OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dirty 40 - 3. kapitola 2/2



Dirty 40 - 3. kapitola 2/2Rebecca se nakonec přesvědčí o tom, jak chutná zakázané ovoce. Sladce či kysele? Anebo jen víc povzbudí její apetit?
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

Zaťukala jsem nedočkavě na dveře pokoje pro hosty, kde jsem předvčerejší noc ubytovala Petera, ale ani po několikerém zopakování se zevnitř nikdo neozýval. Srdce mi vězelo snad až v krku, dýchala jsem mělce a v kolenou jsem cítila jakousi slabost, ale přesto jsem odvážně vyrazila za Peterem s naprosto jasným záměrem. Pevně jsem se rozhodla, vše několikrát zvážila a teď už mě nemohlo nic zastavit. 

Mrzutě jsem zafuněla, když jsem napoprvé nepochodila, ale nijak jsem nezaváhala. Vtom jsem z útrob domu uslyšela tóny linoucí se z Chrisova klavíru, na nějž nikdo proklatě dlouho nehrál. Ostře mě píchlo až někde v žaludku, ale o to rychleji mě nohy nesly za ním, i proto, aby přestal hrát na ten zpropadený klavír. Zarazila jsem se až mezi futry, kde jsem našla Petera, jak se hrbí nad klaviaturou a po paměti přehrává preludium v C od Rachmanina. Otřesně depresivní, temná věc, ale přesto jsem pár desítek vteřin stála a zadumaně naslouchala. Jakmile se mě ovšem počínala zmocňovat panická tíseň, mínila jsem to neprodleně utnout, než si to všechno nakonec zase rozmyslím a budu se poté dál v hlavě točit jen v těch marných bludných kruzích.

„Petere?“ oslovila jsem ho nahlas, abych přehlušila klavír. Lehce s sebou trhl a záhy se na mě otočil přes rameno s obočím nejapně pozdviženým. Potom se ke mně natočil větší částí svého těla, čímž mi dal neverbálně najevo, že mě vnímá. Jenomže já ze sebe nedovedla najednou vydat ani hlásku. Nejistě jsem ho sledovala, naprázdno otevřela ústa a s každou rozpačitou vteřinou jsem rudla víc a víc. Chovala jsem se před ním příšerně pošetile, ale nemohla jsem si pomoct. Nějakým záhadným způsobem měl na mě přesně tenhle prapodivný, potupný vliv.

„Ano?“ houkl nazpět zúčastněně a na rtech se mu postupně rozléval vřelý, nestydatý úsměv. V očích mu následně vědoucně blýsklo a já neochvějně odtušila, že i beze slov mi plně porozuměl. Přesto mučivě vyčkával, až se vyslovím, jenže můj mozek absolutně stagnoval. Bože, kolik mi je?!

„Přesvědč mě,“ vydechla jsem rozrušeně, ale nevídaně se mi přitom ulevilo. Peter ani na vteřinu nezaváhal a dravě vyrazil vpřed, přímo ke mně. Trochu polekaně jsem se napřímila, ale když stanul těsně přede mnou, stejně jsem musela zvrátit hlavu vzad, protože byl přinejmenším o dvacet centimetrů vyšší než já. Přes svoje zběsile bušící srdce jsem téměř nic neslyšela a jeho výrazná vůně atakovala moje čichové buňky natolik, že jsem nabyla dojmu, že už nic jiného do konce života asi neucítím.

„Čekal jsem, že nakonec podlehneš, ale že takhle brzy,“ zabručel pobaveně a vztáhl ke mně ruku, kterou mi zlehka vpletl do rusých vlasů a začal si namotávat na ukazovák jeden z pramenů. „To tedy ne,“ dodal nevěřícně, ale současně fascinovaně. Stejně tak mě i pozoroval. Měla jsem pocit, že z toho budu mít přinejmenším závratě.

