OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Vězněná - kapitola 1.



Vězněná -  kapitola 1.Annie se proti své vůli ocitne na temném místě, odkud není úniku. Nezbývá jí nic jiného, než čekat, co si pro ni osud připravil.
První kapitolka asi za moc nestojí, ale snad se vám bude alespoň trochu líbit. Pěkné počtení... Carlie

Nepopsatelné ticho v téhle úděsné temnotě pro mě bylo přítelem v hmotné nouzi. Poslouchání tichých vzlyků, tlučení do kovových dveří a ostatní nářky dalších dívek, jenž byly vězněny se mnou, v téhle černé díře, nebyly balzámem na nervy. Milovala jsem pocit, kdy mě unášela mlha do bezvědomí nebo slastného spánku. Realita byla krutá a každou chvílí se stávala ještě krutější.

Nejsem si stoprocentně jistá, jak dlouho tu jsem. Může to být něco přes měsíc, týden nebo možná jen pár dní. Tady čas přestává hrát hlavní roli. Žádná z nás tu není schopná říci, zdali se odsud dostane živá. Neztrácíme však naději, ba alespoň já sama za sebe mohu říci, že byť se šance na záchranu každým dnem spíše zmenšují, stále jsem ještě nebyla schopna zavrhnout malé, téměř skoro nepatrné, naděje na svobodu. Nikdy jsem v životě nic nevzdala a nehodlám s tím začínat právě teď a tady.

Neptejte se, kdo nás vězní a za jakým účelem. Nikdo z nás neví. Jednou za nějaký čas, nemohu říci, zda-li se jedná o hodiny nebo snad dokonce dny, uslyšíme odemykání snad tisíce zámků na dveřích, v kterých se později vždy objeví urostlý muž se zahaleným obličejem a jednu z nás si odvede. Nevíme, co se děje s těmi dívkami, které opouštění naši, snad dosavadní celu, ale nikdy víc jsme je už nespatřily. Zakazuji si na ně myslet, protože pokaždé, když nešťastnou náhodou zabloudím myšlenkami k nim, se mi svírá žaludek nepopsatelnou hrůzou, ale obávám se, že nic pěkného je nepotkalo a patrně žádnou z nás tady to nemine, pokud se nestane zázrak a my budeme zachráněny.

„Povídejte někdo něco, prosím,“ prosila jedna z dívek. V jejím hlase byla slyšet hrůza a strach. „No tak, řekněte někdo něco!“ Teď už křičela.

„Buď zticha. Vždyť víš, že nesmíme mluvit,“ sykne odněkud jinud další. Bože, kéž bych je tak alespoň viděla, mohla si je prohlédnout… jestli jsme si třeba podobné.

„Já už nemůžu, potřebuju slyšet něčí hlas, že tu nejsem sama a tak.“ Chápala jsem ji, ovšem jestli nás ten někdo, kdo nás tu drží pod zámkem, uslyší, bude zle. Ostatně jak vždycky.

„Alespoň šeptej,“ poprosila jsem ji. Opravdu jsem si nepřála být tou, co vyrazí s tím odporným chlapem někam jaksi do neznáma. Bála jsem se toho, co přijde, když si vás odvlečou.

Náhle ucítím tlak na chodidle. Jedna z dívek mi právě spadla na nohu. Zachvěju se a syknu bolestí. Nemohu jí nadávat, ba dokonce jí ani vynadat či poučit, zda-.li by si nemohla dávat větší pozor, kam šlape. Za prvé proto, že je tu taková tma, že ani na špičku svého nosu nevidíte, za druhé snad také proto, že psychika děvčat je na tom každým dnem hůř a hůř. Já sama jsem se už několikrát hystericky sesypala a to jsem byla vždy ta silná a vyrovnaná. Některé životní situace nás ale ovšem mění, zmáhají, ale také spojují. A tahle nás, mě a ostatní dívky spojuje. Každá z nás jsme na stejném místě, na místě oběti a naproti nám stojí vyšinutý maniak.

„Promiň mi to," odpověděla plačtivě. „Já nechtěla,“ omlouvala se. Podle jejího hlasu jsem usoudila, že je to ta, která se domáhala rozhovoru před malou chvilkou.

