OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » V útrobách svetov - Úvod



V útrobách svetov - ÚvodJennifer sa po preflámovanej noci prebudí dokonale zničená a jej myseľ si odmieta vybaviť udalosti minulého večera. To by však nebol až taký problém. Ten nastáva, až keď Jen precitne a s hrôzou si uvedomí, že zaspala s nožom v ruke a jej telo je pokryté krvou. Napätie a dych berúca hrôza sa vygraduje, keď objaví zohavené, mŕtve telá na dlážke v kuchyni.

 

Úvod

 

Jennifer s námahou zdvihla viečka a neprítomne zažmúrila na strop. Pred tým, ako jej opäť klesli, stihla zaostriť na známu puklinu v tvare nesúmerného písmena S. Mala neblahé podozrenie, že jej niekto ku viečkam pripevnil závažia, také boli ťažké. Opakovane ich zdvihnúť a ponechať otvorené jej robilo problémy gigantických rozmerov.

Čo sa to zas včera, doriti, dialo? sondovala jej v mysli vlastná otázka a snažila sa rozlúsknuť zamlžené spomienky. Necítila si telo, svoj aktuálny fyzický stav by mohla prirovnať k pocitu beztiaže. Nevedela kde jej telo končí, kde začína, a či nejaké telo po včerajšom záťahu aj má.

Po hodine namáhavých pokusov prebrať nadvládu nad vlastným telom konečne zvíťazila a neochvejne rozlepila oči. Cit do končatín sa jej pomaly vracal a ona pocítila vibrujúcu bolesť na rôznych miestach svojho úbohého tela. Zdvihla ruku k tvári ale na polceste vzduchom jej ruka znehybnela. Na zem dopadlo niečo kovové. Telo jej ovládli záchvevy triašky.

Miestnosťou sa ozval pridusený ston až ňou na posteli hodilo do strany. Vyľakane sa rozhliadla okolo seba, aby odhalila pôvodcu toho zvuku. Jej rozhádzaná izba, zaprataná špinavým oblečením a minimom nábytku bola prázdna. To som bola ja?! Svitlo jej a tak svoj zrak so stiahnutým žalúdkom opäť premiestnila k ruke.

Hlava sa jej po prehýrenom večeri, plnom alkoholu a trávi, nekontrolovateľne točila a sama netušila kde je sever a čo je skutočnosť. Tá prekliata červená farba na jej rukách musí byť len ilúzia. Jednoducho má ešte trávu v obehu a má haluze, to je toho. Ale prečo jej potom po chrbte steká studený pot?!

Roztrasenú ruku si pritiahla bližšie k tvári, aby si obzrela tie hrdzavo červené zaschnuté škvrny. Nie, zdá sa ti to, Jen, nie je to to čo si myslíš, neúspešne sa upokojovala. Čo mi to, kurva, dal Paťo za matroš? Rada experimentovala ale takéto haluze mala naposledy len po poriadne silnom odvare z jej obľúbených hríbikov.

Pohľadom spočinula na druhej ruke a preľaknuto vykríkla. Cez ruku sa jej ťahali krvavé škrabance, popretkávané fialovo sfarbenými modrinami. Dosť! zavelil jej mozog rozvážne. Jennifer opatrne spustila nohy cez okraj postele a chcela vstať. To, čo pred sebou však uvidela, ju primrazilo na mieste.

Od neznámej červenej tekutiny neboli zamazané len jej ruky. Mala tým humusom pokryté aj tričko a šortky, o holých nohách nehovoriac. Cez celú izbu od roztvorených dvier až k posteli sa tiahli tmavočervené šľapaje.

„Preboha!" zašepkala s očami dokorán roztvorenými hrôzou. Na špinavej dlážke, pár centimetrov od jej chodidla, ležal zakrvavený kuchynský nôž. To bol ten kovový zvuk, zašepkal hlások hlboko v jej mysli. Ignorovala ho.

Myseľ, stále ešte omámená drogami, nechcela spracovávať údaje, ktoré Jennifer videla. Pud sebazáchovy prebral nadvládu nad jej telom a ona z postele priam vyletela. Cez roztvorené dvere prešprintovala na chodbu a zamierila si to na prízemie s úmyslom nájsť niekoho, kto jej potvrdí, že to, čo vidí, v skutočnosti nevidí. V tejto chvíli si nelogicky priala, aby jej otec jednu strelil a naziapal na ňu tak, ako už mnohokrát pred tým. Nenávidela ho, jeho tiranský bezohľadný prístup, ale teraz sa potrebovala prebrať. A jeho slová vždy pôsobili ako ľadová sprcha.

Tá sa však dostavila hneď, ako Jennifer tackavo vletela do kuchyne. Pred očami sa jej zatmelo a ona sa zviezla k zemi. „A kurva..." neprítomne zanadávala a z hrdla sa jej konečne vydral hysterický vreskot. Telá jej rodičov ležali rozštvrtené na dlážke v ich malej, slnkom zaliatej kuchyni, podtrhnuté kalužami krvi pod ich znetvorenými ostatkami.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V útrobách svetov - Úvod:

5. Kris přispěvatel
27.10.2013 [23:13]

Kris Emoticon To ma potešilo, ďakujem! Som rada, že sa vám poviedka páči. Trošku som sa bála či sa tu aj vôbec uchytí. :-) Ďakujem. Emoticon

4. silvi14 přispěvatel
27.10.2013 [21:38]

silvi14No teda, to bylo úžasné! Musím říct, že jsem se ke konci trošku bála. Emoticon Ale je to známka toho, jak úžasně a poutavě píšeš. Emoticon

3. MaggieLove přispěvatel
27.10.2013 [14:49]

MaggieLoveSuper! Emoticon Rozhodně si počkám na další díl.

2. Kris přispěvatel
27.10.2013 [12:51]

KrisLiliDarknight: Ďakujem, ja som sa v tom nejako zamotala. Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
26.10.2013 [23:10]

LiliDarknightahoj
Keďže si mala príliš veľký perex obrázok, zmenšila som ti ho a uložila do galérie do zložky s tvojim menom. K ďalším kapitolám príbehu používať pre perex obrázok tento odkaz:
http://ourstories.stmivani.eu/gallery/VUS%20-%20large.jpg

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!