OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maškarní...I



Maškarní...IŽena, muž a anonymita. Jedna noc a pád do průšvihu.

Byl jsem otrávený, protože mě donutili jít na tuhle akci. Měli nekvalitní whisky a spoustu bohatých lidí, které jsem naprosto nesnášel. Tou pozitivní částí tohohle večera bylo, že mě nikdo nepoznával. A hlavně! Nikdo neotravoval. Moje maska zakrývala identitu a žádná fanynka se mi nevnucovala. Bylo příjemné pro jednou být mezi lidmi a v klidu všechny pozorovat. Téměř až nezvyk. Kdybych chtěl společnost, stačilo by na chvíli masku nadzvednout a bylo by vystaráno.

V jednom měli kluci pravdu. Chodila tu jedna roštěnka za druhou a po dlouhé době se ve mně ozvalo mé já lovce. Bylo jen otázkou času, než se zvednu a vyhlídnu si někoho na dnešní noc. Tohle mi připadalo jako neobyčejná možnost, jak vyzkoušet, jestli i bez mého slavného ksichtu sbalím ženu.

„Vidím ti to na očích. Už sis vybral?“ ozvalo se mi u ucha od úst mé sestry. Její slova mi připadala trochu drzá, ale měla pravdu. Od té doby, co jsem se rozešel s Týnou, nikoho jsem neměl. A ona to jako vždy na mně poznala. A co si budeme povídat, byla na tom podobně.

„Vyhlédla jsem si oběť, tak to jdu zkusit,“ zavrněla mi do ucha a já se jejímu počínání vůbec nedivil. Byla několik měsíců sama a tahle anonymita ji ponoukala, aby se po delší době projevila. Nemusela se tvářit jako zodpovědná manažerka. Jeden z důvodů, proč jsem souhlasil, že s námi dnes večer může jít. Přece jen ta její prudící občasná slova o tom, že jí mám dohodit nějakého muže, se nedají denně poslouchat. A zároveň moc kamarádů, kteří by splňovali její požadavky, jsem neměl. Jestli vůbec nějakého.

Byl jsem doma jen na pár dní a tohle se prostě dlouho poslouchat nedalo. Podíval jsem se na její ladnou postavu, jak mizí v davu, dopil jsem skleničku a objednal si další. Jakmile mi byla naservírovaná, začal jsem se věnovat dámám okolo mě. Skenoval jsem jednu za druhou a zastavil se pohledem na dívce unuděně opřené o zeď ve skupině dam, které cosi diskutovaly.

Měla tmavě modré šaty a stydlivě zakrývala svůj výstřih. Trochu mi s tímto gestem sem nepatřila, ale něco se mi na jejím chování zalíbilo, a já ji dlouho pozoroval, dokud nezvedla oči a přesně nespatřila, jak se na ni dívám. Jenže tentokrát, zahalen maskou, jsem se rozhodl nevzdat se a dát jí přesně najevo, že je to tak, jak to vypadá. Chtěl jsem ji už jen podle tmavě hnědých očí, které vykukovaly zpod masky.

Pohled mi opětovala, pak ho sklopila, jako by se červenala, a nakonec ho zase zvedla. I přes tu dálku mezi námi byla jakási elektrizující energie, a já skleničku s whisky položil. Asi poprvé po dlouhé době jsem se odhodlal ke kroku, který bych neudělal, kdybych tu byl oklopen svými fanoušky, ochrankou a vším, co ničilo můj soukromý život. Vlastně jsem se ani nedivil, že po dvou měsících samoty nikoho nemám. Neměl jsem pořádnou příležitost se vůbec s někým seznamovat. Neustále mě pronásledovala má práce a já nic jiného nestíhal.

Vstal jsem od baru a vydal se ke krásce s hnědýma očima. Ani na chvilku jsem oční kontakt nepřerušil. Bál jsem se, že naše kouzlo tím zpřetrhám. Když viděla, jak k ní jdu, první se ohlédla po ostatních, a potom se nenápadně ztratila z jejich společnosti. Udělala mi tím radost. Nemám rád, když všetečné kamarádky špehují každý krok nápadníka.

Jen lehce vykročila za skupinku žen a tak napůl mi dávala najevo, že se nic nestane, když se rozhodnu o opaku. Ale já neváhal. Došel jsem k ní a jako z nějakého romantického filmu ji vzal za ruku a políbil ji na její hřbet bez jediného přetržení očního kontaktu. Užíval jsem si to. Poprvé, co jsem dělal něco takového opravdu, a ne před kamerou za dirigování režiséra.

