OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Patch VIII



Patch VIIITerminus...

Ukryli jsme zbraně v lese a jen s nejnutnější výbavou přeskočili plot Terminu.

Žaludek se mi zoufale kroutil, jako kdyby mi chtěl z těla vyskočit a vzít nohy na ramena. Terminus vypadal jako soustava skladišť. Tvořily ho větší haly a menší domky spolu s přepravními kontejnery, které byly snad všude. Daryl šel první, svou kuši připravenou ke střelbě. Následovali jsme jej v naprosté tichosti. Drtila jsem v ruce pistoli a očima pročesávala okolí. Nikde nebyla živá duše. Vešli jsme do jedné z hal, ze které se ozýval ženský hlas. Stále opakovala stejnou zprávu. Když jsme přišli blíž, pochopila jsem, že namlouvá nejspíš zprávu do rádia.

„Terminus… Útočiště pro všechny… Komunita pro všechny… Ti, kteří přijdou, přežijí... Terminus…“

Její monotónní hlas se rozléhal halou, až jsem měla chuť na ni začít křičet, protože mi neskutečně brnkal na napjaté nervy. A ještě ke všemu ten podivný zápach, který mi ježil chloupky na krku. Dále v hale bylo pár lidí, kteří vyráběli nové plakáty, které jsme viděli podél kolejí.

„Dobrý den,“ pozdravil Rick. Jeho hlas rezonoval halou. Žena si sundala sluchátka a lidi přestali pracovat.

„Hádám, že má dnes hlídku Albert!“ pronesl mladý muž otráveně a odhodil štětec. Měl ve tváři něco, co mě nutilo stisknout zbraň pevněji. Byl to ten typ s hezkou tváří a arogantním výrazem. „Přišli jste nás okrást?“ Přibližoval se pomalu k nám.

„Ne. Jen jsme vás chtěli vidět dříve, než vy uvidíte nás,“ odpověděl Rick klidně a sklonil zbraň. Koutkem oka jsem se podívala na Daryla. Sklonil svou kuši a nepatrně na mě kývl. Sklonit zbraň mi bylo naprosto proti srsti, ale poslechla jsem.  

„Vítejte v Terminu. Já jsem Gareth.“ Rozpřáhl ruce ve vítacím gestu. „Zdá se, že jste na cestě pěkně dlouho.“ Sjel nás všechny pohledem a zastavil se na mně.

„To jsme.“ Rick se zdál klidný. Zřejmě jim věřil. „Rick, Carl, Michonne a Daryl a Joan,“ představil nás všechny postupně.

„Jste nervózní, chápu to. Je to moc dobré na to, aby to byla pravda. Ale je! Nemusíte se bát.“ Přišel ještě blíž. Dlaň mě svědila, jak moc jsem chtěla zvednout zbraň a držet si ho od těla, ale akorát bych to všem pohnojila.

„Alex vás vezme, zeptá se na pár otázek, ale nejdřív chceme vidět všechny vaše zbraně.“

Mladší muž Alex předstoupil a s nervózním úsměvem na nás mávl. Rick a ostatní začali na zem skládat své zbraně. Bylo to horší a horší. Neochotně jsem položila pistoli a nůž na zem.

Alex prošel řadu kolem nás a všechno zkontroloval. S omluvným výrazem mě prošacoval, až mu rudly uši. Ohnul se a podal mi vše zpět. „Nechtěl bych vidět toho druhého chlápka,“ zasmál se nervózně, když šacoval Daryla.

„To bys nechtěl,“ zabručela jsem otráveně a schovala si nůž zpět za pásek. Alex ke mně otočil hlavu a usmál se.

Gareth si vzal znovu slovo. „Podívejte, dokud nikdo nedělá hlouposti. Jsme v pohodě.“ Možná by zněl i rozumně, kdybych z něj neměla tak divný pocit.

