OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tygří oko - 2. kapitola



Tygří oko - 2. kapitolaDějí se další proměny, tenhle díl bude navíc trochu děsivý... Příjemné počtení! MyBerry

2. kapitola
 
Vyrazila jsem do školy. Tentokrát jsem nezaspala a autobus jsem stihla. Sedla jsem si vedle Kate.  
 
Ahoj,“ pozdravila jsem ji. Neodpověděla mi hned, až po chvíli.  
 
„Ahojky.
 
Poznala jsem, že se něco děje.  „Kate? Neděje se něco? 
 
„Ne! vyhrkla okamžitě. Aha, takže děje, pomyslela jsem si. 
 
„Dobře, ale kdyby se cokoliv dělo, mně se můžeš vždycky svěřit, Kate, pošeptala jsem. Podívala se mi do očí a usmála se.
 
„Dobře.
 
Autobus zastavil a já jsem zamířila společně s Kate na hodinu...

 
Poslední hodinu jsme měli chemii. Měla jsem na sobě bílý plášť, seděla jsem na židli a poslouchala jsem profesorku. Pak mě začaly šíleně bolet zuby. Rychle jsem odběhla na záchod. Ach jo, už zase, pomyslela jsem si. Vběhla jsem do kabinky a podívala jsem se na sebe do zrcátka. „Co to... vykřikla jsem. Tesáky. Co se to, sakra, děje?!
 
„Jsá chi sase svoje suby! zahuhňala jsem, protože jsem s těmito zuby vůbec nemohla mluvit. K mému překvapení zuby doopravdy zmizely. Až teď jsem si uvědomila, že mě moje tělo poslouchá.
 
„Dobře,vydechla jsem a vrátila jsem se zpátky na hodinu...
 
 
Po škole jsem šla domů sama. Šla jsem zase trasou kolem lesa. Naštěstí jsem nic necítila a mohla jsem jít dál. Najednou proti mně z křoví vyskočila žena. „Ááá!" zakřičela jsem. 
 
„Vyděsila jsem tě?!" zeptala se. 
 
„Ehm, jo," vydechla jsem. Byla bloňdatá, měla vlnité vlasy a milý úsměv. Měla oříškově hnědé oči a na krku měla malou dřevěnou zebřičku. Měla na sobě zelený svetr a džíny. Měla vysoké hnědé kozačky. 
 
Usmála jsem se na ni a prošla jsem kolem ní. A pak začaly ty divné věci. 
 
„Počkej, něco tu pro tebe mám," řekla tiše. Otočila jsem se. 
 
„A co?" zeptala jsem se. To od ní bylo milé, že mi chce dát dárek. Ale dárek mě velice překvapil. Děsil mě. Děsila mě ta žena. Kvůli tomu dárku. Ten dárek mi naháněl hrůzu. Měla jsem chuť ho hodit do kanálu, ale nedokázala jsem to. Byla jsem k tomu dárku nějak poutaná. Šla jsem s ním lesem. Položila jsem ho na zem. Chtěla jsem ho zahrabat. Ale nedokázala jsem to. Tak jsem tam nechala dárek ležet. „Sbohem," zašeptala jsem. Pak jsem vyrazila pryč.
 
Došla jsem domů. Otevřela jsem dveře. Zamířila jsem k počítači. Šla jsem na chatroom. Tam jsem se přihlásila jako Claire.
 
Claire: Ahoj.
 
Lucy: Čau.
 
Claire: Jak je?
 
Lucy: Ale, jde to... Mimochodem, jak se ti líbí dárek? 
 
Claire: Odkud se známe?
 
Lucy: Dnes jsem ti dala ten dárek, když jsi někam šla, vyděsila jsem tě.
 
Claire: Aha, hmm. Sakra, musím jít. Čau.
 
Okamžitě jsem vypnula počítač. Ta žena, kterou jsem dnes potkala, se jmenuje Lucy. Aha. Ale nejvíc mě zneklidňoval ten dárek. Je v lese. Tam jsem ho odložila. Pak jsem zamířila dolů a dala jsem si zmrzlinu. Přemýšlela jsem. Jak to, že Lucy ví, jak se jmenuji? Odkud to ví? A ten dárek...

***

Zamířila jsem do postele a během chvíle jsem usnula.

V noci jsem se vzbudila. Hrozně mě bolela hlava. Vstala jsem a zamířila jsem ke stolu, na kterém jsem měla pití.  Rozsvíila jsem lampičku. Zastavilo se mi srdce. Ten dárek! Ležel přímo přede mnou. Šňůrka a na ní pověšený malý dřevěný tygr...

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tygří oko - 2. kapitola:

4. TheCyanWolf přispěvatel
05.01.2014 [18:44]

TheCyanWolf Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 10.12.2013 [15:55]

Je to vážně zajímavé a zábavné. Už se těším na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. MyBerry přispěvatel
09.12.2013 [22:17]

MyBerryDěkuju za komentííííík! Emoticon Emoticon Emoticon

1. Šárka
09.12.2013 [20:23]

Nice, nice, nice Emoticon Akorát musím podotknout, že ten odstavec, kdy jí "Lucy" dala ten dárek, byl... trochu zvláštní Emoticon Ale jink neni co vytknout Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!