OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Dvanáctka-VII.

Dvanáctka-VII.Přináším šestou kapitolu z pohledu Lucy Shrewové...A prosím komentáře:D

 

Svět za světem - 4. část

Svět za světem - 4. částClaire se díky svému rozhodnutí a odvaze vstoupit skutečně do světa za světem pouští na tenký led - je to pro ni skutečně to nejlepší, co může udělat?

 

If you realy love me, let me go.....9.díl

If you realy love me, let me go.....9.dílA některé věci už se tu vyjasní... teda spíš vyjasní se skoro vše...

 

Revollution 10.díl

Revollution 10.dílTakže další dílek... pokusila jsem se ho udělat delší a trošku obsáhlejší, ale nevím jestli je to podle vašich představ... ehm... ono je docela náročný to roztáhnout, když chcete skončit v něčem napínavým, abyste byli trošku natěšení na další kapitolu.

 

Vita incoqnita 4. kapitola

Vita incoqnita 4. kapitolaDěkuji za předešlé komentáře, jsem ráda, že se vám povídka líbí. Co se týče kapitoly jsem celkem spokojená, když pominu ten divný konec, ale nic není dokonalé...Dozvíte se něco víc o Antonym Přeji krásné počtení a prosím omluvte chyby

 

Tam, kde se plní sny

Tam, kde se plní snyMoře přepadající přes okraj jsem si vypůjčila z Úžasné Zeměplochy stejně jako horu postavenou na špičce. Místo, kde se plní sny jsem zase ukradla z Narnie. Není to moc originální, proto to nazvěme částečnou a velmi pomíchanou FanFiction. Taky to není moc dlouhé... Prostě takové vypsání aktuálního nápadu. Pokud jste doma sami, přečtěte si to nahlas. Hned to vyzní jinak. A omlouvám se tomu, komu jsem ukradla perex, kdyby to vadilo, stačí říct a okamžitě ho vyměním.

 

Napotřetí to dokážu!!! 20. kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 20. kapitola"Poslouchat za dveřmi se nevyplácí". Omluvte překlepy, které tam jistojistě budou, ačkoliv jsem se snažila valnou většinu zlikvidovat. Co ještě říct? Snad jen, ať moc neřešíte nespisovnost tohodle dílu... xoxo, Sasanka

 

Dvanáctka-VI.

Dvanáctka-VI.Další kapitola, z pohledu Williama Mocka... To jsem zvědavá, kteří z vás si Williama oblíbí:DA komentujte:D

 

Revollution 9.díl

Revollution 9.dílA další dílek... jak už jsem psala ty akční a vypjaté scény prostě neumím napsat, takže to omluvtě a nezapomeňte na kritiku! Děkuji :)

 

If you realy love me, let me go.....8.díl

If you realy love me, let me go.....8.dílA další dílek, tady už se z části rýsuje minulost a trošku jsem to s flashbackem přepískla, protože je delší než sem zamýšlela. Děkuji za to, že tuto povídku čtete. A ještě takový malý přídavek... máte tu odkazík na video, které jsem vytvořila... mělo by to být o Angie a Davovi... Nejsem zrovna přeborník ve videech takže omluvte některé nepřesnosti nebo matoucí události :)

 

Revollution 8.díl

Revollution 8.dílA jsem tu zase s dalším dílkem...

 

If you realy love me, let me go.....7.díl

If you realy love me, let me go.....7.dílA další dílek... vidím, že moc z vás už to nečte, tak se pokusím to trošku zkrátit...

 

Sorry, I Can´t Be Perfekt (10)

Sorry, I Can´t Be Perfekt (10)Dálší Kratčí kapitolka... Poslední.. konec...jo asi trochu nějak! No jediné vím že dálší díle budou ale kdy netuším!;)...

 

Rozprávka pre dospelých - 6

Rozprávka pre dospelých - 6Bozk, stav opilstva, budenie, ľadová sprcha a plač. Ďalej ospravedlňovanie v podaní opitej Chloe, zvracanie a príjemný spánok na Alexovej hrudi...plus rozhovor ďalšieho dňa:) príjemné čítanie:)

 

xxx4

xxx4Tak, čtvrtý díl. Tady se trochu podíváme do historie:D Budu ráda za komentáře, jak kladné tak kritiku... Děkujii:)

« Předchozí  1 ... 954  955  956  957  958  959  960  961  962  963  964 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!