OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » The Guardians - 29. kapitola



The Guardians - 29. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce prosince/decembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Aké prekvapenie má Marius pre Andy? A kde zmizla ampulka s jeho krvou? Všetko skomplikuje náhly presun Mariusa, Jamesa a Andy do Aabhy.



Marius ma objal a pošepol: „Mám pre teba prekvapenie." Spýtavo som sa naňho pozrela a zbadala, ako sa James taktiež usmial. Hneď na to, ako spozoroval, že som sa naňho pozrela, sa sklonil a pohladil nejakého psa... nebol to hocijaký pes, bola to Mariusova Aisha!

„O čo ide?"  
„Nooo, tak trochu som hodil reč s mojím bratom, ktorý má na všetko iný názor ako Ian." Záblesk nádeje sa odrazu zmenil na maximálnu istotu. Stála som tam ako obarená a stavím sa, že väčšinu mojej tváre mi zaberal široký úsmev od ucha k uchu. 
 
Keď sme sa dostali do Mariusovho bytu, James zaujal svoje miesto v kresle a začítal sa do knihy. Aisha sa posadila vedľa neho, hlavu si položila na jeho nohu a čakala, že sa jej bude venovať. Mám pocit, že z tých dvoch sú super kamaráti. Marius sa spolu s kufríkom presunul na posteľ. Keď som v jeho rukách zbadala striekačku s ihlou, prebehol mi mráz po chrbte. Akoby som sa doteraz netriasla zo vzrušenia už dosť. Budem strážca, opäť budem strážca!
„James?!" ozval sa zrazu Mariusov silný hlas, ktorý neveštil nič dobré. Jamesovi takmer vypadla kniha z rúk. 
„Čo sa deje?"
„Chýba mi tu jedna ampulka s krvou. Mám tu len dve." Marius sa spýtavo pozrel na svojho priateľa. „Som si istý, že mi v nemocnici odobrali oveľa viac krvi. Tá tretia ampulka mala byť do zálohy, ak by sa niečo stalo...„
„Hannah si ju možno nevšimla a zabudla na ňu. Potom po ňu zbehnem. Som si istý, že také množstvo krvi, aké máš, ti bude stačiť. A možnože  tá jedna vypadla v aute." Marius prikývol na súhlas. „Ak by sa tá krv niekde dostala, André my ma zaživa upálil."
„Nájdeme ju."
 
 
 
„Ian ťa zabije, Marius," povedala som, keď držal moju ruku a snažil sa prstom nájsť žilu, keďže tu bolo mizerné svetlo. 
„Nemôže." Uškrnul sa. „Nie si jediná, kto zlyhal a André rád dáva druhé šance. Na rozdiel od Iana je to dobrák. Dobre fajn, si pripravená?"
Prikývla som na súhlas. Všimla som si, že sa Mariusovi triasli ruky. „Toto robím po prvý raz."
„Vidím," zasmiala som sa. Popravde, začala som sa o seba báť ešte viac. Marius s ihlou vyzeral dosť neisto. „Nenecháš to predsa len na Hannah?"
„Neveríš mi?"
„Verím, ale..." Ihla sa zaborila do mojej ruky a ja som sykla od bolesti. Vlastne to skôr bolo ad prekvapenia. Marius jemne chytil druhou rukou moje predlaktie. Striekačka plná krvi skončila v mojich žilách. Doslova som cítila, ako sa schopnosti pomaly rozlievajú v mojom tele. Takisto Marius pokračoval aj pri druhej ruke. 
O niečo neskôr som sa cítila slabá. Ale s tým som počítala. Bola som nesmierne rada, že som bola celý čas na posteli. Zvalila som sa do mäkkých perín a zatvorila oči. Cítila som, ako sa Marius ku mne sklonil a pobozkal ma na čelo. Neviem, čo sa dialo potom, pretože som podľahla príjemnému teplu, ktoré sa rozlievalo celým mojím telom a uspávalo ma. 
 
