OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » The Guardians - 30. kapitola



The Guardians - 30. kapitolaJediný moment, kedy svetlo znamená smrť.
Kto ďalší zradí Mayerovcov a Adrianu?

 

Kým sa na nádvorí zozbierali všetci strážcovia, oľutovala som, že som sa nenajedla už skôr. Takto mi nepríjemne škvŕkalo v bruchu a Samuel mal z toho ohromnú zábavu. Marius stál za mnou a objímal ma okolo pása. Neviem, prečo chcel ísť so mnou, keď toto stretnutie nie je jeho záležitosť. 

Všetci sme stáli okolo Andrého, ktorý vyzeral ešte nervóznejšie ako žena pred pôrodom. Na čele sa mu objavilo zopár vrások a tvár pôsobila unavene. 
„Túto noc malo pár z vás tú česť stretnúť sa s našimi nepriateľmi. V prvom rade by som sa chcel poďakovať práve vám, ktorí sa podieľali na ochrane nemocnice a Centra. Situácia sa trochu upokojila, no tu v Aabhe sme zaznamenali pár osôb, ktoré tu nemajú čo robiť. Je veľmi pravdepodobné, že sa im tu podarilo dostať." André mal silný hlas a hovoril ako vodca. Všetci ho sústredene počúvali. „Nikto netuší, kto by mohol spolupracovať s Aidenom Mayerom. Ak je však medzi vami niekto, kto v tom má prsty, nech sa prizná okamžite. Zatiaľ sa dá o všetkom dohodnúť, potom už bude neskoro." Rozhliadol sa po všetkých strážcoch a bojovníkoch, ktorí stáli okolo. Takisto po každom jednom prebehol pohľadom aj Ian, ktorý stál pri ňom. Keď jeho pohľad spočinul na mne, zamračil sa, no potom sa odvrátil. „Kým mám dobrú náladu..."
„Budeme sa tváriť, že sú všetci na našej strane," ozval sa po chvíli Ian a jeho hlas nebol dvakrát príjemný. „Musíme prebrať zopár dôležitých bodov a stratégiu. Budeme dúfať, že k boju nedôjde. Naša priorita je ochrana kráľovského páru, ich detí a ostatných členov rodiny."
„Kráľovský pár si vezme na starosť pár z vás, tí najlepší. Moji rodičia tu nezostanú, ale presuniete sa s nimi na bezpečné miesto. Bol by som najradšej, keby tu nezostal ani môj brat a sestra, ale musím mať na očiach aspoň niekoho. Musím vedieť, že sú v poriadku." Marius si za mnou povzdychol. Ja som súhlasila s jeho bratom v tom, aby sme odtiaľto vypadli niekde preč. Ale bála som sa toho, že by ma našiel Aiden a ja by som mu musela čeliť sama. 
 
Ďalej nám hovorili, ako sa rozdelíme. Mariusove miesto sa nezmenilo, pribudol k nám však ešte jeden strážca. Millaris, Samuela  a jedného strážcu navyše sme mali len o dvere ďalej, takže som sa hneď cítila pokojnejšie. Jamesa od nás oddelili, avšak dostal za úlohu hliadkovať na nádvorí pod miestom, kde sme mali byť. Keď sa toto naše celkom veľké zhromaždenie rozišlo, s Mariusom sme sa vybrali k Andrému. 
Povedali sme mu o tom, o čom sme sa rozprávali včera večer. Samozrejme, Marius sa musel priznať k tomu, čo sa stalo. Jeho brat sa snažil udržať pokojným.
„Takže... čisto teoreticky..."
„Hannah vás všetkých veľmi dobre pozná a myslím, že využila ich nepozornosť," povedala som. Obaja na mňa stále pozerali ako keby som im vysvetľovala nejakú nukleárnu fyziku. „Možno čakala len na vhodnú príležitosť. A tie sny - nemyslím si, že je to len náhoda. Neviem, prečo som si to nevšimla už skôr."
„Upozorním na to ostatných, tiež ste mi to mohli povedať skôr."
 
Keď sme prišli späť do veže, kde mal byť Marius, takmer som skolabovala. Pri dverách stal Janshai a zdalo sa, že na niekoho čaká. Až po pár sekundách mi došlo, že Janshai je vlastne strážca, ktorý bol k nám pridelený. Takmer som ho nespoznala, keďže vlasy mal o dosť dlhšie a stiahnuté v malom chvoste. 
Výraz v jeho tvári bol nečitateľný, nebadala som na ňom ani náznak prekvapenia. A úprimne, bolo mi to jedno. Tých pár hodín pri ňom vydržím. Prešla som okolo neho s Mariusom v pätách.
 