„V pořádku, jen si někde sedni a buď zticha, prosím,“ žádala jsem ji opakovaně. Cítila jsem se strašně, jako by mi můj instinkt napovídal, že se stane něco nepěkného. Já svůj instinkt poslouchala, nikdy mě nezklamal, alespoň téměř nikdy. Jednou se mu ovšem nepovedlo zhodnotit nebezpečí, které na mě čekalo v temné ulici… to jsem se dostala sem, na tohle červi prolezlé místo, kde cítíte jen chlad a zatuchlinu. Jak mně se stýskalo po domově, po mé mámě, která mě vždycky napomínala, ať se nehrbím, stojím rovně a umyju si ruce před jídlem. Opravdu mě štvala, někdy se ke mně chovala jako k malému dítěti, ale já jí to vždy odpustila… byla učitelka. Tohle byla její deformace z povolání. Ale také se mi stýskalo po bratrovi. Té velké kupě svalů a šlach, co denně po škole trénuje v posilovně, ale v hlavě nemá naprosto nic, snad jen ty piliny. Vždy, když se mi zdál nějaký zlý sen, to jsem byla ještě malá holčička, chodila jsem si lehnout k němu do postele, kde jsem v bezpečí usínala. Usínala… už neusínám tak klidně. Vlastně jsem ráda, když se mi podaří upadnou do spánku vůbec, a třebaže jsem spala před chviličkou, přesto mi to přijde jako věčnost.

Jsem pořád tak strašně unavená…

Najednou se ozve rachot a má únava ustupuje do pozadí. Střídá ji strach.

Právě se otvírají ty velké kovové dveře.

„Bože, prosím ochraňuj nás,“ šeptám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vězněná - kapitola 1.:

9. Chensie přispěvatel
11.06.2011 [17:02]

ChensieAhoj,
narazila jsem na tvou povídku a název mě nalákal. U první kapitoly toho moc říct nemůžu. Některé Tvé slovní spojení mi nesedí, ale z toho si nic nedělej, ber to jako mou rozmazlenost. Četlo se mi to dobře a dokonce i fantazie se mi rozjela na plné obrátky, což je pro mě u příběhu důležité. Popisuješ skutečně věrně a to se mi líbí. Víc Ti k tomu zatím říci nemohu, protože první kapitola je na mě málo. Ovšem ponoukla mě k tomu, abych zkusila přečíst další. ,o)

8. Lussy přispěvatel
23.04.2011 [21:52]

LussyWoW, jsem zvědavá, co se bude dít, tedy co se děje za těmi dveřmi... Emoticon Úžasná kapitola, vážně se ti povedla. Emoticon

7. mary
14.04.2011 [13:54]

začíná to dost zajímavě

6. Carlie přispěvatel
28.03.2011 [22:49]

CarlieDěkuju vám moc za komentáře... strašně moc mě potěšily.
JulieMay: ten film jsem před několika lety viděla, ale opravdu mě to nenapadlo v souvislosti s ním. Emoticon Emoticon Emoticon Ale když si mi ho připomněla, dostala jsem chuť kouknout se na něj znovu Emoticon Emoticon

5. Ariadne
28.03.2011 [22:22]

blázne! ty v tom perexu tvrdíš, že to asi nestojí za nic?! vždyť je to absolutně super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. JulieMay přispěvatel
28.03.2011 [21:54]

JulieMayNaprosto fantanstický Emoticon Emoticon , trochu mi to připomíná film Sběratel polibků Emoticon

3. WeeDee přispěvatel
28.03.2011 [14:49]

WeeDee Emoticon Tak tohle chce rozhodně pokračování! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. maky21 přispěvatel
27.03.2011 [20:32]

maky21úžasný, úžasný, úžasný!! Emoticon
fakticky že jo!!! Emoticon Emoticon
na chvíli jako kdybych se přenesla do místa děje a když dočtu kapitolu, tak se zmateně rozhlížím, kde že to jsem Emoticon
pěkně jsi mě zatáhla do děje, to ti teda povím!! Emoticon
doufám, že brzo bude další kapitolka!!! Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.03.2011 [17:36]

TerezCstrašně zajímavý, moc se těším na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!