OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Dvanáctka-V.

Dvanáctka-V.Čtvrtá kapitola, pohled Valerie Fableové...A děkujeme, když budete komentovat...

 

Vita incoqnita 3. kapitola

Vita incoqnita 3. kapitolaPřináším další kapitolu, myslím, že se mi povedla. Doufám, že se vám bude líbit a zanecháte komentář. Dozvíte se něco o Antonym. P.S. prosím omluvte chyby, snažila jsem se opravit všechno, co jsem viděla

 

Napotřetí to dokážu!!! 19. kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 19. kapitolaŠkolní trest. Musíte mi prominout, že to trvalo trošku delší dobu. Ale už mám napsané jenom čtyři další kapitoly a nechci, aby se stalo, že budete muset čekat třeba dva týdny než napíšu něco dalšího. Snad se bude líbit...

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 22. Některé dny by bylo lepší nevstávat

Dokud nás smrt znovu nespojí - 22. Některé dny by bylo lepší nevstávatA Viky se nám probudila. Jaké to pro ni bude, když se ocitne najednou v cizím pokoji? Navíc ještě netuší, že za pár okamžiků ji čeká něco ještě mnohem horšího.

 

Svět za světem - 3.část

Svět za světem - 3.částClaire je pohlcena myšlenkami na to, co je ve skutečnosti zač. Nyní má šanci jít dál, postoupit ve svém poznání sebe samotné a toho, co ji možná čeká. Přijme tuto výzvu? Zvládne vstup do neznáma?

 

Odsouzena k osamění - 2. Na světě sami...

Odsouzena k osamění - 2. Na světě sami...Další díl povídky, která nám líčí osud Anrchandělky Gabrielle nás zase posune o kousek dál. Už jsou to dva měsíce, co poznala Christiana, na kterého nemůže zapomenout, a kterého každý den sleduje. Blíží se zima a s ní přichází den, který Gabe a Chrisovi navždy změní životy...snad to tak bylo správně... P.S. I tentokrát jsem vám přidala odkazy na hudbu, tak se vám to snad bude líbit. Těším se na vaše ohlasy ať jsou jakékoliv, vaše Krysteena

 

Revollution 7.díl

Revollution 7.dílA jsem tu s dalším dílkem.... pomaličku to začíná být napínavé, ale vzhledem k tomu, že takové scény neumím moc dobře popsat tak vám to asi na akčnosti moc nepřidá. Děkuji za komenty a přijímám jakkoukoliv kritiku.

 

Svět za světem - 2. část

Svět za světem - 2. částClaire zjišťuje, kdo byl záhadný muž v parku i to, že není až tak úplně tím obyčejným člověkem, za kterého se do té doby měla...

 

Mimozemšťanka útočí-3.kapitola

Mimozemšťanka útočí-3.kapitolaDalší kapitolka je na světě a já čekám komentáře a nápady na pokračování...

 

Co dál? - úvod + 1. kapitola

Co dál? - úvod + 1. kapitolaúvod a první kapitolka. Zkouším nový styl psaní tak pište komentíky :-D

 

Dvanáctka-IV.

Dvanáctka-IV.Čtvrtá kapitola z pohledu Alysson Wallanceové...Alysson a Rebeccu, kterou poznáte už brzy, mám osobně asi nejradši:DTedy z mých kapitol, z těch, které napsala spoluautorka Nika, tak to bude asi Flinn,ten je totálně boží...Ehm...Omlouvám se za svůj citový výlev:D

 

Mimozemšťanka útočí-2.kapitola

Mimozemšťanka útočí-2.kapitolaTakže další dílek mé vícedílovky.V první jsem zapoměla připsat název kapitolky, tak se teď velmi omluvám.Druhá kapitola nese název: Já jsem ti psa nepřejela!. Tak doufám že se vám bude líbit, je o řešení problému s Alexinou mamkou Melanii.Prosím komentáře ať kladné či záporné.

 

Vita incoqnita 2. kapitola

Vita incoqnita 2. kapitolaPřináším vám druhou kapitolu, doufám, že se vám bude líbit a zanecháte komentář. Netušila jsem, co se stane, když jsem si propůjčila příjmení Fitzroy, už vůbec ne, že tolik lidí vidělo Krevní pouta, proto jsem se ho rozhodla změnit na Faber, teď už by snad neměly být pochyby...

 

Svět za světem - prolog + 1. část

Svět za světem - prolog + 1. částNapadlo vás někdy, co by se mohlo stát, kdybyste znenadání zjistili, že za vašimi sny se skrývá další svět, který vás uvítá? P.S. Je to zatím jen začátek, pořádný rozjezd to vezme až v další kapitole, ale bez tohoto to zkrátka nešlo... Předem děkuji za komentíky i kritiku, ať vím, zda má cenu pokračovat.

 

Vita incoqnita 1. kapitola

Vita incoqnita 1. kapitolaRáda bych vám představila svou povídku, která se jmenuje Vita incoqnita, neboli Cesta neznámá. Ráda bych prozradila o čem je, ale co byste potom měli ze čtení. Snad jenom, hlavní hrdinka se jmenuje Daniel. Přeji krásné počtení a doufám, že zanecháte komentář, ať kladný či záporný.

« Předchozí  1 ... 955  956  957  958  959  960  961  962  963  964  965 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!