 
Celý deň som bola nervózna a moja nálada každou hodinou klesala. Neustále som mala pri sebe aspoň dve zbrane a Mariusa som nespustila z očí. Janshai mi to všetko uľahčoval, keďže sa mi na očiach ukázal len dvakrát. Marius si všimol, že ma to rozhodilo, preto sa ma snažil upokojiť.
„Je to len dočasne." Usmiala som sa.
„Ešteže." Moje city k Janshaiovi výrazne ochladli, no predsa ma jeho prítomnosť dokázala vyviesť z miery. Nedokázala som si tento pocit vysvetliť. Bola by som radšej, keby tu nebol.
 
Zrazu sa ozval dunivý zvuk. Obaja muži boli okamžite pri okne. Akoby niekto púšťal ohňostroj. 
„Čo to znamená?" opýtala som sa a Janshai sa na mňa pozrel, akoby tým chcel povedať, či žartujem. 
„To svetlo sú schopnosti, ktoré sa uvoľnia z mŕtveho tela strážcu alebo nás." Marius ukázal na seba, a potom na okno. „Takže to znamená, že máme spoločnosť."
Chvíľu na to sa vo dverách zjavil James. „Jan, Adriana, ak tu prídu, okamžite sa niekde spolu presuňte. Je mi jedno, či to bude Paríž, Moskva alebo Dubaj. Idem skontrolovať Millaris. Zlomte väz."
 
V momente keď sa dvere zatvorili, Janshai sa postavil a prešiel k Mariusovi. „Ideme. Hneď. Nebudem čakať, kým nás niekto zabije." Marius sa zatváril prekvapene a trochu od neho odskočil, no vedela som, že k Janshaiovi pociťuje odpor už od začiatku.
„Sú ešte ďaleko." Marius opäť kútikom oka pozrel von oknom. „Mohli by sme sa dohodnúť so Samuelom a Millaris." Janshai si nahlas vzdychol, no pohľad sklonil k zemi. Akoby nad niečím premýšľal. 
Keď sa na mňa pozrel, videla som v jeho očiach ľútosť. Ľútosť! Ale prečo, Prečo by to robil, keď mi sám povedal, aby bol medzi nami koniec. Vlastne - cítila som k nemu skutočne niekedy niečo? Boli jeho city skutočné? Neviem, prečo som zrazu premýšľala nad týmto. Ľúbila som Mariusa a to sa tak skoro nezmení. Janshai bol už minulosť a sám mi to dal pocítiť. Vždy ma dokázal len vytočiť do nepríčetnosti. Tak prečo tá ľútosť v jeho očiach?! 
Bola som zmätená. 
„Nie, bol som pridelený k vám, nechcem na starosť ešte niekoho iného." Hlas sa mu triasol. Ešte nikdy som ho nevidela tak neistého. V ruke držal zbraň a vyzeral naozaj nebezpečne. Začínala som sa ho báť. Toto sa naňho nepodobalo. 
„Ja som Mariusov hlavný strážca, takže keď poviem ja, že ideme, tak pôjdeme až vtedy," ozvala som sa. Predtým som však pozbierala všetku istotu a vložila ju do tej vety. 
Asi to bola chyba. V momente som sa ocitla prišpendlená na stene. Meč som mala pritlačený ku krku a pred sebou som videla Janshaiove oči. 
„Naivná, Adriana. Bola si tak naivné dievčatko, až sa mi to nechce  veriť. Už na strednej... už tam som vedel, že raz budeš strážca. Vtedy som mal schopnosti, ale ty si bola-" Janshai vetu nedokončil, lebo Marius ho odo mňa odtrhol. 
Neveriacky som sa naňho pozrela. Otvorila som ústa a chcela mu na to niečo povedať, no nezmohla som sa ani na slovo. Marius ho pevne držal v asi dvojmetrovej vzdialenosti odo mňa. 
„Ešte raz sa jej dotkneš, tak ťa zabijem."
„Bola si silná, ale ako si starla, bolo jednoduchšie dostať sa ti do hlavy. Vieš, jedným časom som veril, že by si bola schopná ma milovať a akceptovať takého, aký som. Mojím otcom je Aiden a až doteraz sa to mojej matke a otcovi podarilo utajiť." Otočil hlavu k Mariusovi. „Mimochodom, vaša výsosť, ďakujem vám za silnejšie schopnosti." Janshai sa pokúšal vyslobodiť z Mariusovho stisku, no celú svoju pozornosť presunul na mňa, pretože môj meč sa ocitol na jeho krku. Čepeľ mu prerezala pokožku a po krku mu začal stekať pramienok krvi. Zasmial sa. 
Moja ruka sa triasla. Ale mala som dosť sily na to, aby som pustila meč na zem a celou silou mu zaťatou päsťou vrazila do tváre. Marius ho od šoku pustil.  
Janshaia zapotácalo a ihneď sa vrhol k zemi po meč.
Zrazu sa odo dverí ozval výstrel a Janshai sa zrútil na zem. Vykríkla som. 
„Ten sviniar mi prišiel podozrivý už dávnejšie." James zdvihol pištoľ k ústam a odfúkol dym. Marius bol okamžite pri mne a pevne ma objímal. „Človek od vás na chvíľu odíde a vy sa tu idete povraždiť. Mimochodom, bolo vás počuť až za dvere."
Pri Janshaiovi niečo zaprskalo. Z jeho hrude sa predierali na povrch iskry. Svetlo následne vyletelo z jeho tela smerom k oknu, ktoré sa roztrieštilo. 
„Vďaka."
Začala som sa triasť a do očí sa mi tlačili slzy. Odvrátila som sa od mŕtveho Janshaia. 
 
