rodinu.
Jej život je dokonalý. Až pokiaľ... Až pokiaľ sa nedozvie pravdu o svojich kamarátoch.
Zistí, že jej partia a rodina skrývajú nadprirodzené tajomstvá. Taktiež zistí, že i ona nie je obyčajné násťročné dievča. Dokáže sa Sophie vyrovnať so svojimi schopnosťami a talentom? Dokáže bojovať a nevzdať sa až do úplného konca a poraziť staroveké čarodejnice?
Nenechajte si ujsť tajomnú knihu plnú napätia, lásky, mágie a nečakaných zvratov.

1. kapitola Zoznámenie:

Bol teplý letný deň. Slnko pomaly zapadalo za obzor a na oblohe sa vyskytli malé žlté bodky. Hviezdy ozdobili celú oblohu. V meste vládol ruch. Ľudia sa vracali domov z práce. Tínedžeri si užívali leto s kamarátmi. Na každom rohu sa mihala veselá partia ľudí. Niektorí posedávali v kaviarni, zamilovaní sa bozkávali na lavičke, ale podaktorí sa iba bezcieľne prechádzali.

Sophie Carsonová však patrila k tým, ktorí nikdy neboli sami. Obklopovala ju skvelá partia, zložená z dvoch chlapcov a troch dievčat.

Andrew, Matthias (alebo Matt) nepokojne sedeli na stoličkách oproti Sophie, Marje a Kate.

„Tak čo si dáme?“ spýtala sa Sophie a pozrela na jedálny lístok.

Partia sedela v Kaviarni sv. Patricka v meste Linaine. Mesto bolo síce malé, ale plné kaviarní, reštaurácii, pizzerií a rozličných obchodov.

„Ja si dám nealko mojito. A čo vy?“ S nádejou v očiach sa pozrela Sophie na svojich kamarátov.

„Ja tiež,“ zamrmlali chalani naraz.                     „

„Ja si dám... zmrzlinový pohár,“ povedala Marja.

Kate sa pozrela na jedálny lístok a po chvíli sa rozhodla pre kofolu.

O chvíľu prišla čašníčka a všetci si objednali. Keď odišla, Sophie začala:

„Čo sa to dneska s vami deje? Ste nejakí zamĺknutí.“

Dalo by sa povedať, že Sophie je vodkyňa partie. Vždy ich vedela rozosmiať, odpovedať za nich(a vždy tak, ako chceli) a všetci ju mali veľmi radi. Bola jednou z najobľúbenejších báb na škole. Jej dlhé vlnité vlasy skvele zvýrazňovali jej okrúhlu tvár. Do jej modrých očí sa zahľadel každý druhý chalan v meste.

„Neviem. Blbá nálada,“ odpovedala Kate a ostatní prikývli.

Prišla čašníčka a priniesla im ich objednávku.

„Pôjdeme?“ spýtala sa Sophie asi po pol hodine, keď mali všetci vypité i dojedené.

Zaplatili a pobrali sa domov.

„Zajtra tie bicykle platia?“ spýtala sa Sophie, keď sa lúčili.

„Prepáčte, ale ja nemôžem. Musím strážiť Claire,“ vzdychla si Kate.

Claire bola jej sesternica, ktorá ma osem rokov. Býva tiež v meste Linaine, blízko Katinho domu. Kate ju niekedy stráži.

„Škoda. A ostatní pôjdete?“ Sophie smutne pozrela na Kate, ale potom sa obrátila na zvyšok partie.

Všetci pritakali.

„Tak ahojte! A dobrú noc!“ zvolala Kate a pobrala sa domov.

„Ahoj!“

„Dobrú!“

„Tak zajtra, majte sa!“

Sophie išla domov s Andrewom, pretože bývali blízko seba.

„Stalo sa niečo?“ spýtala sa ustarostene Sophie Andrewa.

„Nie, nie. Len som trocha unavený,“ odvetil Andrew.

„Aj ja. Snáď nebude zajtra búrka. Toto teplo ma raz zabije. Kiežby bola búrka dnes v noci,“ povedala Sophie s úsmevom.

Ale to už boli pre Andrewovom dome.

„Tak ahoj,“ povedala Sophie a Andrew ju objal.

Nikdy si nezvyknem na jeho teplé, nežné telo. Vždy, keď sa s ním lúčim, objímeme sa. Svojim spôsobom som do Andrewa zaľúbená. Ale musím uznať, že chodiť by som s ním nechcela. Je to kamarát. Najlepší kamarát. Pomyslela si Sophie.