„Sklapni,“ odsekla jsem nazpět, ale musela jsem se u toho pousmát. „A přesvědč mě.“

Lišácky se ušklíbl a tou rukou, kterou si pohrával s mými vlasy, mě popadl za týl a přitáhl si mě k sobě tak zprudka na hruď, až mi vymáčkl všechen vzduch z plic. Musela jsem si taky stoupnout na špičky a automaticky jsem se zachytila za jeho ramena. On si mě pojistil tím, že mě pevně popadl paží kolem pasu, přičemž jsem se roztřeseně, hlasitě nadechla. Pak se ke mně směle sklonil, čímž mě prohnul v páteři dozadu a vrhl se na moje rty, hladově a naléhavě. Jakmile se naše ústa spojila, úlevně vydechl a to hmatatelné napětí z něj rázem vyprchalo. Jako by nade mnou celý zvláčněl. Pár vteřin vydržel, než mi přejel jazykem po spodním rtu, načež si ho vtáhl mezi zuby a jemně se do něj zakousl. Přišlo mi to tak moc smyslné, až jsem slabě zasténala.

Vjela jsem mu po linii krku prsty až do vlasů, kde jsem je sevřela v pěst. Z hrdla se mu vydral takový tlumený, mručivý zvuk, který zněl neuvěřitelně sexy. Nato jsem iniciativně vyrazila jazykem vstříc tomu jeho, což přijal bez zaváhání a nechal je spolu hravě roztančit ve vášnivém souboji. V podbřišku se mi rozhořel pohlcující žár, který se neprodleně šířil do zbytku mého těla. Jeho dlaň mi z pasu putovala níž, kurážně až na mé pozadí a dokonce mi nakrátko zajel až do klína, kde znatelně přitlačil. Reflexivně jsem zalapala po dechu a o něco neurvaleji ho zatahala za vlasy. Náhle se ode mě rázně odtáhl a s ďábelskými jiskrami v očích se na mě spokojeně, vítězně usmíval. Šokovaně jsem na něj zírala, než mě popadl za ruku a se mnou v závěsu zamířil někam dál do domu, pravděpodobně do některého z pokojů. Mlčky jsem za ním klopýtala, jelikož dělal opravdu dlouhé, svižné kroky, až jsem za ním musela skoro poklusávat.

Protože po jeho cestě se namanula jako první moje ložnice, sáhl po klice pochopitelně tam. „Tady ne,“ prohlásila jsem rezolutně a zacukala jsem mu s rukou, abych to o něco zdůraznila. Nepřipadalo v úvahu, abych spala s někým jiným v posteli, ve které jsem byla nespočetněkrát s Chrisem. To nešlo, nemohla jsem…

Otočil se na mě se staženým obočím k sobě a nevyřčenou otázkou vepsanou ve tváři. „Sem ne, Petere,“ zopakovala jsem zoufaleji, než jsem měla v plánu, ale zafungovalo to. Bez řečí se rozešel chodbou rovnou do svého pokoje. Vrazil do něj jako neřízená střela a jakmile se za námi zavřely dveře, natlačil mě rovnou na ně, docela neurvale. Znovu se lačně zmocnil mých rtů, přičemž já mu zajela dlaněmi pod volnější tmavě modré triko. Pod prsty jsem ucítila sametovou, horoucí kůži, která se v určitých partiích rýsovala do mramorově pevných svalů. Zdálo se mi jako by mezi mými konečky prstů a jeho pokožkou probíhaly jemné elektrické impulzy, protože mě bříška prstů podivně brněla.

Jakmile se dostatečně nasytil mých rtů, přes čelist si to namířil ke krku, kterému se počal věnovat se skutečným zápalem a já se pouze nechávala hýčkat. Už jenom z tohohle jsem byla téměř na pokraji blaha, protože jsem takový vřelý intimní kontakt nezažila již proklatě dlouho. Bojovala jsem s nutkáním ho vybídnout, aby se s tou předehrou tolik nezdržoval, protože moje tělo bylo dávno připravené na další level, ale na druhou stranu mi všechno tohle natolik chybělo, že jsem od něj vše přijímala s maximálním nadšením a možná bych to vydržela dalších několik hodin, než bych se toho dostatečně nabažila. 