 
**
 
Vibrovanie mobilu prebralo Mariusa z driemot. Okamžite vybral mobil z vrecka na nohaviciach a meno, ktoré svietilo na displeji, ho prekvapilo. 
„Áno, André?"
„Kde ste? Len mi povedz, že nie ste v nemocnici." Andrého hlas znel naliehavo.
„Nie, čo sa deje?"
„Chvalabohu! Okamžite choďte do Aabhy! Niekto opäť napadol nemocnicu a zabil troch strážcov. Myslel som si, že ste ešte stále tam. Zavolaj sestre, stretneme sa tam."
„Ale čo Adriana? Prednedávnom som jej dal schopnosti a teraz v nej prebieha premena." Marius sa pozrel na Andrianu a pichlo ho pri srdci. Premena ešte nebola dokončená. Na pokožke jeho lásky sa ešte stále objavovali svetlé, jasné špirály a zložité tvary. „Už by to nemalo trvať dlho."
„Vezmite ju so sebou."
Hovor sa prerušil. O niekoľko sekúnd sa už Marius pozeral na svojho druhého strážcu, ktorému sa v očiach zračili otázky. 
„Musíme ísť do Aabhy." Ako to vyslovil, ozval sa výbuch a celou budovou otriaslo. Jamesov pohľad skončil na Adriane, ktorá ešte stále bezvládne ležala na posteli. „Musíme ju tam zobrať."
 
Marius zatelefonoval sestre a informoval ju o tom, čo sa deje. Dohodli sa, že sa stretnú v Aabhe v zámku na nádvorí. 
 
***
 
Prebudil ma otras a mala som pocit, že niekde padám. Keď som otvorila oči, nebol to len pocit. Ako prvé som nad sebou zbadala stromy, a potom som si všimla aj Mariusovu tvár. Pevne ma držal a ja som si myslela, že sa mu každú chvíľu vypadnem z objatia. Dopadli sme na zem a tesne predtým som mu dala ruky okolo krku, aby som sa uistila, že nespadnem. 
Keď vietor ustal a ja som sa ocitla nohami pevne na zemi, Marius si ma privinul bližšie k sebe a pevne ma objal. Hlavu si položil na moje rameno a cítila som, ako mi dal bozk na krk. 
„Sme v Aabhe," šepol. 
„Mali by sme ísť do hradu. Problém je však ten, že neviem, kde sme," ozval sa Jamesov hlas. Nevidela som ho. Marius sa okamžite odo mňa odtiahol.
„Myslel som na miesto pri hrade, no je možné, že je podobné miesto v Aabhe ešte jedno." James sa zatváril previnilo, sklonil hlavu. 
Marius chvíľu premýšľal, no nakoniec si len povzdychol. „Tak poďme, snáď sme niekde blízko. Aabha nie je obrovská." Ďalší dôkaz, že neviem takmer nič!
Rozhliadla som sa okolo seba a nevidela nič okrem stromov. Kde chcú ísť, keď nie je poriadne vidno oblohu? V každom prípade, rozhodla som sa, že im do toho nebudem kecať, keďže ja Aabhu vôbec nepoznám. Spolu s Jamesom sme nasledovali Mariusa.
 
„Čo tu vlastne robíme?" opýtala som sa. Ešte stále som bola nadšená z toho, že mám schopnosti, a tak som sa ani nepozastavovala nad tým, prečo tu sme. 
„V našom svete zaútočili na nemocnicu a na Centrum. V Aabhe budeme aspoň chvíľu v bezpečí. Ale musíme sa dostať do hradu," oboznámil ma James so situáciou a potom dodal: „A taktiež sme pravdepodobne v nemocnici stratili ampulku s Mariusovou krvou.„
„A niekto ju musel nájsť."
 
