OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



 

Mne jeden trest stačí!

Mne jeden trest stačí!Krátka jednorázovka na Záškodníkov. Také viac menej o ničom, berte to s rezervou!
McGonagallová dala naším štyrom miláčikom trest. Vybrali si ho však v správnu chvíľu, keďže bol práve spln. Remusa ospravedlnili, ale čo ostatní? Nechajú priateľa samého?
Príjemné čítanie!! Komenty by potešili!

Novinka

The great fight of Mercedes Thompson

The great fight of Mercedes ThompsonKrátký pohled do duše Mercy Thompsonové a jejího jedinečného vztahu s alfou Adamem Hauptmanem. Fanfiction ke knize Měsíční píseň.

Novinka

Never...

Never...Jak tohle dílo popsat. Snad jako momentální nápad a fanfiction na téma TVD. Četla jsem jednu svoji tarou povídku na Stmívání a tohle mě napadlo. Nebude prozrazovat nic z děje, ale snad název napoví. Never... Vaše LG
PS: Doufám, že zanecháte nějaký ten komentář.

Novinka

Mirror

MirrorZrcadlo z Erisedu. Prokletí nebo dar z nebes? Jedna taková krutá noc a písnička od Lila Wayna. Je to songfic, ale místy jsem text trochu upravila.

 

Na rozlúčku

Na rozlúčkuFanfiction na Percy Jacksona.
Jedna z máličko pekných chvíli medzi Percym a Annabeth, zato krásnych. (Aspoň z môjho pohľadu tých scén mohlo byť viac :D) Ako to videla Annabeth v Sopke sv. Heleny? Zo štvrtej knihy: Percy Jackson & The Battle of the Labyrinth. Príjemné čítanie!

Novinka

Návrat do fantazie

Návrat do fantazieKdo z vás viděl film Cesta do fantazie, určitě zná malou Chihiro a draka Hakua. Na konci filmu se jejich cesty rozdělily a Haku slíbil, že to není naposledy, co se setkávají. Jenže co když Chihiro musí dál žít svůj život, zapomene na Hakua? A splní on, co slíbil? Taková moje soukromá představa, která mi straší v mysli od doby, co jsem tomuhle příběhu poprvé propadla...

Novinka

Brzy se sejdeme

Brzy se sejdemeHarry Potter je mrtvý. Voldemort vyhrál. Postupně umírají Harryho přátelé i nepřátel a s nimi umírá i jedna nenaplněná láska…

 

Osudová cesta

Osudová cestaProstředí TVD. Jeremy je pryč už dlouho a Eleně její bratr začíná chybět. Tak se vydá za ním...

Novinka

Duše roztrhaná zůstane

Duše roztrhaná zůstanePoté, co se Refaim přidal na stranu Světla, změnila se jeho podoba. Je otisknutý se Stevie Rae, ale co kdyby se vše zvrtlo? Co kdyby se přidal zpátky na stranu Temnoty, ke svému otci? Jelikož je zde málo povídek na téma knihy "Škola noci", rozhodla jsem se zatím napsat jednodílnou. Chci vás vybídnout k psaní komentářů, protože jen vaše podpora mi pomůže pokračovat v této povídce. :) Vaše Leyla.

 

Kamarátka smrť

Kamarátka smrťPoviedku venujem Damonike, Lilium, Killy, Simonque, Skříteček2, Hejly a všetkým ostatným, ktorých som nespomenula, za ich komentáre, ktoré vždy potešili. Je písaná narýchlo, takže sa nehnevajte, ak niečo nebude dávať zmysel:)

 

Zrcadlový obraz a Zamilovaný Valen... Draco

Zrcadlový obraz a Zamilovaný Valen... DracoDvě kratší jednorázovky.
Zrcadlový obraz - city našeho drahého a milovaného Severuse.
Zamilovaný Valen... Draco - opět city našeho miláčka, který se nám konečně zamiloval.
Tito hoši jsou moji nejoblíbenější a přesto, že každý popisují své city k nějaké ženě si jsou až neuvěřitelně podobní. Každý jiný, ale láska dělá i z chytráků hlupce. Užijte si to, Nerea.

 

Přivítání s dárkem…

Přivítání s dárkem… Dárek pro tebe milá TalenntativeKing

 

Jak to bylo doopravdy

Jak to bylo doopravdyČást skutečného příběhu S. Snapea. Jaká asi byla?

 

Setkání po letech

Setkání po letechCo se může stát, když se podíváte někomu jinému do očí?

 

Co by bylo kdyby...?

Co by bylo kdyby...?Příběh jednoho obyčejně neobyčejného čaroděje...

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!