James odišiel oznámiť Andrému čo sa stalo a pre istotu mi nechal zbraň. Marius s tým veľmi nesúhlasil. 
Ja som bola celý čas stratená vo vlastných myšlienkach. Kto je Janshaiova matka? Prečo som ho neupodozrievala už skôr?
 
Marius vyšiel na balkón a ja som si šla po niečo na pitie, keďže ma začala bolieť hlava. James sa dlho nevracal, tak som nechala Mariusa chvíľu bez dozoru. Keď som sa však vrátila, neverila som vlastným očiam. 
Srdce som mala niekde v krku. Chcela som začať kričať, ale nemohla som. Bolo toho na mňa už jednoducho príliš. 
Marius bol pri zábradlí a nebezpečne sa nakláňal dozadu. Rukami sa držal železa. Pod krkom mal meč, ktorý držala Hannah.
„Predstavovala som si to inak," vzlykla, keď ma videla. „Vy ste mi však museli zabiť môjho jediného syna. Za to zaplatíte, obaja!"
„H-Hannah!" podarilo sa mi vykoktať. „My sme ho nezabili."
„Je to všetko kvôli tebe, Adriana," povedala a pozrela sa mi priamo do očí. V tých jej bola bolesť a pomstu som si už k tomu mohla len domyslieť, keďže sa odvrátila. Pozrela sa na nebo. „To som chcela tak veľa?!" zvolala. 
Neviem, či ma prekvapilo viac to, že som naozaj mala pravdu, alebo to, že Hannah je Janshaiova matka. Mala som chuť sa teraz prebudiť z tohto zvráteného sna. 
„Keby si sa nechala aspoň trochu ovládnuť, nechať temnotu, nech aspoň na chvíľu vstúpi do tvojho srdca..." Opäť ma prebodávala pohľadom. „Nechcela si sa k nám dobrovoľne pridať, tak to pôjde násilím." Neveriacky som na ňu zazrela. „Aiden sa ťa snažil niekoľkokrát prehovoriť. Keby si bola s nami, nemusela by si byť v neustálom strachu. Pokojne by si mohla byť stále so svojou láskou. Bola by si pod našou ochranou spolu s tvojimi priateľmi, Janshaiom a so všetkými, na ktorých ti záleží. A môj syn by ešte stále žil! Ešte stále máš tú možnosť."
„Prečo ja?" opýtala som sa jej a pohľadom prešla k Mariusovi, ktorý sa snažil ostať pokojný. Ak by urobil ešte jeden krok dozadu, spadol by. A to som nemohla dopustiť. 
„Bolo veľmi ľahké dostať sa ti do hlavy a ovládať ťa. Dalo by sa s tebou vynikajúco spolupracovať. Tak prečo nie? A čoskoro možno budeš patriť priamo do kráľovskej rodiny. Bolo to tak jednoduché. Obaja by ste boli v bezpečí."
Nie, nie, nie.. mala som chuť kričať. Toto musí byť nejaký zlý sen. Myslela som si, že Hannah je naša priateľka, ale moje podozrenie bolo pravdivé. Keby mi Marius veril, nemuseli by sme tomuto čeliť spoločne, ale iba ja. 
Hannah sa posunula smerom k Mariusovi a hrot čepele sa ocitla na jeho krku.
„Nikdy by sme sa k tebe nepridali, nikdy by sa nepridali k Aidenovi." Celá som sa chvela. Mala som sto chutí sa rozbehnúť proti Hannah, ale on nej teraz závisel Mariusov život. Nemohla som riskovať. Hannah sa otočila ku mne a v jej očiach som mohla vidieť pobavenie. 
„Nie? Nikdy?" Ako odpoveď som nesúhlasne pokrútila hlavou. „Dobre, o tomto sa nikto nedozvie."
Čakala som, že zloží zbraň a budeme sa s ňou o tom môcť porozprávať, ale nie som tak naivná, aby som tomu verila. Rukou som sa načahovala na pás, kde som mala zbraň, ktorá bola ďaleko viac nebezpečnejšia než čepeľ meča. 
Hannah chvíľu váhala a po chvíli jej meč z ruky vypadol. Naozaj som začínala veriť v to, že sa s ňou budeme môcť dohodnúť a nikto pri tom nemusí prísť k úrazu. Marius si vydýchol. V momente, keď jej meč vypadol z ruky, sa rýchlo k nemu presunula a zaprela sa mu rukami do hrude. 
Vykríkla som a netrvalo mi dlho, aby som pevne uchopila pištoľ a vystrelila do jej chrbta. 
Trikrát.
To však neuchránilo Mariusa od pádu. Kovové zábradlie povolilo a ozval sa jeho krik. Zmizol mi z očí. Takisto aj Hannah. 
Nedýchala som, hrdlo som mala stiahnuté. Bála som sa urobiť čo i len najmenší pohyb. 
„Adriana!" Jamesov krik čím ďalej silnel a ja som sa neodvážila otočiť. Zlyhala som, opäť. Okolo pásu som pocítila tlak. Otočil si ma k sebe a svoje ruky mi položil na ramená. Zakryla som si tvár dlaňami. „Čo sa stalo?! Kde je Marius?"
Na oblohe sa objavilo svetlo, sprevádzané malým výbuchom. 
Vzlyky som už neudržala. 

