OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Prodaná 6



Prodaná 6Chovat se slušně a vstřícně by pro ni bylo jen výhodné. Obzvláště, pokud se jí zároveň podaří udržet ho v únosné vzdálenosti od sebe... To už se jí tak moc však nepodaří.

 

* 6 *

 

Večer nerozhodně zůstala stát před skříní. Byla tam spousta šatu a ona se přistihla, jak zvažuje, ve kterých by se Faridovi nejvíce líbila.

Byla rozpolcená. Chtěla se mu líbil a bylo by pro ni i výhodné, kdyby měla jeho náklonnost. Zároveň se jí protivilo něco takového provádět.

Nakonec vybrala jedny z nepříliš hlubokým výstřihem, ale odhalenými rameny. Byl to takový kompromis.

Podle pohledu, kterým ji přejel, jakmile ji uviděl, se mu její výběr líbil.

Stačila jí jeho přítomnost a znervózněla. Tentokrát však jinak, než před dvěma dny. Jako by mezi nimi bylo napětí. Velmi dobře to vnímala. Jenže stejně jako všechno ostatní to záleželo na něm. A to byla další věc, co ji nekonečně rozčilovala a dnes si ji mezi těmi ženami uvědomila. Vlastně byla stejná jako ony. Jen čekala na večer, až zase bude požadována její přítomnost. Čekat, jestli něco udělá a kdy.

Zauvažovala, co by se stalo, kdyby ho políbila ona sama. Bože na nebesích. Chtěla to udělat...

Došel k ní a čekal až mu pomůže s odstrojením. Vypadala krásně. Zelené šaty podtrhovaly barvu jejích očí, které na něj nervózně upírala. Viděl, jak se jí čelo krabatí a nad něčím uvažovala. Nad něčím, co se jí moc nezamlouvalo.

Najednou se vyhoupla na špičky a opřela o něj dlaněmi. Přitiskla se k němu rty. Nečekal to. Rozhodně to ale nebylo nepříjemné překvapení. Přitáhl si ji k sobě blíž. Líbal ji a tentokrát se vykašlal na jakoukoliv něžnost a opatrnost. To ona se na něj vrhla a on si to chtěl pořádně vychutnat.

Vnímala ten rozdíl a vůbec jí to nevadilo. Ještě více ji to dráždilo a nutilo se k němu tisknout. Cítila jeho dlaně, jak jí přejíždění po zádech. Tiskl ji k sobě tak, že jí docházel dech. Zaklonila hlavu, aby se lačně nadechla.

On se ale neodtáhl. Sjel rty níž po jejím krku. Automaticky naklonila hlavu na stranu. Trhavě se nadechla a vyjela dlaněmi na jeho ramena. Přejel pomalu po její šíji až k nahému rameni a zase zpátky. Cítila horkou cestičku na kůži.

Pak hlavu znovu zvedl a políbil. Jako by jí jen dával možnost nabrat dech, aby mohli zase pokračovat tam, kde přestali. Políbil ji tak, že se jí všechno uvnitř sevřelo. Jen vzdáleně si uvědomila, jak ji chytil pevněji a vykročil k posteli. Teprve až si sedl a ona se ocitla rozkročmo na něm, překvapeně se odtrhla.

Vědomí, na čem sedí a k čemu postel vlastně složí, ji trochu probralo. Chtěla z něj sklouznout, ale chytil ji za boky a přitáhl k sobě. Nepustil ji. Znovu ji políbil. Pomalu, jako by se ji snažil uklidnit, že se vlastně nic neděje. Dařilo se mu to. Během pár minut zase nedokázala vnímat nic jiného než to, co s jejím tělem dělal.

Přejížděl jí dlaněmi od šíje až dolů na boky. Ani nepostřehla, kdy jí rozepnul na šaty. Odtáhl se a sjel jí rty po krku doků. Prudce se nadechla, jak se dostal k okraji jejího výstřihu. Jen se zahákl prstem a stáhl jí ho dolů přes prsa. Myslí jí projela znepokojivá myšlenka ohledně šatů, ale hned byla zapomenuta, když přejel po jejím prsu.

Dech jí uvízl v krku a ona zatnula prsty do jeho ramen. Šaty jí sklouzly až k pasu a on se začal věnovat tomu, co doteď ukrývaly. Kochal se tím, dotýkal, líbal. Užíval si každý kousek kůže a to jak ona reagovala. Byla nádherná. Věděl, že se dostal k hranici toho, kdy se mohl ještě odtáhnout a nechat ji být.

