OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Válka nesmrtelných - 2. kapitola



Válka nesmrtelných - 2. kapitolaTak a je tu další kapitola. Flashback: V minulé kapitole se Třináctka a Thomas políbili. Jaký to bude mít vliv na jejich vztah? Tato kapitolka má menší podnázev a to je "Je to v pořádku." Doufám, že mi opět zanecháte nějaký ten komentář. Přeji příjemné čtení, Vaše AEN

 Válka Nesmrtelných

2. kapitola

Přišlo mi to hodně zvláštní, když jsem šla další den na trénink a našla tam Thomase, jak tam stojí s nějakou blondýnkou (myslím, že se jmenuje Lucy) v dost divném postoji na to, abych si mohla ledacos domyslet. Ona byla opřená o zeď a on měl ruce vedle její hlavy. Byl k ní skloněný, takže jsem nemohla vědět, co dělá, ale docela dobře jsem si to dokázala domyslet.

Decentně jsem si odkašlala a Thomas jenom tak líně zvedl hlavu. Když uviděl, že tam stojím já, rychle on ní odskočil.

„Máme mít trénink, ne?“ zeptala jsem se ho slušně, ale na mém hlasu bylo poznat, že o tomhle mám dost razantní názor.

„Promiň, zapomněl jsem,“ řekl. Díval se mi do očí a jako bychom oba zároveň mysleli na to samé.

„Nevadí, domluvím se s Johnym a půjdu trénovat s tím jedním upírem,“ řekla jsem lhostejně a bez jediného pohledu se otočila a odešla.

„Byl u zvířat,“ křikl za mnou ještě. U zvířat znamenalo u našich ,zajatců´.

 

***

Vešla jsem do stanu a rozhlédla se kolem. Nikde jsem Johna neviděla, ale upoutalo mě něco jiného. Šla jsem blíž k jedné z klecí a všimla si, že…

 

Pohled Vypravěče

Táborem sekce Padesát jedna se ozval strašlivý výkřik, který následovalo ještě několik zděšených vzlyků. Nikdo netušil, co se stalo, ale i přesto několik z nich vyběhlo ven, aby zjistili, co se stalo. Jen Thomas poznal její hlas a věděl, kam šla. Děsil se toho, co uvidí, ale i přesto se naplno rozběhl ke ,zvířatům´.

Když tam doběhl, zůstal zaraženě stát. Třináctka tam seděla na zemi a v rukách držela hlavu velitele. Byla celá od krve. Pohupovala sebou dopředu a dozadu.

„To bude v pořádku, někdo musí přijít,“ opakovala dokola. Thomas na nic nečekal a rychle k ní přiběhl. Půl metru se od ní zastavil a tichounce ji oslovil: „Třináctko, Charlott.“ Prudce trhla hlavou.

„Musíme mu pomoct.“ To bylo jediné, co až do příchodu ostatních, které Thomas přivedl, řekla.

 

Pohled Charlott

Někdo se mi snažil pomoct vstát, ale já dál vsedě sledovala jen ze vzdálenosti několika málo metrů, jak se mu snaží pomoct.

„Byl to měnič,“ řekl někdo.

„Musel ho překvapit.“ Zase někdo jiný.

„Překvapit Johna?“ ptal se někdo. A pak se to všechno slilo dohromady. Někdo mě odvedl na vyšetřovnu, kde jsem strávila zbytek dne. Byly za mnou některý holky, se kterými jsem se tu bavila. Ale nic jsem nebyla schopná vnímat. Pořád jsem měla před očima ten výjev, kdy jsem přišla ke kleci a on tam ležel na zemi. Hlasitě jsem vykřikla. Byl to hrozný obraz. Kůži měl potrhanou snad na celé přední části těla. Ze všech těch ran se mu valila krev. Dýchal. Rychle jsem k němu přiběhla a dala si jeho hlavu do klína. Hladilo jsem ho po vlasech a šeptala mu, že to bude v pořádku.

„Pomoz mi,“ zašeptal. Netušila jsem, jak dlouho jsem tam tak s ním seděla a snažila se ho udržet při vědomí, když se za mnou ozval něčí hlas.

„Třináctko, Charlott.“ Zvedla jsem k dotyčnému pohled a z očí se mi ještě víc spustily slzy.

„Musíme mu pomoct,“ zašeptala jsem.

Zbytek jsem si už nepamatovala. Jen to, že se mě od něj někdo snažil odtáhnou a já se ho nechtěla pustit. Stále dokola jsem opakovala, že mu musí pomoct. Že jsem mu to slíbila.

***

Brzy nato jsem se vrátila aktivně do služby. Johny byl stabilizován ve zdejší zdravotnické budově. Byla jsem za ním, ale nemohl se mnou mluvit. Ten měnič, který za to mohl, utekl, ale zanechal na sebe hrůznou vzpomínku. Velitel měl potrhanou kůži snad všude. Přes levou tvář se mu táhla tři ošklivá drápnutí.

Jenže poznala jsem, že se mě snaží šetřit. Ti, co tam byli, když mě našli, i ti, kdo ne. Viděla jsem jejich pohledy, báli se, aby mi neublížili. Nebo dokonce, abych se snad nesesypala.

„Jsem v pořádku! Nesesypu se!“ vykřikla jsem po chvíli, kdy jsem trénovala s Thomasem. V hlavě mi vířilo všechno, co se za poslední dny stalo. On sám se za mnou po celou dobu nestavil. A teď se mnou bojoval, jako bych byla z porcelánu. V záchvatu zuřivosti jsem mu dala plnou silou do čelisti, až mě z toho zabolela šíleně ruka.

„Nemuším se bát, že mi ublížíš! To, co jsi viděl, je pryč! Tak konečně bojuj jako chlap!“ Znovu jsem se napřáhla, ale pořád to byl on, kdo byl lepší. Chytil mě za ruku, otočil mě a opřel si mě zády o hrudník.

„Uklidni se,“ jeho dech jsem ucítila na krku a tělem mi projelo vzrušení, které bylo dost protichůdné proti tomu všemu vzteku.

„Nechci se uklidnit!“ Vytrhla jsem se mu a odešla. Vlítla jsem do šatny, kde nikdo nebyl, a bouchla do první věci, kterou jsem potkala. Byla to skříňka.

Byla jsem naštvaná. Na něj, ale i na sebe. Neměla jsem si dovolit takovou slabost. Neměla jsem dovolit, aby mě tam viděl. A už vůbec jsem mu neměla dovolit, aby mě políbil.

Uslyšela jsem kroky, ale zůstala jsem otočená zády ke dveřím. Věděla jsem, kdo to je. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Válka nesmrtelných - 2. kapitola:

4. anulinek
25.11.2012 [18:44]

dělej!! okamžitě mi sem dej další kapitolu ty obludooooo !!! Emoticon a jinak boží :) ale mohla by být delši :P

3. LOLstories přispěvatel
24.11.2012 [10:18]

LOLstoriesúžasná kapitola, klaním se ti Emoticon Emoticon Emoticon
Rychle další Emoticon
je to jedna z mích nejoblíbenějších povídek Emoticon

2. Simones
23.11.2012 [21:22]

skvělý díl :) teď jsem napnutá, co bude dál v šatně :D tak rychle pokračování :)

1. mima33 admin
23.11.2012 [13:28]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu. Je to skvelá poviedka Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!