Levou dlaní si mě přidržoval za bok, poměrně hrubě, aby mě udržel u dveří a volnou rukou se odhodlal vyjít na průzkum zase pod moje triko. Zamířil ovšem neomylně k jednomu z ňader, které stiskl tak akorát. Ani ne silně, aby to nějak příliš zabolelo, ale ani na slabě, abychom z toho oba měli ten správný požitek. Hlasitě jsem se přitom nadechla, až mi vzduch mezi zuby lehounce zasvištěl. Semkla jsem ústa do pevné linky, abych nevydávala žádné přehnané zvuky, protože jsem se za ně jednoduše styděla. Nechtěla jsem působit tolik nadrženě, ačkoliv jsem měla pocit, že se každou chvíli udělám jen z toho, jak se mě dotýkal anebo mě líbal. Vůbec ten jeho způsob byl celkově proklatě rajcovní.

Najednou mi obě ruce, které doposud třímaly kousek pod jeho lopatkami, odtrhl od sebe a přesunul je nahoru nad mou hlavu, překřížil a uvěznil svým stiskem. Můj obdařený hrudník se vůči němu o něco vzedmul a on se o něj se zalíbením dvakrát otřel, jenom letmo, ale přesto mi bradavky ztvrdly na kámen.

„Já věděl, že tohle bude zatraceně úžasný,“ zašeptal mi do ucha a pak mě citlivě kousl do ušního lalůčku. Při jeho slovech jsem zavřela oči, abych to mohla lépe vstřebat a také lépe vnímat jeho laskání. „Seš tak úžasná, Rebecco. Naprosto úžasná.“ Nešetřil komplimenty, které mě rozpalovaly o to víc. Navíc jsem byla u vytržení z toho, jak suverénní a sebejistý byl při každém svém pohybu, který vykonal. Přesně věděl, co dělá a hlavně věděl, že to dokonale funguje.

Bříškem palce mě hladil po žebrech, ale když jsem asi nereagovala jeho požadovaným způsobem, vydal se směrem dolů. Zachvěla jsem se, jakmile se velmi snadno dostal pod legíny a když mi nejprve přejel přes látku mých krajkových kalhotek, přeběhl mi po zádech hutný mráz. V dalším okamžiku překonal poslední vrstvu, která ho dělila od jeho cíle, a nechal ve mně zmizet nejprve dva prsty.

„Jsi tak krásně vlhká… Měkká a horká,“ šeptal mi roztouženě stále do ucha, zatímco ve mně několikrát zkusmo zahýbal. „Zešílím z tebe,“ zachraptěl a ztěžkla polkl, načež rozjel vskutku důkladný prstoklad, kterým mě spolehlivě vedl až rovnou na vrchol. Moje tělo možná až neadekvátně odpovídalo na všechno, co s ním dělal, protože v tomhle ohledu bylo nekonečné měsíce zanedbávané, ale na tom mi absolutně nesešlo. Hodlala jsem si dosytosti užít každou vteřinu, kdy mě Peter stavěl do středobodu celého svého vesmíru. Dával mi bohatě pocítit, že jsem výjimečná a žádoucí, a to jsem možná potřebovala ještě víc než samotný tělesný kontakt. No dobře, to trochu přeháním, ale pro tuto chvíli pro mě mělo oboje podobný význam. 

„Oh, bože, Petere,“ zavzdychala jsem, zatímco jsem se pod ním čím dál nekontrolovatelněji svíjela. Prsty u nohou se mi kroutily a ruce jsem zatínala v pěst s dlouhými nehty s takovou vervou, až mě to bolelo, ale dohromady s tou rozkoší, kterou mi daroval, to byla skvělá kombinace. Podle mého stupňujícího se vzdychání snadno poznal, že se již blížím k vyvrcholení, ale nejspíš se rozhodl mě mučit za to, že jsem zprvu hrála, hodně špatně, nedostupnou, protože ze mě včas vyklouzl ven. Zabodla jsem se do něj nesouhlasným pohledem a nešťastně vnímala, jak ten slastný tlak pomalu odeznívá. On se na mě opět jenom tak škádlivě zaculil, než znovu obsadil mé rty.

V dalším okamžiku mi důrazně sjel dlaněmi až na zadek a přiměl mě mu obmotat nohy kolem boků, ačkoliv můj vnitřní hlásek doslova křičel, že je tohle dosti riskantní rozhodnutí. Peter se toho ovšem nebál, protože se se mnou svérázně rozešel ke své posteli, kterou si doposud neustlal. „Neblbni, už… dávno nejsem… jak proutek,“ varovala jsem ho mezi polibky a vzápětí jsem usoudila, že jsem měla raději mlčet. Znělo to potupně nejen pro mě, ale taky pro něj.