Potom sme kráčali mlčky a ja som bola stratená vo svojich myšlienkach. Chalani na tom boli podobne. Marius vedel, že pravdepodobne on je zodpovedný za to, čo sa deje. A Jamesovi nevyšla teleportácia. Nuž, teraz by na scénu mala prísť žena, ktorá ich z týchto problémov vytiahne. Keby som Aabhu poznala lepšie, určite by som sa aspoň ozvala, no teraz som ich zbytočne nechcela provokovať. 
 
Po asi troch hodinách kráčania sa pred nami objavila dolina a za protiľahlým kopcom sme konečne zbadali hradby. Kým sme prišli na hrad, zotmelo sa. Bola som príšerne unavená a vyčerpaná, no aj napriek tomu som sa s Jamesom dohodla, nech si ide pospať ako prvý. Marius musel byť pod našim dohľadom aj napriek tomu, že nám veľké nebezpečenstvo zatiaľ nehrozí. 
 
Najskôr sme sa stretli s Millaris a mojím bratom. O pár minút na to prišiel aj André.
„Treba sa pripraviť na to najhoršie. Určite sa dostanú až do Aabhy. Millaris a Marius, celý čas vás chcem mať na očiach spolu s vašimi strážcami. Pôjdeme do kráľovskej časti hradu k rodičom. Ráno chcem hovoriť so všetkými strážcami na hrade. Adriana a Samuel, ak to bude nevyhnutné, okamžite sa presuňte na hociktoré miesto na Zemi, a potom sa vráťte späť. Za tým, čo sa deje, je niekto, kto vie o všetkom. Niekto, kto spolupracuje s Aidenom. Preto si dávajte pozor a nikomu neverte." Pri poslednej vete sa pozrel hlavne na mňa. 
„André, chcel by som s tebou hovoriť. Osamote," ozval sa Marius. Strážca, ktorého tu mal so sebou André, prikývol na súhlas. Bratia sa vzdialili
 
„Vy o tom viete niečo viac?" opýtal sa ma Samuel, na čo som len mykla plecami. 
„Nie tak celkom." Keď sa na mňa obaja - Millaris a môj brat - zvedavo pozreli, dodala som: „Stratila sa jedna ampulka s Mariusovou krvou."
Millaris zalapala po dychu a Samuelovi sa na tvári objavilo prekvapenie. 
„No, aspoňže už máš späť schopnosti."
 