„Pojďte za mnou,“ pokynul Alex a ostatní jej následovali ven. Nepříjemný zápach zesílil. Nakrčila jsem nos a dále sledovala okolí. Sotva jsme se přiblížili k ženě grilující maso, byl pach přímo k nevydržení. Kdo ví, co to vůbec opékala. Smrdělo to tedy hodně divně.

„Vítejte. Já jsem Mary,“ usmála se na nás vřele a postupně nám začala nabízet plné talíře masa. Snažila jsem se odmítnout slušně, ale zřejmě pochytila můj výraz a její mateřská tvář se změnila. Na chvíli se jí v očích mihlo něco děsivého.

Pohledem jsem projela okolí a lidi sedící u stolků a postávající kolem, když mi pohled padl na něco podezřelého. U jednoho ze stolků seděla žena a měla na sobě pončo, do kterého mě Daryl navlékl v obchodě po tom, co jsem propadla stropem.

Dřív než jsem stačila cokoliv říct, mířil Rick Alexovi na hlavu. Srdce se mi rozbušilo a ani jsem si neuvědomila, jak rychle jsem vytáhla zbraň. I ostatní mířili kolem sebe. Rick blábolil něco o hodinkách, ale zatraceně všechno tady bylo špatně.

Utíkali jsme ulicemi a za námi pršely kulky. Teprve teď jsem viděla díry ve zdech po střelách. Terminus byla zatracená past. Ten úprk byl marný. Sotva jsme doběhli k místu, kde jsme přelezli plot, Daryl prudce zastavil a zvedl ruce. Přes plot z houští na nás mířilo několik hlavní. Gareth stál na jedné z budov. Sprostě nás sem nahnali. Stáli jsme těsně vedle kontejneru s velkým písmenem A.

„Odhoďte zbraně. První půjde vůdce.“ Kývl ke kontejneru. V žádném případě jsem neměla chuť nechat se zavřít, ale zbraně mířící na naše hlavy byly dost přesvědčivé.

„Další jde lukostřelec,“ naváděl nás ten sráč z bezpečí ze střechy.

„Teď lukostřelcova holka.“ Dovolila jsem si malou vzpouru a vystrčila na Garetha prostředníček.

„Samurajka a pak kluk.“ Uzavřel naši skupinu. Vlezli jsme do vagónu a pohltila nás tma.

Přítomnost dalších lidí jsme spíše vycítili dříve, než jsme je viděli. Sotva jsme se rozkoukali, vyšel z šera Glenn následován Maggie a dalšími pro mě už neznámými lidmi.

Řekla bych, že je ráda vidím, ale v tu chvíli to rozhodně neplatilo.

„Budou se cítit pěkně hloupě, až na to přijdou.“ Rick vyhlédl malou škvírkou ven.

„Přijdou na co?“ Vyšel ze stínu statný muž se zrzavými vlasy a vousy. Viděla jsem na Darylovi, že přesně věděl, co chce Rick říct. Spíš vypadalo, že mu ta slova vzal rovnou z úst.

„Že si zahrávají se špatnými lidmi.“

Sedla jsem si do kouta a složila hlavu do dlaní. Možná, že je Rickova skupina kurážná, že mají odvahu a odhodlání se bít, ale ti lidé tam venku mají zbraně. Znají tenhle prostor a navíc jsou v početní převaze. Neviděla jsem naději. Vedle mě se usadila Maggie a opatrně se dotkla mého lokte.

„Jsi v pořádku?“ kývla bradou k mému rameni. Nejspíš, když mě viděla naposledy, byla jsem víc mrtvá než živá. Bylo zvláštní být s lidmi, kteří se starají. Kteří mají zájem. Jen jsem přikývla.

„Je mi líto tvého táty.“ Herschel byl dobrý muž a to, co se mu stalo, si nezasloužil. „A Beth určitě najdeme.“

„Beth je naživu?“ zeptala se překvapeně. Nejspíš v to ani nedoufala.

„Je naživu,“ ozval se vedle mě Darylův drsný hlas. „Najdeme ji.“ 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Patch VIII:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!