OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Válka nesmrtelných - 1. kapitola



Válka nesmrtelných - 1. kapitolaTak a je tu další kapitola. Takový menší podnázev je "Překvápko." V minulé kapitole jsme se trošku seznámili s tím, co nás asi tak čeká. Tato kapitolka je poněkud nezáživná, ale v té další už nás čeká ta trocha vzrušení. Děkuji za komenty u min. kapitoly a přeji příjemné čtení. AEN

Válka nesmrtelných

1.kapitola

Tábor Warshe, listopad 2015

Je to měsíc, co jsme tady. Je pravda, co nám říkali. Všechno to byla pravda. Měli jsme šanci se s nimi setkat, měli jsme je tu uvězněné jako zvířata v klecích. Učili nás na nich, jiní zase učili nás. Byli rozdělení na dvě strany, ti, co chtěli zpět svoji moc, ti, kterým jejich život vyhovoval a nechtěli zabíjet nevinné.

Dny tady byly kruté. Dopoledne jsme měli teorii, učili se o nich. Odpoledne jsme cvičili, bojovali, běhali. Když jsem přijela, zařadili mě společně s dalšími devíti dívkami do skupiny šedesát tři. To číslo si asi budu pamatovat. Měli jsme den na to se seznámit, brzy jsem přišla na to, že je to jediná šance, jak tady přežít, aniž by se člověk zbláznil. Poznala jsem tolik nových lidí a brzy se z nás stali přátelé. Dali mi přezdívku „třináctka“, protože moje jméno se hodně špatně zkracovalo a třináctého listopadu jsem se narodila.

Ale krátce nato jsem byla převedena do oddílu padesát jedna. Čím nižší číslo, tím lepší jste byli. Jednička byl tým těch, kteří byli připravení, zatím do něj patřili jen naši učitelé. A jak jsem během svých narozenin zjistila, dostat se do něj znamenalo, že jste nejlepší.

***

Dostala jsem ránu do tváře, až se mi pootočila hlava do strany, rychle jsem se vzpamatovala a Thomasovi ji vrátila. Byl o něco vyšší. Tady jsme normálně bojovali mezi sebou. Bez zábran. Thomas patřil do mojí skupiny, seznámila jsem se s ním už první den, ale teprve až když mě přeřadili, tak jsme se spolu začali bavit. Dalo by se říct, že to byl můj přítel. Thomas měl hnědé vlasy, které mu vždycky neposedně stály, ale vypadalo to, jako by si je tak upravoval, snědou pleť a zelené oči, které podtrhovaly jeho ostré rysy. Během měsíce tady už měl vypracovanou figuru, o kterou by za jiných okolností stál každý kluk. Tady ne, byl to výsledek tvrdé práce.

Jeho dalšímu úderu jsem se vyhnula. Přeci jenom jsem ho už trošku znala a patřila jsem k těm lepším. Denně jsme ve svém volném čase spolu trénovali. Otočila jsem se a kopla ho do boku, trochu sebou cukl, ale jinak to na sobě nedal nijak znát. Chytil mě za rameno a hodil se mnou na zem. Okamžitě mě přišpendlil svým tělem a chytil mi ruce nad hlavou. Snažila jsem se ho setřást, ale po minutě, co mě držel na zemi, měl vyhráno. Tohle byl účel, udržet protivníka minutu na zemi, tak, abyste ho byli schopni zneškodnit.

Jeho stisk povolil a posadil se na mě.

„Tak co, třináctko, jak se ti líbí na zemi?“ zeptal se posměšně, ale bylo poznat, že má radost. Dneska jsem mu dala zabrat. Hlasitě oddechoval stejně jako já a ještě se třásl adrenalinem.

„Jednou tě stejně dostanu,“ prohlásila jsem a on se začal smát. Okamžitě jsou ho bouchla do žeber, což vyvolalo jen další příval smíchu, až si z toho znova lehl. Zapřel se mi lokty vedle hlavy a čelo si opřel o to mé. Až po chvíli si uvědomil, v jaké je pozici. Díval se mi do očí a po tamnějším smíchu nebylo ani vidu. Jeho výraz byl zvláštní. Jako by nad něčím přemýšlel…

To, co v následujícím momentě udělal, nás překvapilo oba. Políbil mě. Byl to něžný polibek, kterým jako by se ptal: „Můžu?“ Když jsem mu neodporovala, přidal na intenzitě. Vnikl mi jazykem do úst a polibek byl najednou divočejší. Byl to opět on, kdo to ukončil. Chvíli na mě vyjeveně zíral, stejně jako já na něj.

„Já- promiň- to - … Wow.“ To bylo jediné, co ze sebe dostal.

„Jo, wow,“ souhlasila jsem.

To, co se stalo v tělocvičně, jsme vůbec nekomentovali, rozešli se do jídelny, kde nás už čekala večeře. Dneska jsme trochu přetáhli.


Minulá Kapitola 

Další Kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Válka nesmrtelných - 1. kapitola:

2. mima33 admin
23.11.2012 [13:24]

mima33skvelé Emoticon vynikajúci nápad. Som zvedavá čo na nás čaká ďalej Emoticon

1. Dodo přispěvatel
09.11.2012 [18:27]

Dodo Emoticon nemám slov Emoticon čakám na ďalšiu kapitolu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!