S Mariusom sme sa vrátili k Jamesovi. Únava na mňa začínala útočiť a Marius, ktorému každú chvíľu klipkali oči, mi veľmi nepomáhal. Ľahol si do postele a ja som si k nemu prisadla. Jediný zdroj svetla predstavovali dve sviečky na stole. Pre túto malú izbu to celkom stačilo. 
„Keby som dával pozor, nič z tohto by sa nestalo," obviňoval Marius sám seba. Vzdychla som a prisunula sa k nemu bližšie. Marius mi ľahol do lona a ja som ho pohladila po tvári.
„To nie je pravda, bolo by..."
„Krv kráľovskej rodiny je niekoľkokrát účinnejšia. Ak sa k nej dostal Aiden, bude veľmi silný. A možno tú ampulku niekde nechtiac založila Hannah." Na chvíľu nastalo ticho. V mysli sa mi vynorila veta, ktorú povedal André. Aby sme nikomu neverili. Začala som si spomínať na všetky okamihy, kedy som bola práve s ňou. Nikdy by som ju nepovažovala za hrozbu, veď je to milá žena, ktorá nám niekoľkokrát už pomohla. No aj tak som mala pocit, že vždy, keď som ju stretla, sa stalo niečo zlé. 
„Marius, pre sny potrebuješ fyzický kontakt?" opýtala som sa ho. Nadvihol obočie, prikývol a hneď na to sa aj zamračil. „A nepriatelia nie?"
„Nie, ich kliatba neviaže. Ale pár hodín predtým ťa musia mať aspoň na očiach. Prečo?„
„Rozmýšľam, kto mi mohol posielať tie sny. A jedna osoba mi príde dosť podozrivá." Okamžite sa posadil.
„Kto?"
„Hannah."
„Čo? Nie, určite..." Zarazil sa. Pozrel sa inde a takmer som videla, ako mu to v hlave šrotuje. Ja som si bola takmer istá, že práve ona mi posielala tie sny. Taktiež sa snažila dostať Mariusa na krvné testy, čo jej nevyšlo. Myslím, že ampulka s jeho krvou nezmizla náhodou. „Adriana, ja si naozaj nemyslím, že je na vine Hannah. Pracuje pre nás už viac než pätnásť rokov. Je niečo ako náš rodinný priateľ. Ak by bola na Aidenovej strane, upodozrievali by sme ju už skôr."
„Tak ja potom neviem, Marius. Rozmýšľala som už dokonca aj nad Jamesom. Ale Hannah mi príde skôr ako tá osoba, ktorá by toho bola schopná. Všetkých pozná, o všetkom vie."
„Zajtra na to upozorníme Andrého, dobre? Ale veľmi s tebou nesúhlasím. Teraz by si si mala pospať, zajtra to vyzerá na rušný deň."
„Nemôžem, James ešte spí a niekto ťa musí strážiť." Marius sa usmial, postavil sa a sfúkol sviečky. Vrátil sa späť ku mne. 
„Nie som malé dieťa."
„Ale občas sa tak správaš," zasmiala som sa. Na páse som cítila jeho ruky. Donútil ma ľahnúť si. Prikryl ma perinou a na líci som cítila jeho bozk. „Ľúbim ťa. Dobrú noc."
Otočila som sa k nemu a v tme našla jeho pery. Ako odpoveď som ho pobozkala a on ma pevne objal. V jeho objatí sa mi vždy zaspávalo dokonale. 
 
 


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Guardians - 29. kapitola:

3. Lizzienka
04.01.2014 [9:39]

Tí chlapi Emoticon Sú totálne neschopní, na všetko zabudnú a aj keď nie tak to pre istotu stratia!!! Emoticon No ale každopádne som rada, že Andy má naspäť schopnosti a ja Hannah podozrievam už dlhšie!!! Žeby som s ňou mala pravdu? Emoticon Ale podľa mňa to aj tak ešte poriadne domotáš Emoticon Prosím si rýchlo pokračovanie Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. LiliDarknight webmaster
03.01.2014 [19:41]

LiliDarknightPo prečítaní vyzerám takto: Emoticon
Pri spomenutí mena možného zradcu takto: Emoticon
Pri skutočnosť, že Andy má schopnosti takto: Emoticon
Super kapitola, ale bojím sa, čo bude nasledovať. Hádam sa to nepokazí - až tak veľmi. Emoticon
Teším sa na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Perla přispěvatel
02.01.2014 [17:50]

PerlaNuž... neviem, ale akosi veľa som sa toho nedozvedela. Akurát som sa zamýšľala, ako každý vždy skáče okolo Andy. Miestami mi skôr ona príde ako princezná a nie Marius. Každopádne som rada, že jej dal schopnosti.
Čo sa týka mojej teórie, tak jednou z nich bolo aj to, že je to všetko kvôli Hannah. Ale tak ja som ti povedala, že som upodozrievala každého, aj Jamesa. Emoticon Emoticon
Nakoľko si to ale spomenula, myslím, že to teraz bude niekto iný, aby to nebolo také okaté odrazu. Ale nechám sa prekvapiť a teším sa na ďalšiu časť.
Jediné, čo ma však predsa len trošku rušilo bolo to, že som nevedela, kedy je čí pohľad, nakoľko si tam zakomponovala aj Maria. A priveľmi rýchlo plynul čas, to ma tiež trocha... vyhadzovalo z deja. Neviem, ako to ináč povedať.
A mám otázku: Nakoľko mám ešte milión otázok, tak sa mi nechce veriť, že sa ti všetko zmestí do dvoch častí. Budú preto nejaké predĺžené? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!