„Ty se snažíš rozbít mou zjevnou maskulinitu na úplné kousky, že?“ zaburácel s teatrální podezřívavostí a nepřesléchnutelnou nadsázkou, načež mě poměrně snadno odhodil do postele, což dokládalo, že mu fyzická síla rozhodně nescházela. Sám si začal vysvlékat triko, které záhy letělo stranou. Ležela jsem před ním vzepjatá na loktech a jen jsem si ho žádostivě prohlížela, čímž jsem mu mínila nějak vynahradit tu mou nevhodnou poznámku. Pro ještě výmluvnější gesto jsem se posadila a natáhla se po jeho světle šedých teplácích, pod kterými ten provokatér neměl žádné spodní prádlo, na což jsem přišla hned vzápětí, jakmile jsem mu je stáhla dolů. Jeho tohle dosavadní dovádění nechávalo chladným, takže jsem se mohla potěšit výhledem na jeho chloubu v klidném stavu, a i to ve mně vyvolalo značné rozpaky. Znáte tu teorii o tom, že vysocí hubení kluci bývají obdaření? Tak Peter to opravdu velkolepě potvrzoval. Přistihla jsem se, jak se potutelně usmívám, načež jsem se urychleně zatvářila co nejvíc neutrálně. Ale jemu to stejně neušlo, jelikož mě doslova propaloval chtivýma očima a podvědomě ho to přimělo k tomu, aby vysvlékl zase mě.

„To by nešlo, ani kdybych snad fakt chtěla,“ poznamenala jsem provokativně, těsně předtím, než mě zalehl svým útlým tělem, jehož váhu jsem přesto zřetelně a vítaně pocítila. Každopádně pro mě to bylo natolik příjemné, že jsem si pojistila, aby na mně tak zůstal i nadále tím, že jsem mu položila ruce na záda. Hladově jsem se zmocnila jeho úst, které již byla krásně zčervenalá a naběhlá od toho vášnivého líbání, kterého jsem se stále neměla dost. Do svých polibků jsem vkládala vše, co jsem v sobě dlouho potlačovala a také všechno to, co ve mně za tu kratičkou dobu rozdmýchal. A on to nejspíš zaznamenal, protože jsem o pár chvil později ucítila na stehně jasný důkaz toho, co se odehrávalo v něm. Chtěla jsem ho konečně cítit už v sobě.

„Kruci… Ty jsi tak… Bože, už to takhle dlouho nevydržím,“ postěžoval si neochotně, když rozpojil naše ústa, abychom se oba dodechli. Čelem se opíral o můj spánek a otíral se mi přitom hebkou pokožkou rtů o tvář. Pro mě to byla další z jeho hříšných lichotek, která mé již tak závratné vzrušení posunula zas o kousek výš. „Potřebuju být blíž.“

„No tak pojď blíž,“ vybídla jsem ho šeptem a on spokojeně, slabě zaúpěl. Dřív než on jsem vzala jeho chloubu do ruky, abych ho navedla k sobě, ale on přitom doteku citelně ztuhnul. V penisu mu přitom párkrát zatepalo. Trochu jsem pohnula boky vstříc k němu, aby poznal, že může a on nepatrně zatlačil. Jakmile ve mně utopil první centimetry, hrdelně zachrčel a protože jsme na sobě těsně leželi, ten zvuk současně projel i mnou. A když pomaloučku, nesnesitelně pomaloučku klouzal po celé své délce hlouběji do mě, až kam momentálně mohl, zadržel dech, zatímco já jsem po něm hutně zalapala, jakmile se zastavil. 

„Do prdele… ty mě zničíš,“ vypadlo z něj rozčileně, ale přitom jsem cítila, jak se jednoznačně usmívá.