 

 

 

Tento videoklip a hlavne táto scéna v ňom mi boli trochu inšpiráciou. 
Kapitola je venovaná všetkým, ktorí to so mnou vydržali už 30 kapitol! :)
Táto poviedka mala mať len okolo 25 kapitol, tak nechápem, akým zázrakom sa mi podarili už tretie guľatiny. :D
Takto som si koniec nepredstavovala, no rozhodla som sa, že 2. séria nebude. Myslím, že by som to tým len pokazila. Taktiež som si túto poviedku takto nepredstavovala vôbec, nejako s ňou nie som spokojná, tiež je tu fakt, že som o dosť čitateľov prišla (a neviem prečo)... Ale Janshai by bol aj tak záporná postava. :) 


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Guardians - 30. kapitola:

9. LiliDarknight webmaster
10.01.2014 [21:07]

LiliDarknightZa prvé - od začiatku som vedela, že je Janshai sviniar, ale toto bolo veľa aj naňho.
Za druhé - jeho debilná mamička je horšia ako mor. Tiež sa zakráda ticho a nemôžeš ju chytiť, lebo nevieš kto to je a ako vyzerá.
Za tretie - ten koniec ako myslíš vážne?
Za štvrté - kde mám pokračovanie! Takto to skončiť nemalo! Majú mať svoje "žili šťastne až na veky" a k tomu desať kráľovských detičiek. A ešte musia zabiť toho druhého bastarda! Takže šup, musíš ešte niekoho ľudí zabiť, aby som bola spokojná. A vrátiť nám Mariusa!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 07.01.2014 [22:13]

Tuto povídku jsem začala číst teprve nedávno a musím říct, že jsem si jí zamilovala.. Je skvěle zpracovaná a prostě všechno... Opravdu mě moc zaujala.Jak ten nápad či zpracování, prostě všechno...
Tahle kapitola byla skvělá, stejně tak jako všechny ostatní, ale štve mě že teda za chvíli bude končit no... Ale s tím nic nenadělám... Marius umřel... To snad né. Chce se mi z toho brečet... Emoticon Emoticon S kým teď Adriana bude? No... Jsem zvědavá na ten konec... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lizzienka
07.01.2014 [19:15]

Počkaj, toto je akože už úplný koniec???? Emoticon Emoticon Akože fakt??? Emoticon Emoticon Emoticon To je úplne zlééééé Emoticon Emoticon Emoticon Už chápem, prečo si povedala, že ťa budeme všetky neznášať... Vieš o tom, že sa hovorí, že autor zabíja veľa postáv len keď nevie ako inak to má ukončiť? Emoticon To nie je veľmi dobré ukončenie Emoticon Vieš na aký osud si odsúdila chuderu Adrianu?? A teraz to už myslím vážne, nie ako tie moje predchádzajúce komenty, že aká si k nim zlá Emoticon Teraz si jej už totálne zničila život!!! Ja viem, že je to len fiktívna postava, ale aj tak, celý život v depkách... Si zlá!!! A toho Janshaia ti nikdy neodpustím! Emoticon Emoticon A neverím, že to hovorím, ale ani toho Mariusa Emoticon Jeho smrť tam bola už totálne navyše!!!