Trochu fascinovaně se na mě usmála a jako kouzelná princezna mě následovala na parket, kam jsem ji vedl, abychom se vzdálili od jakékoliv větší pozornosti. Ne, že by parket nenavozoval dostatečné nesoukromí, ale pořád tam bylo dost lidí, abychom se mezi nimi ztratili a mohli se věnovat nadále svým očím.

V jejím výrazu byla vidět fascinovanost a touha. Pochopil jsem, že mluva dnes v noci nebude tím, čím ji zaujmu. Jen gesty jsem ji mohl dostat tam, kam jsem chtěl.

Pevně jsem přitiskl svoje tělo na její a do rytmu waltzu ji prováděl po parketě. Oba jsme hluboce dýchali a čekali na jakýkoliv pokyn k tomu, aby se naše myšlenky staly skutečností. Byl jsem jí okouzlen. Chtěla mě na základě mých očí a nic víc o mně vědět nepotřebovala. Neřešil jsem, že jsem na tom podobně, a prostě se po hodně dlouhé době nechal unášet pocity touhy.

Ani nevím, kdy skončila skladba, ale najednou jsem ji pomalu vedl k pokoji, který jsem si původně pořídil, abych mohl v opilosti někde ulehnout a ráno se neprobudil s rozpláclým ksichtem na titulní straně časopisů víc než v polovině světa.

Lehce jsem si ji přitáhl k sobě a spojil naše rty. Nebránila se a každému mému dotyku se podávala, jako když se na nás blíží poslední hodina smrti. Žila, dýchala a vzdychala.

Nikdy jsem nic tak intenzivního nezažil a asi poprvé v životě jsem nikam nepospíchal. A užíval si každičký okamžik. Sledoval jsem jednotlivý kousek její kůže, jak reaguje na můj dotyk. Byla to jako řetězová reakce končící další a další vlnou vzrušení v mém těle. A já tím vším byl naprosto uchvácen.

Během několika dalších vteřin jsme se ocitli v pronajaté ložnici a já se tělem tiskl na její suknici, a snad poprvé v životě jsem nějakou ženu hodlal prozkoumat, ať to mělo být dotyky či polibky. Byl jsem zvědavý. Žádná rychlovka. Žádné zvedání sukně a doufání, že má podvazky, abych nemusel bojovat s punčochami. Prostě klidné unášení hormony v malých dávkách, které měly celkový efekt atomové bomby.

Lehce jsem ji posunul od stěny a nahmatal na jejích zádech mezi pomalými polibky tkaninu korzetu a zatáhl. Docela mě překvapilo, když se korzet najednou povolil, a mně došlo, že moje partnerka byla celou noc jako ostříž, pokud se k jejím zádům postavil jakýkoliv muž toužící po troše entuziasmu. Najednou jsem se nedivil tomu, že se tiskla ke zdi.

Šaty letěly k zemi a má předtucha podvazků se vyplnila. Měl jsem z toho obrovskou radost, ačkoliv tentokrát nebudou mít takové praktické výhody jako vždy. Moc dobře jsem věděl, že tyhle dva kusy tenké látky mě vzrušují více, než jakákoliv jiná část oblečení. Nemohly konkurovat ani kalhotkám. Nezahálel jsem a pomalu si dáreček dnešního večera rozbaloval a z každé odstraněné vrstvy papíru se radoval jako malý kluk.

Pod korzetem neměla podprsenku a já se neubránil tomu si pohrát s pahorky na horní části jejího těla. Bylo pro mě vzrušující její zaklánění hlavy a vkládání důvěry do mé síly nad jejím tělem, snažící se ji udržet nad zemí. Proto jsem neváhal a přemístil nás postupně ke komodě, o kterou jsem ji opřel. Lehce jsem se odklonil a prohlédl si ji. Měla na sobě pouze masku, kalhotky a podvazky a já už se nehodlal dlouho držet.

Sako s košilí už se dávno někde válelo po pokoji a moje kalhoty je během dalších nenápadných chvil následovaly. Pak už jsem neváhal ani minutu, protože touha do ní se ponořit mě naprosto vyslala do jiného světa. Dnes bych vám možná řekl, že jsem nebyl sám sebou, ale byl jsem šťastný a plný euforie, adrenalinu a hormonů.