„Nejdřív ty mě, prosím,“ vyzvala jsem ho rezolutně, čemuž se potichu a chraptivě zasmál. Nato se zlehka nadzvedl a zase klesl. Opět příšerně pomalu, ale s dalším přírazem si již pospíšil, stejně tak s tím dalším až nastolil tempo, kterého jsem se mohla chytit. Nejprve jsem držela stehna daleko od sebe, protože jsem se ke svému orgasmu mínila propracovat osvědčenou metodou. Zvrátila jsem hlavu nazad a zpřístupnila jsem mu tak svůj krk, kterému se začal ihned věnovat. Mezi polibky mě občas kousl a já mu na oplátku zaryla nehty do zad. O pár pohybů později jsem natáhla nohy dolů, kdy mi svým tvrdým údem tlačil přesně na to správné místo. To už jsem měla dlaně na jeho pěkných, drobných hýždích, abych skrze ten dotek lépe pojímala pravidelné, živelné houpání jeho boků.

Postupně zrychloval a uvnitř mě narůstal onen kýžený tlak blížící se exploze, který mnou nekontrolovatelně cloumal. Obmotala jsem mu kotníky kolem pasu a zahákla je za sebe, čímž jsem mu dovolila do mě vniknout až nadoraz. Jakmile ve mně zmizel po kořen, otřásl se a opojně vydechl. Já zase okusila ten opojný pocit, že mě naprosto celou zaplnil a že mi špičkou tlačil snad až na samotný žaludek. Vycházela jsem mu pánví energicky naproti a jak se naše těla s každým dalším vyčerpávajícím pohybem potila, začínalo to pěkně klouzat i zvenku. Jeho rytmus pořád nabíral na obrátkách, stával se drsnějším a surovějším, a z mého hrdla vycházely stále hlučnější vzdechy. On sám s každým zásunem, do kterého ze sebe dával všechno, namáhavě mručel, ale moje kůže na krku to úspěšně tlumila.

„Do h-háje… Petere,“ dostala jsem ze sebe téměř s křikem, když naposledy mocně přirazil a ve mně se odpálil bouřlivý ohňostroj. Doslova jsem zkoprněla a před očima jsem viděla barevné hvězdičky. Nevýslovné blaho se mi rozlévalo do všech končetin a naplňovalo jednotlivé buňky šimravým teplem. Peter nicméně nepřestával, protože věděl, že mě co nevidět bude následovat. Asi třikrát nebo čtyřikrát se do mě vtlačil, než jsem ucítila, jak jeho penis tepe, a tak jsem ještě pohotově sevřela vnitřní stěny, abych jeho zážitek umocnila. Mírně se nade mnou vzepjal, každičký sval napjatý až k prasknutí, načež halasně a dlouze vydechl s víčky křečovitě sevřenými a konečně se udělal.

„Kruci... hmm… no, kurva,“ mumlal mi kamsi do vlasů, když se na mě vzápětí vyloženě zhroutil.

„Jo... to jo,“ přitakala jsem mu s hloupým úsměvem a chtělo se mi bezdůvodně smát. Skoro bych zapomněla, jak dokonalý je to moment, když se spojí dvě lidská těla. Dýchání se nám vracelo do normálu a ta nebetyčná rozkoš bohužel odeznívala. Přesunula jsem dlaně z jeho hezkého zadku alespoň někam na jeho hladká a zpocená bedra a uvolnila jsem svoje nohy, které jsem roztáhla zase trochu do stran. Jeho prsty si mezitím našly moje ňadro, se kterým si počal líně pohrávat.

„Tohle bylo… mnohem lepší, než jsem si kdy představoval,“ uznal zcela konsternovaný, načež ze mě vyklouzl ven a položil se těsně vedle mě. Nohu si ale nechal přehozenou přes tu moji, stejně jako mě nepřestával hladit, teď pro změnu na břiše, jak nechtěl ztratit ten vzácný, konejšivý kontakt se mnou. Natočila jsem k němu hlavu, pouze jsem na něj mlčky hleděla a kochala se jeho pohlednou, mladickou tváří. Cítila jsem se příliš unavená na to, abych zbytky energie vydávala na mluvení, ale když mi ta jeho poznámka znovu proběhla hlavou, musela jsem se nad tím pozastavit.

„Jak často sis tohle představoval?“ Chtěla jsem vědět a nesvedla jsem se přitom vyvarovat patetickému úsměvu.