6. mima33 admin
06.01.2014 [14:46]

mima33Je mi v podstate jedno, ako to skončí. Ale keď si mi už zabila Janshaia, tak nech zostane mŕtvy aj Marius Emoticon

5. Perla přispěvatel
06.01.2014 [14:44]

PerlaMills, vôbec nemusia byť všetci spokojní. Mne stačí, keď budem. ja. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale nie, robím si srandu. Ja verím, že Marius prežije a ostane s Adrianou, Aidena zabije je mi jedno kto a bude svätý pokoj. Emoticon A už som ti naplánovala koniec. každopádne dúfam, že tu bude čo najskôr, ináč to asi nerozdýcham. Emoticon
A som veľmi rada, že ešte bude viac ako jedna kapitola, síce budú len dve. Emoticon

4. MillieFarglot admin
06.01.2014 [14:41]

MillieFarglotBaby, som bola veľmi zvedavá na vaše reakcie. Emoticon
No, na konci bolo len jedno svetlo. Takže zomrel len jeden.
Ono skôr som plánovala povraždiť všetkých v 2. sérii a nie tu v tejto, ale keďže to chcem nejako ukončiť, musím to spojiť. (Len pre info, v 2. sérii mal umrieť aj Samuel, ale potom som usúdila, že by ste ma asi zabili) Ale ako to všetko malo pôvodne byť napíšem v poslednej kapitole. Emoticon
Perla: Nech to počítam akokoľvek, do jednej kapitoly to nenarvem, takže ešte asi 2. Popravde, musím porozmýšľať, ako to ukončiť tak, aby boli všetci spokojní. Emoticon

3. mima33 admin
06.01.2014 [14:12]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Janshai je zlý? Tak to ma ani nenapadlo, ale aj cez to ma viac naštvalo, že je mŕtvy on než Marius.
A keďže nebude druhá séria, tak si si povedala, že všetkých povraždíš? Emoticon Zaujímavé Emoticon Neviem, čo viac k tomu dodať, hádam len, že som zvedavá na ďalšiu Emoticon

2. Perla přispěvatel
06.01.2014 [13:54]

Perla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Neviem, či sa mám teraz radovať, alebo plakať. Emoticon
Takže Janshai je zlý, hej? Emoticon Nuž, priznám sa, že jeho som práve nepodozrievala, nakoľko som ho čakala v druhej sérii, že sa ukáže, ale toto... Emoticon Emoticon Ešte stále neviem, čo vlastne cítim z tejto kapitoly. Asi to, že si mi práve teraz skoro všetkých vyzabíjala. Emoticon
Každopádne som rada, že je Janshai mŕtvy a Hannah teraz už tiež. To podľa mňa ale znamená, že Aiden stratí na opatrnosti a rozhodne sa zaútočiť so všetkým, čo bude mať. Emoticon
Marius je mŕtvy???? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nie, ja tomu proste neverím! Emoticon On nemôže len tak zomrieť, to by predsa znamenalo, že Adriana ostane sama a to mi nemôžeš urobiť! Určite spadol do mäkkého, alebo sa medzitým premiestnil niekde preč. Dajme tomu do Moskvy. Emoticon Tak či onak nemôže byť mŕtvy a Andy musí byť silná, aby zabila Aidena. Emoticon
Hoci by som ocenila Mariov príchod až vtedy, keď bude po všetkom, ako taká čerešnička na torte. Emoticon
Takže šup šup do pokračovania, nakoľko som dosť zvedavá, ako to dopadne. A keďže nebude druhá séria, bude ešte viac ako jedna kapitola, nie? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ellie
06.01.2014 [13:44]

Zabila si ho? Emoticon Emoticon Emoticon :OOOO
To se mi nelíbí :(
A dokonce i Mariusa :( no… to mi tak moc nevadí, ale teď nevím s kým má Adrianna být :'(
Ale musím uznat, že je to ůžasné. Dokázala si napsat něco tak… jedinečného Emoticon
Jsem si naprosto jistá že se budu k povídce ráda vracet, co víc budu si jí číst několikrát! Emoticon

Jenom: myslela jsem si, že to bude Adrianna, kterou hannah zabije :D a ne naopak :D
Emoticon a taky - Chci Janshaie!! Chci, chci a chci! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!