OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Ze Snu Noční Můra - 2. kapitola: Hvězda, která zhasíná

Ze Snu Noční Můra - 2. kapitola: Hvězda, která zhasínáTady je další kapitola, tentokrát hodně krátká, ale příště vám to vynahradím. =) Budu ráda za chválu i kritiku,takže prosím piště komentáře. =) Díky moc!

 

Dvanáctka - III.

Dvanáctka - III.Třetí kaptiola z pohledu Flinna Osbournea. A určitě komentujte, prosím. :D

 

Po stopách strachu-XVI.-Summer Hillová

Po stopách strachu-XVI.-Summer HillováHádka, rozhovor s Petem, rozhovor s rodiči a pak...A určitě komentujte,prosím:D

 

Napotřetí to dokážu!!! 18. kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 18. kapitolaStará Mecky, to je číslo! Chtěla jsem tu kapitolku vložit už odpolko, ale nějak nechtěl spolupracovat net, promiňte... A strašně moc ám děkuju za ty pěkný komentáře, co píšete!! Díky díky a ještě jednou díky!!!

 

Lost in the middle -51 kapitola

Lost in the middle -51 kapitolaTo, že nejsem opravdu až tak silná, jsem si uvědomila hned, jak se naše čepele zkřížily. Znovu jsem zapátrala ve své paměti, co mě učil Will. Jasně, nejsem upír, mou jedinou výhodou je, že mi nesmí ublížit.

 

Minulý den - 1.kapitola "Co to má zamenat?"

Minulý den - 1.kapitola Co to má zamenat?Tohle je první kapitolka Minulého dne, tak snad se bude líbit stejně, jako "Prolog" který jsem už představila. Prosím o názory, jestli to dorazit, nebo nechat být. Jsem ráda, že prolog se líbil a doufám, že i kapitola s názvem "Co to má znamenat" vás zaujme.

 

Ze snu noční můra -1. kapitola: Konec Skvělého života

Ze snu noční můra -1. kapitola: Konec Skvělého životaAhojky,tak tady máte 1. kapitolu =) je to spíš takový úvod, každopádně budu vděčná za každý komentář =)

 

xxx3

xxx3Tak třetí díl. Po tomhle dílu, už se začnou dít věci...

 

Revollution 6.díl

Revollution 6.dílChtěla bych se omluvit, že sem dlouho nepřidala žádný dílek, tak doufám, že se vám tato část bude líbit.

 

Lost in the middle -50 kapitola

Lost in the middle -50 kapitolaAsi jsem si v tu chvíli uvědomila, jak obrovské mám štěstí. Nikdy bych nemohla najít jiného muže, který by měl pro mě víc trpělivosti a pochopení.

 

If you realy love me, let me go.....6.díl

If you realy love me, let me go.....6.dílJe tu další dílek. Chtěla bych se jen zeptat jestli v příběhu mám dál pokračovat, jestli má cenu psát, budu ráda za jakoukoli kritiku, vlastně kritika mi pomůže nejlepé v dalším psaní. Děkuju

 

Mimozemšťanka útočí-1.kapitola

Mimozemšťanka útočí-1.kapitolaMoje první vícedílná povídky. Je o holce( mimozemšťance), která žije v Londýně a často svoje kamarády přivádí do průšvihů.Prosím komenty a kritiku.

 

Napotřetí to dokážu!!! 17.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 17.kapitolaNe každý to vidí stejně...

 

Po stopách strachu-XV.-Tommy Hill

Po stopách strachu-XV.-Tommy HillVýměna názorů, Tommyho způsob vyrovnání se a vize...

 

Napotřetí to dokážu!!! 16.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 16.kapitolaDalší kapitola, která se jmenuje Chroptící chýše, je tady... Trvalo mi to trošku déle tak to prosím omluvte, ale byla jsem se třídou na adapťáku a nějak nestíhám. Další sem hodím za chvilku, takže budete mít dva v jednom.

« Předchozí  1 ... 956  957  958  959  960  961  962  963  964  965  966 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!