Andrew ju pustil a zakýval jej na rozlúčku. Sophie mu odkývala a pobrala sa domov, kde na ňu netrpezlivo čakali jej rodičia, sedemnásť ročný brat Cody a jej starká. Sophie mala starkú veľmi rada. Ak mala problém, starká jej vždy pomohla. Dokonca jej bola väčšou oporou ako jej rodičia. 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boj o prežitie: 1. kapitola Zoznámenie:

13. AnushQa přispěvatel
17.04.2012 [19:49]

AnushQaA pochybujem že si to niekto prečíta Emoticon

12. AnushQa přispěvatel
17.04.2012 [19:42]

AnushQaDobre, vďaka. a ako mám sem pridávať tie príbehy? nejde mi to skopírovať z wordu a zas opisovať sa mi to nechce, lebo nejdú tie úvodzovky

11. LynVonNightlight přispěvatel
16.04.2012 [20:16]

LynVonNightlightJasné, že môžeš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prečo by si nemohla? To čo som ti napísala, je len čisto môj názor. :D Predsa o to tu ide, nie? Ak niekto zverejní príbeh na net, chce počuť názory.

10. AnushQa přispěvatel
16.04.2012 [18:02]

AnushQaSom rada, že mi chceš pomôcť ale naozaj ďalšie kapitoly budú lepšie. Kamarátky to čítajú a páči sa im to veľmi. Ale nejak sa to musí rozbehnúť nemusí to byť hneď v prvej kapitole napínavé. A ehm, môžem sa spýtať? môžem pridať ďalšie kapitoly či nie?

9. LynVonNightlight přispěvatel
15.04.2012 [12:10]

LynVonNightlightJa to chápem a je mi to jedno. Je to tvoja poviedka, ale ja ti iba hovorím, na čo sa väčšinou pozerá čitateľ. Práveže prvá časť musí najviac zaujať, lebo zoznamovanie postáv je nudné a otrepané, nikto už tak nepíše. V dnešnej dobe je príliš veľa poviedok a kníh, je ťažké dostať sa v takom množstve do popredia, len som ti chcela pomôcť.
Ale tak mne je to jedno, píš to, ako chceš. Emoticon

8. AnushQa přispěvatel
14.04.2012 [23:01]

AnushQadobre, dobre! lenže keď som kopírovala vo worde sem tak mi to nešlo neco mi tam zobrazovalo že zlý formát či čo to .. a mojito som mala .. a je to jedno ako sa to píše moše sa to písať aj nealko .. a nechápete že je to 1.kapitola? má aj názov Zoznámenie .. najprv sa s postavami zoznámime a už 2. a 3. kapitola bude napínavá .. Emoticon

7. LynVonNightlight přispěvatel
14.04.2012 [20:51]

LynVonNightlightTak článok som ti opravila, ale ten ďalší píš, prosím, vo worde.
- Ak chceš mať v perexe vetu na novom riadku, musíš pred ňu dať tento znak <br>
- Ako ti už písala Millie, dávaj si pozor na priamu reč. Každá sa musí končiť nejakým znamienok, hoci aj čiarkou, ak za ňou nasleduje uvádzacia veta.

Štýl písania máš celkom dobrý, ale podľa mňa tam opisuješ zbytočnosti, v podstate celý článok bol len o tom, ako sa kamaráti privítali a potom sa lúčili. Dej nikam nesmeroval. Na konci sme sa dozvedeli jedine, že má Andrewa rada o čosi viac ako len dobrého priateľa. Príbeh mi nič zaujímavé neponúkol, len obyčajnú každodennú rutinu.
Ako som pochopila, má to byť fantasy. Rozhodne by si mala viac popracovať na deji.
Trochu od veci: Nealko Mojito sa volá Virgin Mojito. Emoticon Pokiaľ si nepila, určite ho niekedy ochutnaj. Emoticon

6. LynVonNightlight přispěvatel
14.04.2012 [20:33]

LynVonNightlightAnushQa: Na tejto stránke sa nedajú dávať dolné uvodzovky, preto píš poviedku vždy vo worde, kde ti väčšinou ukáže aj niektoré chyby a potom si ich vieš opraviť. Text potom skopíruj a vlož do článku, vtedy tam dolné uvodzovky budú.
Všetci tak píšu.

5. MillieFarglot admin
13.04.2012 [17:32]

MillieFarglotTak si text oprav vo worde a potom ho tu skopíruj. Emoticon

4. AnushQa přispěvatel
11.04.2012 [19:58]

AnushQadobre chápem už ale ja tú priamu reč keď píšem vo worde tak mi to dáva normálne že začína úvodzovky a dole a končia hore a tu mi to nejde nwm ako to mám spraviť

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!