OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » In Flames - 9. kapitola



In Flames - 9. kapitolaLarius řeší problém se zbavením se těla. Pracovní název pro tuto kapitolu: "Jsem opilý a nemám ani to nejmenší tušení, co to vlastně sakra dělám." Aneb Larius v jeho pravé podobě. Za beta-read opět děkuji Ronnie :)

Měl jsem štěstí, že jsem byl zrovna v salónku, který měl postranní místnost, ve které byly schody vedoucí na půdu. Mrtvolu jsem tedy vytáhl na půdu. No, "vytáhl", spíš jsem se o to snažil. Nejsem moc silný, vždycky jsem se spoléhal spíše na své rychlé reflexy a ohebnost, takže mi tahání šedesátikilového těla do schodů opravdu dělalo problémy a v mém podnapilém stavu to bylo ještě obtížnější. Navíc mi tělo několikrát sklouzlo zpátky dolů a já se s ním musel tahat znovu. Jsem překvapený, že si to celé pamatuju. Trvalo mi několik desítek minut, než se mi povedlo tělo vytáhnout až nahoru a pak jsem se ještě s tělem táhl až k oknu, ze kterého jsem tělo musel vyhodit.

Půda totiž měla okna na odkloněnou stranu, kde navíc v ostatních patrech žádná okna nebyla. Tělo s žuchnutím dopadlo do zmoklé trávy a zdálo se mi, že jsem slyšel i prasknutí kostí. Nebylo divu, když jsem tělo házel z druhého patra, nicméně to bylo buď tohle, nebo tělo protáhnout okolo desítek dalších lidí. Volba byla jasná.

 

Poté jsem se vymotal ven ze sídla s omluvou, že se necítím moc dobře a venku tělo dotáhl až k autu, které bylo také majetkem ženy, v jejímž bytě jsem žil. Snad nemusím říkat, že jsem neměl (a stále nemám) řidičský průkaz. Přesto (i přes moji opilost) jsem zvládl dojet pro lopatu a poté i na odlehlé místo, kde jsem tělo hluboko zakopal. 

 

Druhý den jsem všeho litoval. Nejen, že jsem se vzbudil s kocovinou, ale také jsem se skoro nemohl pohnout. Jak bych taky mohl, když jsem se celou noc tahal s tělem a pak ještě kopal jámu.

Takhle jsem nic nemohl dělat. Nedalo se jinak, našel jsem si telefonní číslo salónu, který poskytoval masáže s tím, že jste si mohli maséra zavolat až do domu. 

To jsem taky udělal. 

Mezitím, co jsem čekal, než masér dorazí, jsem si s pomocí sekáčku na led nachystal ledové pití a trochu jsem taky uklidil.

 

No, nejspíš už je jasné, že to nevyšlo tak, jak jsem plánoval. Vůbec jsem neočekával, že za mnou pošlou starou obtloustlou masérku, která měla vousy a vypadala, že by mě dokázala přelomit vedví. 

Každopádně mě záda bolela tak moc, že bych přetrpěl masáž i od té chlupaté veverky, kterou jsem tehdy zabil, jen kdyby to pomohlo.

Pomohlo mi to, to nezapírám, ale při "masáži" jsem měl pocit, že mi zlomila všechny kosti, na které dosáhla a že už se nikdy nezvednu.

Zvednul jsem se hned, kdo by taky zůstal ležet, kdyby ho ta ženská plácla po zadku a pronesla „Tak! A je to, zlato!"

Jak jsem si mohl myslet, že aspoň tahle nebude jako všechny ostatní a nebude se mě snažit svést. Jo, myslel jsem špatně, což jsem si uvědomil hned, jak jsem se otočil a viděl její mlsný výraz.

Nemyslel jsem a ihned jsem uchopil sekáček, který zůstal na kuchyňské lince a vrazil ho ženě ze strany do krku. Její výkřik byl přerušen bubláním krve, která vytékala jak jejími ústy, tak řezem v krku. 

Viděl jsem rudě. Doufal jsem, že jsem se téhle nežádané pozornosti žen zbavil, ale byl jsem vyveden z omylu. Když jsem se uklidnil, zůstal jsem v pokoji pokrytém krví a kusy těla rozházenými po podlaze. 

V hlavě mi zůstala jediná myšlenka: jak se toho zbavit? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In Flames - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!