Jejích kalhotek jsem se jednoduše zbavil a opatrně ji nadzvednul na komodu, jež mi zpřístupnila jednoduší vpád do jejích intimních partií. Rukou jsem přejel z jejího stehna až prsty do jejího lůna a ujistil se, že všechna aromata v mém okolí lákající mě k ní naznačují, že je na mě připravená, a potom už jsem nečekal ani vteřinu.

S hlasitým vzdechem jsme oba započali divoký tanec našich těl.

S rozpláclým obličejem na posteli jsem se přetočil na druhou stranu postele a pomalým plácnutím ruky, abych nezranil partnerku dnešního večera, jsem zjistil, že je pryč. To mě urychleně probralo a dále jsem naivně poslouchal zvuky z pokoje. Jenže se v něm ozýval pouze zběsilý tlukot mého srdce.

Hmátl jsem si na obličej, zda přidělaná maska je stále na mých očích, protože jsem si trochu připadal jako převálcovaný tiskařským strojem a necítil dostatečně všechny vjemy.

Ale srdce se mi rozbušilo ještě víc než předtím. Masku jsem neměl a to rozjelo řetězovou reakci. Nebyla tu. Musela tušit, kdo jsem, a jen málokterá žena by odolala tučnému šeku za materiály pořízené před odchodem z téhle ložnice. Proto jsem neváhal a zvedl telefon. Po prvním zazvonění jsem uslyšel, jak telefon někdo zvedl, a hned bez otálení spustil:

„Sebastiane, mám problém.“  


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maškarní...I:

14. Vogel přispěvatel
31.01.2013 [17:29]

VogelEleanor, jsem jedině ráda, že ti byl můj komentář v něčem prospěšný. Ráda si přečtu další díly – a hodně múzy!

13. Aliska přispěvatel
30.01.2013 [20:38]

AliskaMě se většina jmen nelíbí, tak musím používat dokola ty samé :D:D
Většinou ovšem vymyšlené:
Aliäbella, Alisabeth... Mnou vyrobená :D

12. EleanorBrandst přispěvatel
30.01.2013 [20:27]

EleanorBrandstAliska, a já se snažím v každé povídce vždycky použít jméno, které jsem ještě nepoužila. Emoticon

11. Aliska přispěvatel
30.01.2013 [20:11]

AliskaMírně provokativní, ledabylý, ale srozumitelný styl pasní mě dostal :)
Hrozně se mi líbí pointa a jméno Sebastian(nejvíce používané mužské jméno v mých povídkách :D).
Krása, odvážnost, ráznost.. Ach... :)

10. EleanorBrandst přispěvatel
30.01.2013 [17:08]

EleanorBrandstDrahá Vogel,

Jelikož nedostávám moc často takhle dlouhé komentáře, usoudila jsem, že bych ti měla odepsat zvlášť, protože to asi bude také zdlouhavější komentář.

Kritika je moc důležitá věc, a abych pravdu přiznala - je to jedna z věcí, co mě učí psát. A já chci být čím dál lepší, protože jak mi odepsali z jednoho nakladatelství - mám nehoráznou fantazii, a když se dostatečně zlepším, budu mít kapacitu jedno svoje dopsané dílko předělat a oni mi ho vydají. A tak píšu. Snažím se zlepšovat a je to prostě můj koníček na dlouhé večery. Když se náhodou najde někdo, kdo mi něco k nějakému textu řekne, jsem za něj ráda. Takže ti děkuji za pořádnou zpětnou vazbu.

Tahle povídka vznikla už někdy v únoru, a protože jsem doposud neměla odvahu ji pořádně odpublikovat – původně to měla být jen zkouška toho, jak napíšu nějakou milostnou scénu, abych zkusila, jestli to vůbec zvládnu. Proto je asi celý popis moc podrobný a opakující slova tak alarmující (Asi jsem se do textu moc vžila). Jo, budu muset na tom zapracovat, jsem si toho vědoma. Ale teď k tomu, proč se z toho stala povídka na pokračování a vylezla z mého šuplíku.

Objevila ji moje kamarádka a už nějaký týden mě prosí, ať ji vydám a pokračuji. A jelikož jsem nechtěla měnit styl, kterým byla napsaná, abych si jednou za několik měsíců nebo let mohla přečíst, jaké jsem byla nemehlo, nechala jsem ji v původní verzi. Já vím, tobě to třeba nepřipadá předmětné, ale já ráda vidím jakékoliv pokroky.