Při pohledu na ni to ale nešlo. Přetočil se s ní a ona se ocitla zády na posteli a on nad ní. Dlaní jí přejel po stehně a ona se zavrtěla. Byla tak fascinovaná tím, co se s jejím tělem dělo, že si s ní mohl dělat skoro cokoliv. A ona se dokázala stále více soustředit jen na jedno místo, které ho lákalo stále víc a víc.

Zajel mezi její stehna. Hlasitě pod tím dotekem zavzdychala a prohnula se. Než si uvědomila, co se děje, ocitl se uvnitř ní. Škubla sebou, jak všechny ty neskutečné pocity náhle přehlušila bolest.

Zazmítala se, aby před ní unikla, ale chytil ji za zápěstí a nedovolil se hnout. Všechno to opojení najednou ustoupilo a ona si uvědomila, co udělal.

„Pusť mě! Dost!“

Nemusel jí ani rozumět, aby mu došel význam těch slov. Stejně jako jí docházelo, že nepřestane. Ztěžka oddechoval a hleděl na ni. Pak se pohnul. Cítila jak se pohybuje uvnitř ní. Zatnula zuby. Vztekem, bezmocí i snahou o to se uklidnit. To poslední se jí dařilo pořád méně. Bolest totiž rychle ustupovala a místo ní se jí tělem rozlévalo vzrušení. Nechtěla, ale zároveň si nemohla pomoct. Zatnula zuby. Přesto jí z hrdla unikl tichý sten. Toužila mu do kůže zajet nehty, ale to, co si přál mozek, se stále více rozcházelo s tím, co chtělo a dělalo její tělo. To stále více reagovalo na to, co dělal, na jeho pohyby. Zvrátila hlavu. Teď už zasténala nahlas.

Velmi dobře to vnímal. Ten okamžik, kdy její vzrušení zvítězilo. Pustil její zápěstí a opřel se dlaní o postel. Tou druhou přejel po jejím pase a vzhůru k ňadru. Sevřel ho a ona se prohnula.

Svíjela se pod ním a on viděl, jak je jen kousek od vrcholu. Sevřel její boky. Stačilo jen pár pohybů a její tělo se sevřelo ve slastné křeči. Horkost jí projížděla a ona se poddávala tomu co se s jejím tělem dělo, dokud nezůstala ležet pod tíhou slastné úlevy.

Jen ztěžka se probouzela. To, co se teď stalo, bylo naprosto neskutečné. Celé její tělo bylo těžké a zároveň cítila neskutečné uspokojení.

Na nahých prsou cítila přerývaný dech. Shlédla na něj. Ještě ztěžka oddechoval. Opíral se o postel podél jejích boků.

Jak všechny ty pocity ustupovaly, začínala si uvědomovat, co se stalo. Sevřel ji neskutečný vztek. Než si stihl vůbec uvědomit, co se děje, pokrčila nohy a zapřela se mu jimi do hrudi, aby ho odstrčila.

Nečekal to. Ložnicí se ozvala rána. Kratičký okamžik uspokojení vystřídal okamžitě strach.

Vyšvihla se na čtyři a naklonila se dolů z postele.

Nevěřícně tam ležel na zádech a zíral na ni. Do jejího vytřeštěného pohledu.

Rozhodně ho to probralo a nehodlal to nechat jen tak. Okolo zápěstí se jí sevřel jeho stisk a ona letěla během chvilky dolů z postele taky. Dopadla hned vedle něj.

O galantnosti v jeho případě si mohla dát jen zdát. Zvedl se a začal vysvlékat i ty poslední kousky oblečení, které na sobě měl. Ji tam nechal ležet. Zvedla se do sedu a sledovala ho. Srdce jí stále prudce bilo. Nemohla zapomenout na ten fakt, že byla vlastně tomuhle muži vydána na pospas. Dívala se na jeho profil a viděla pobaveně zvlněné koutky.

Ohlédl se na ni a zakroutil hlavou. Dala by teď kdoví co, aby mu do té hlavy viděla. Zvedla se, až už ležel na posteli. Stulila se na svoje místo. Stále ještě cítila dozvuky toho, co se před chvílí stalo. Byla naštvaná na sebe, na něj i na všechno to co ji sem dostalo...

Ucítila pohyb matrace a pak i jeho dlaň. Sjel jí po břiše až ji obemknul. Překvapeně vydechla, když si ji přitáhl vedle sebe. Ocitla se zády opřená o něj. Vnímala horko, co z něj vycházelo. Nejprve se lekla, ale on nic jiného už neudělal. Jen si ji držel a za chvíli usnul.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prodaná 6:

1. Witmy
08.08.2022 [18:12]

Super to bylo skvělé roztátí ledu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!