„To nechceš vědět,“ oznámil mi s hraným zostuzením, čímž mě rozesmál. Peter se nadechl, jak mínil něco říct, ale potom se zarazil a pouze rezignovaně vydechl. Tázavě jsem povytáhla obočí, abych mu němě naznačila, že mi ten jeho pokus o konverzaci neunikl a pohozením hlavy jsem ho vybídla, aby pokračoval. Nutit jsem ho ale nehodlala. „Někdy to bylo fakt těžký,“ hlesl podivně ponuře.

„Hm?“ broukla jsem se zájmem a soustředěně jsem ho pozorovala.

„Většina mých kamarádů byli platonicky zabouchnutý do nějakých hereček nebo zpěvaček. Já jsem se ale musel šíleně zamilovat do nejlepší kamarádky mý mámy. Někdy jsem myslel, že to fakt nedám,“ rozpovídal se a tentokrát se s rozpustilými a zčásti nostalgickými jiskřičkami v očích na mě culil on.

„Proč?“ Omezila jsem se na jednoslabičné odpovědi, protože jsem se na víc prozatím nevzmohla.

„Na rozdíl od nich jsem já moc dobře věděl, proč jsem se do tebe zamiloval. Znal jsem tě, věděl jsem, jaká jsi a kdo jsi. Věděl jsem, proč tě obdivuju a proč tě chci. Oni měli tu výhodu, že u těch svých Angelin a Pamel neměli ani nejmenší ponětí, co ty ženský jsou ve skutečnosti zač. Tolikrát jsem ti chtěl něco říct… nebo v horším případě po tobě vyjet. Nikdy jsem ale nenašel dostatek odvahy… Naštěstí. Stačilo si pár let počkat, taky aby se Chris zachoval jako největší idiot pod sluncem a voilá… jsi celá moje.“ Zatetelil se štěstím a ukradl si ode mě sladký polibek. Já byla tím jeho přímočarým proslovem nemálo zaskočená, zejména potom ale dojatá. Bezmyšlenkovitě jsem se k němu ihned naklonila a zaútočila na jeho rty, horlivě a vroucně. Jemu se opravdu na výbornou dařilo mi pozvedávat mé raněné sebevědomí. Kousek po kousíčku zacelovat moje ještě stále zlomené srdce…

„Angelina vlastně vůbec není špatná,“ nadhodila jsem, jakmile jsem se od něj vzdálila poté, co jsem si ho dostatečně vychutnala. Tím svým výmluvným komentářem jsem ho rozesmála a takovým svěžím, zvonivým smíchem, který byl docela nakažlivý. 

„Vsadím se, že ti nesahá ani po kolena,“ zavrněl lichotnicky a zubil se na mě od ucha k uchu.

„Nemusíš to zase tak přehánět. Do postele už jsi mě přece dostal,“ podotkla jsem veskrze věcně, ale přesto mi u toho cukaly rozverně koutky. Peter se na mě podíval opravdu přísně, což ve mně ale kupodivu vyvolalo ryzí chtíč. Ještě zdaleka jsem totiž neměla dost. A on taky nevypadal, že by ho to první číslo nějak extra znavilo. 

„Já tebe, jo? Já tebe?!“ vyjekl naschvál s přehnaným údivem. Pak se do mě pustil tak, že mě začal lechtat. Bylo to dětinské a pošetilé, ale já se stejně řehtala jako blázen a snažila se ho od sebe odtrhnout, bezúspěšně. Na druhou stranu s ním takhle bláznivě dovádět mi připadlo svým zvláštním způsobem nemravné. Naše nahá, potem zbrocená těla se o sebe otírala a vědomí, že má nade mnou evidentní převahu, mě pěkně rozpalovalo. A jakmile mě znovu zavalil svým hrudníkem, přičemž mi kolenem roztáhl kolena od sebe, vzrušením jsem opět neúprosně vlhla.

„Víš, že seš vlastně můj splněný mladický sen?“ svěřil mi hrubším hlasem, díky němuž mi  přes kůži přejela řádná husina. 