Budu ráda, když budeš nadále číst a nechávat mi kritické komentáře, protože se tím budu učit a zlepšovat. Pro čtenáře se pak moje díla budou stávat zajímavější a já sama budu mít radost ze sebe. Píšu, protože psaní je činnost, která mi pomáhá utíkat od vlastních problémů, a pokud někomu udělám radost tím, co napíšu, jsem o to radši.

Těším se na další tvůj komentář

El

9. EleanorBrandst přispěvatel
30.01.2013 [16:45]

EleanorBrandstmima33, jsem ráda, že se na něj těšíš a snad ti další kapitola dostatečně odpoví na tvé otázky.

Perla, tvoje myšlenka té dívky mi nabádá k úplně jinému příběhu. No, snad tě moc neodradí další situace.

martinexa, Simones, Nikki, děkuji.

8. Vogel přispěvatel
30.01.2013 [16:38]

VogelTak tohle bylo super. Moc. Ale, zkrátka - doufám, že mi to ty nebo každý, kdo to čte, promine - nepřeskočím kritiku. Jak říkám, mám z toho dojmy víc dobré, jak neutrální (skoro bych zatleskala, protože to u většiny povídek vážně není)... Ale. Nemůžu posoudit, jak to bude vypadat v celku celé povídky, ale ten popis žhavé scény se mi zdál být příliš zdlouhavý a skoro to už zavánělo nudou, protože se tu neobjevovalo vůbec nic, co by diváka - eh, teda čtenáře - přimělo k nějakému překvapení, postrádalo to všechno, co bych v tu chvíli jako čtenář měla očekávat. Nechci nijak nikoho zasáhnout, ale připomíná mi to až příliš stovky jiných pokusů od dívek, které si to - šetrně řečeno - cucají z prstu, takže to nemá žádnou šťávu a stává se to jenom obdobnou kombinací stejných slov (vzrušení, vniknout, elektrizující něco, ohňostroj pocitů, emocí, motýlků O_O) a podobně... Prostě... Vím, že jsi chtěla si s touto scénou zkrátka pohrát, vyžít se v ní, všechno - ale to, v jakém pořadí si svlékají oblečení a jakou část těla prozkoumávají na tom druhém... Emoticon
Celkový dojem mi pak kazilo i to, že jsi neustále používala stejná slova (fascinující, touha, kouzelná princezna - ta scéna mi přišla díky těmhle výrazům až přehnaná) , ničím tvůj styl psaní nepřekvapí (což rozhodně není chyba a špatně: prostě jen bych si ráda od tebe něco přečetla, až budeš víc vypsanější. Ostatně, věřím, že tenhle server pomáhá mnoha lidem právě v téhle cestě, vypsat se.) - takže ve zpracování jsem trochu zklamaná.
A pak, celý děj tak stroze jednoduchý - bez žádné hlubší zamyšlení nad psychologií jednotlivých postav, je to, jako bys zcela realisticky popisovala děj, a přece tam chyběly nepostradatelné důkazy reality, totiž překážky. Chyby. Myslím, že daleko poutavější by bylo, kdyby se tam něco takového objevilo - třeba, teď úplně vymýšlím - dívka mu uteče, nemůže ji najít; není to jenom bezmyšlenkovitá touha, co ho přivádí k téhle noci; dívka nechce; v pokoji shledává, že se mu dívka nejeví atraktivní, jak si představoval - zkrátka cokoli, co by udělalo příběh míň hladkým a víc zajímavým.
Pisatelko, nebo kdo že jsi to napsala - věř, že jsi s psaním na velmi dobré úrovni. Komentuju, protože mám pocit, že je to jedna z mála povídek tady, co je dobrá natolik, že si můj úchvatný komentář zaslouží (:D) a doufám, že si z toho něco třeba odneseš :).
Nakonec ještě prozradím, že ten konec je víc než poutavý - budu ráda, když si budu moct přečíst další kapitoly. Je tu totiž to, že příběh snad bude ještě lepší, než se jeví podle tohoto dílu. Hodně štěstí s psaním!

7. Simones
30.01.2013 [16:13]

fakt pěkný ! :)) pokračování, co nejdřív ! :)

6. Niki
30.01.2013 [15:37]

Pokráčko :DD

5. martinexa přispěvatel
30.01.2013 [15:04]

martinexa Emoticon Jo to je sexy!!! Pokráčko! Těšim se:)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!