OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Neviditelná - 1. kapitola (1/2)



Neviditelná - 1. kapitola (1/2)Nancy pozná identitu člověka, o kterého „zavadila" při cestě do knihovny. Právě od něho dostane vysvětlení, kým vlastně ve skutečnosti je... Ale ještě si chvíli počká. Přeji hezké čtení, silvi14 P.S. Hezký komentář jako vždy potěší :)

První část

Uslyšela ho. Ve sluchátku uslyšela hlas, který slyšela i předtím na ulici. Nepletla se. Byl to ten kluk.

„Eh, zdravím," šeptla do telefonu třesoucím se hlasem. Zaslechla, jak se osoba na druhém konci drátu usmála. Nancy se však neusmála. Měla z toho všeho pořádně nahnáno. Hlasitě polkla a vzdychla. Bohužel si ale neuvědomila, že má u ucha telefon. Zaslechla vzdálený smích. Nevěděla, co mu na jejích rozpacích připadalo divné.

„Také tě zdravím, Nancy Blackerová."

„Počkat," řekla Nancy, „odkud znáš mé jméno?"

„O to se, prosím, nestarej, vše se dozvíš až později. Teď mě, prosím, bedlivě poslouchej. Mám pro tebe celkem těžký úkol, ale já věřím, že ty ho zvládneš. Řekni své matce, že se jí teď nebude dařit v prácí a že se musíte odstěhovat na vesnici, konkrétně do Folk Lake. Tam nalezne lepší práci a ty najdeš své pravé já. Až to budeš mít splněné, nevolej mi. Sám zjistím, zda-li se ti to podařilo." Potom zavěsil. Nancy seděla na posteli s otevřenou pusou a telefonem v ruce a zírala na zeď. Co má, k čertu, tohle všechno vlastně znamenat, pomyslela si. Nepatřila zrovna k lidem, kteří skákali tak, jak ostatní pískali. Rozhodla se, že se na toho kluka vykašle a nic matce říkat nebude. Podle všeho to byl jen nějaký cvok, který mohl být akorát tak nebezpečný. Ale stejně jí to vrtalo hlavou. Zvedla se a přešla ke svému počítači. Zapnula ho, počkala, až se všechno načte, a poté zadala do vyhledávače heslo „Folk Lake". Vyhledala si, že je to malá a zapadlá vesnička poblíž Doncasteru, kde téměř nic není. Když se podívala do seznamu pracovních příležitostí, které se nacházely v té vesničce, našla jen prodavačku a uklízečku. To se její matka, která je celkem úspěšnou redaktorkou, má stát kosmetičkou podlahových krytin nebo obyčejnou prodavačkou? Ne, to nepřicházelo v úvahu. Nechce přece zničit matce kariéru. O její život jí skoro nešlo, vždyť stejně nemá žádné kamarády a nikomu by nechyběla. Zívla a podívala se na hodiny. Bylo osm hodin večer. Rozhodla se, že se půjde vysprchovat.

***

„Mami ale já si nedělám legraci! Vážně mi volal nějaký kluk!"

„Pokud ti zavolal věštec, tak já jsem Dalajláma," řekla paní Blackerová a nakrčila nos. Nancy po své matce vrhla pohled plný opovržení a nadechla se, aby pokračovala ve výměně názorů, kterou shodou okolností prohrávala.

„Vážně? Tak pokud ty jsi Dalajláma, tak já jsem dcera Elvise Presleyho. Což je klidně i možné, protože o svém otci nevím skoro nic," vyštěkla Nancy a triumfálně si založila ruce v bok. Tím svou matku totálně uzemnila. Ta se zarděla, ale nakonec se vzchopila a odpálila pomyslný pingpongový míček na druhou stranu stolu. Smečí.

„Jak bys mohla být jeho dcera, když už je třicet let po smrti, hm? Nancy, máš opravdu mizerný odhad. To máš jistě po svém otci." Tentokrát se usmála paní Blackerová. Nancy naštvaně a zároveň zklamaně nafoukla tváře, protože nevěděla, co říct. Věděla, že prohrála. Proto se rozhodla pro taktický ústup. Dopila mléko ve své sklenici a bez rozloučení se odebrala nahoru do svého pokoje. Cestou po schodech schválně dupala, aby si ta bestie dole uvědomila, jak moc je naštvaná. Drmolila neslušné výrazy adresované své matce. Když došla ke svému pokoji, otevřela pomalu dveře, a když byla za nimi, pořádně jimi třískla. Stěny se zachvěly a obraz nad její postelí spadl do peřin. Nancy se zamkla v pokoji a klíč si schovala do kapsy. Došla k posteli a prohlédla si obraz. Byl na něm vyobrazený nějaký muž orající pole s volem. Na jeho tváři byl dokonale zachycen výraz námahy a únavy. Měl zatnuté čelisti a po čele mu stékal pot. Stejně zarputilý výraz však měl i vůl, protože sedlák byl velice tlustý. Nancy milovala různé zvláštní výrazy, proto si hned vzpoměla na svoje oblíbené sousloví „prostorově náročný". Uvědomila si, že právě ťeď vypadá zrovínka tak jako ten sedlák. Popadla obraz a energicky ho začala věšet na stěnu. Bohužel, byla moc naštvaná, aby ovládala jemnou koordinaci svých pohybů, a proto se jí obraz podařilo pověsit na hřebík asi až na desátý pokus. Oprášila si pomyslný prach z rukou a odebrala se k psacímu stolu, odkud si vzala telefon a sluchátka. Vrazila je oo něj, zhasla světlo a poslepu se vydala k posteli. Bohužel ale zakopla o židli a natáhla se jak široká, tak dlouhá vedle postele. Při tom se o ní málem praštila do hlavy. Zamumlala neslušné slovo, označující lidské pozadí, vstala a začala si mnout naražený palec. Pomalu a šouravě, aby o nic dalšího nezakopla, došla k posteli a svalila se do ní. Zachumlala se do ní, pustila si hudbu a zavřela oči. Ze slastného vědomí nevědomí j o pět minut později vytrhlo lomcování a bušení na dveře. Nancy to ignorovala a ještě víc si zesílila hudbu. Paní Blackerová to za pár okamžiků vzdala a zmizela. Zakrátko se zhaslo i světlo na chodbě a Nancy se spokojeně usmála. S konečnou platností se zachumlala do vyhřáté peřiny a vystrčila jednu nohu ven, aby si jí chladila o horní stranu peřiny, která byla příjemně studená. S lehkým úsměvem na rtech pomalu odplula do říše snů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neviditelná - 1. kapitola (1/2):

5. ninik
03.02.2014 [19:54]

Vypadá to vážně dobře, takže snad bude další kapča brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Annie
03.02.2014 [12:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Nela
03.02.2014 [12:17]

Veľmi pekné. Emoticon Teším sa na ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. silvi14 přispěvatel
30.01.2014 [18:18]

silvi14Děkuju Emoticon

1. Nikol
26.01.2014 [16:19]

Skvěle píšeš moc se těším na další kapitolku, kterou doufám přidáš co nejdříve. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!