OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Proč právě já?

Proč právě já?Neptejte jak sem na tohle přišla, prostě mne to napadlo, ale doufám, že se vám to bude líbit.
Co když se vám během pár sekund změní život a vy s tím nemůžete vůbec nic dělat. Olívie žila svůj život jak mohla, dokud se jí do něho nepřipletl Damon.

Novinka

Have a nice human life, Katherine

Have a nice human life, KatherineElena dala Katherine liek a z nej sa stal človek. Ako asi budú vyzerať prvé chvíle po tom, čo si uvedomí, čo sa vlastne stalo?
Dokáže Katherine zmeniť to, čo ju postretlo?

Novinka

Rok 2030

Rok 2030Fanfiction na Upíří deníky. Rok 2030. Nevím, co o povídce říct, abych moc neprozradila... Zkrátka, Klaus tak zoufale toužil po hybridech, že se rozhodl Elenu ovlivnit, aby zapomněla na lásku k Salvatorovic bratrům, a aby se její krev šířila dál...

Novinka

Grell a jeho oblíbená záliba

Grell a jeho oblíbená zálibaUrčitě tady někdo viděl nebo četl Kuroshitsuji. Jestli ano, tak ví, o co půjde. Grell si nechává zařizovat pokoj v krvavé barvě, protože MILUJE!!! červenou barvu. Je to v době, kdy ještě nezná Sebastiana, a v podstatě tam bude jen náš pan Grell. Užijte si to.

Novinka

Pomoc z druhé strany

Pomoc z druhé stranyPřináším vám další povídku. Tentokrát na téma Škola noci. Četla jsem jen dva díly. Nelíbilo se mi, jak Stevie Rae zemřela, a tak jsem to sepsala podle sebe, že přežila. Tělo Stevie Rae odmítlo proměnu a Zoey je hrozně nešťastná. Na scénu příchází tajemný Darren, který ji zachrání zvláštním způsobem. Je to psané z pohledu Zoey. Přijemné čtení. Přeje vaše PetraCullen. :-)

Novinka

Kouzlo okamžiku

Kouzlo okamžikuJe to má první povídka na téma Komisař Rex. Berte to, prosím, s nadhledem. Odehravá se to v první sérii Návratu Komisaře Rexe. Něco jsem použila, ale zbytek jsem už udělala podle sebe. :) Je to první setkání Lorenza Fabbriho s Rexem. Lorenzo příjíždí do Vídně, aby vyřešil případ vraždy, a potkává Rexe. Jaké byly Lorenzovy dojmy? Jestli máte zájem, určitě si přečtěte. Za každý komentář budu vděčná. PetraCullen.

 

I was trying to protect you - part 2

I was trying to protect you - part 2No a tu je druhá časť.
Sam mal sen, alebo lepšie povedané jednu zo svojich vidín. Bola v nej Caroline a to, ako ju niekto zabije.
Aj cez to, že ju nepozná, vyberá sa s Deanom do Mystic Falls, aby prišiel na to, čo sa to tam deje. Ale dokáže zabrániť tomu, čo sa má stať?
Zomrie Caroline alebo bude žiť? Čo sa stane na ceste domov?

Novinka

Free again

Free againArkham nechali zdárně za sebou - teď už jen najít nějaký ten úkryt...
Jervis se snaží donutit Jonathana k hovoru i za cenu toho, že by se mu jeho odpovědi nemusely líbit.

 

Upíří deníky - Bonus II.

Upíří deníky - Bonus II.Přináším vám takovou bonusovou jednorázovku k mé FF povídce Upíří deníky - Začátek - Zavržení - Prokletí! V této jednorázovce bude popsaný jiný chod věcí. Pro ty, co neznají: Elena má sestru - dvojče Teresu. (V této povídce o ní zatím neví.) Teresa není člověk, ani upír. Je to druhá část. :) Prosím o nějaké komentáře. :) TerryBells...

Novinka

I was trying to protect you - part 1

I was trying to protect you - part 1Crossover na TVD/SPN.
Sam mal sen, alebo lepšie povedané jednu zo svojich vidín. Bola v nej Caroline a to, ako ju niekto zabije.
Aj cez to, že ju nepozná, vyberá sa s Deanom do Mystic Falls, aby prišiel na to, čo sa to tam deje. Ale dokáže zabrániť tomu, čo sa má stať?
Zomrie Caroline alebo bude žiť?

Novinka

Heaven is a place on Earth I.

Heaven is a place on Earth I. Velmi krátká povídka z mé malé Hostitelské série Heaven is a place on Earth. Ráda bych se podívala na situace, které nebyly v knize popsány.

První se věnuje Jaredovi a Melanii poté, co je Mel navráceno její tělo. Jak se cítí? Jak vypadá její shledání s životní láskou? Jak ji změnilo soužití s Poutnicí?

Novinka

Katherine or Elena? Choose, boys!

Katherine or Elena? Choose, boys!Jednorázovka na TVD.
Elena a Katherine sú sestry. Ani jedna nie je upírka. O ne a o Jeremyho sa stará Jenna. Sú dobré, ale ako každé sestry sa vedia pohádať. Najmä čo sa týka chlapcov. V meste sú bratia Salvatorovci. Tak čo sa stane, keď sa obe zahľadia do toho istého? Kto príde k úrazu a kto s kým skončí?
Dúfam, že sa bude aspoň trocha páčiť.

Novinka

Stefan is my past, Damon!

Stefan is my past, Damon!Téma: The Vampire diaries Pár: Damon/Elena Časové zařazení: Začínáme dílem 3x03, kde se Stefan rozešel s Elenou. Poznámka: Prostě měla jsem chuť napsat si nějakou jednorázovku. Doufám, že se bude líbit. :) Prosím o komentáře! :D Terry...

Novinka

Než si pro nás přijde

Než si pro nás přijdeCo se stane, když se zamiluje někdo, kdo k tomu není určen? Někdo, kdo má v tomhle světě jiný úkol. Ale přesto láska přišla.

Novinka

Something somewhere went terribly wrong

Something somewhere went terribly wrongKonečně na útěku. Jenže od čeho? Z blázince - jistě, od Jervise - tím už si Jonathan tak jistý není. Aneb krátká povídka je krátká...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 12   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!