„Tak to fakt vůbec neříkej,“ napomenula jsem ho rázně, jelikož mi tím připomínal ten náš věkový rozdíl a to mě holt solidně frustrovalo. „Připadám si pak ještě starší, než jsem.“ Nemluvě o tom, že jsem po porodu, i když spoustu let. To s ženským tělem ale každopádně hodně zamává

„Seš víc sexy než kdy dřív, Rebecco,“ smetl můj argument naprosto bez zaváhání a kategoricky, abych se nad tím neopovažovala jakkoliv pochybovat. „Hlavně takhle… když jsi nahá, pode mnou, vzdycháš a šeptáš mý jméno,“ dodal chlípně a pustil jedno moje uvězněné zápěstí, aby mohl ruku přemístit do mého rozžhaveného klína. Ostře jsem nabrala vzduch do plic, jak mě ten jeho nenadálý důrazný dotyk překvapil, ale ve vteřině jsem se mu automaticky poddala. Zanedlouho jsem ho znovu pustila do sebe a užívala jsem si to vše ještě jednou tolik než napoprvé. Ten kluk fakticky ví, jak na to. Zřejmě ve Francii nestudoval jenom tu hudbu...


 Dirty 40


 Tak Rebecca do toho skočila rovnou po hlavě. Myslíte, že vyplave na hladinu anebo se v tom utopí? :)

Mockrát všem děkuji, jste naprosto úžasní, báječní a skvělí! <3


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty 40 - 3. kapitola 2/2:

6. Sabienna přispěvatel
15.08.2022 [20:38]

SabiennaTex: Emoticon Emoticon já si to dokážu tak nějak živě představit, samotné se mi to poměrně často stává u knih, které čtu Emoticon mám ráda romanťárny, i s postelovými scénami, které k tomu prostě patří a které mi někdy dávají taky docela zabrat... nejhorší je to někde mezi lidmi, protože já se někdy solidně červenám Emoticon Emoticon ale člověku to nedá, prostě musí číst dál Emoticon
Moc ti děkuju!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Texie admin
08.08.2022 [15:17]

TexieNoooo. Co na to říct. Nic. To prostě musíš vidět ty naše připitomělý ksichty, když tohle čteme. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Sabienna přispěvatel
07.04.2022 [21:24]

SabiennaMay: Nedržela jsem se zpátky, ale na takovou sérii Rudá to zdaleka nemá Emoticon Emoticon asi se budu opakovat, ale jakékoliv sexuální scény mi vždycky trvá hrozně dlouho napsat, píše se mi to docela ztěžka, většinou to jedu na etapy a než se tím prokoušu, stojí mě to docela dost času.. ale když už to musí být, což ve většině příběhů, které tvořím, musí, k těm romantickým věcem to prostě patří, tak to přece musí stát za to Emoticon Emoticon
Krásný postřeh, přirozeně předjímáš něco, co je zcela jistě čeká a oni si to budou muset taky velmi brzy uvědomit Emoticon všechno bude, všechno bude Emoticon
Mockrát ti děkuju, May, za další skvělý komentář! Jsi skvělá čtenářka, naprosto k nezaplacení! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Maya666
06.04.2022 [20:49]

Uf, žhavá červená knihovna Emoticon
No uvidíme kdy se z opojení sletí zpátky na zem Emoticon
Těším se na další Emoticon

2. Sabienna přispěvatel
05.04.2022 [16:03]

SabiennaFlu: Noooo... já jako potřebovala trochu nastínit, na čem jejich vztah bude primárně založen, tak.. se mi to snad povedlo Emoticon Emoticon třeba ty roky poctivého čtení romanťáren a erotických románů padly na úrodnou půdu Emoticon
Tak to byl takový ten úplně první dojem, tím ale docela zapůsobil na Rebeccu a který dost možná pomohl přiklonit ručičky vah na jeho stranu Emoticon ono se ale bude postupně ukazovat, že první dojem není vždy ten správný.. však to známe všichni Emoticon teprve se rozjíždíme, všechno ještě přijde Emoticon Emoticon Emoticon
Mockrát ti děkuju za postřehy, motivaci i pochvalu, Flu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Fluffy admin
02.04.2022 [12:16]

FluffyUf, to bylo teda pěkně žhavý! Emoticon
Chtěla jsem už k minulé kapitole napsat, že se mi fakt zamlouvá, jak je Peter napsanej - už tam konečně vidím toho kluka a ne příliš přemoudřelého mladíka. Snad mu to vydrží. Emoticon A snad to vydrží i Rebecce, očividně jim to dost klape v určitých aspektech, že. Emoticon Sab, super! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!