OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



 

Fuj, teploši!

Fuj, teploši!Tak trošku netradičné fan-fiction na TVD. Nie každému sa to bude páčiť, niekomu to príde vtipné a druhému až nechutné a nepodarené... No ja som to skrátka musela napísať, ten nápad mi prišiel tak vtipný... :) A o čom je ten drabble? Myslím si, že názov a perex obrázok hovoria za všetko. :D

Killy

P.S. Venované Illy, pretože to jej ako prvej prišiel do oka ten obrázok, ktorý som potom nešikovne upravila... :D

 

Morenn - Zdál se mi sen

Morenn - Zdál se mi senDrabble o Zaklínači (inspirace v seriálu, ve třetím díle, "Člověk - první setkání").

 

Květiny pro Caru

Květiny pro CaruCara má narozeniny. Richarda napadlo, že by je mohli nějak oslavit a dát Caře nějaký dárek.

 

Ať se zítra stane cokoliv...

Ať se zítra stane cokoliv... Je to sice fanfiction se zaměřením na úchvatný film One Day, ale kdo neviděl, rozhodně to nevadí...

Bolest ze ztráty, a vzpomínání.

Novinka

Prebudenie...

Prebudenie... Ide o FF na Nočné slasti, ale drabble si môžu prečítať aj tí, čo o knihe nikdy nepočuli. Trochu som upravila jednu scénu, kde sa hlavná hrdinka prebrala v podzemnej kobke. Venované Mills.
BTW: Nikdy v živote neuzatvárajte stávky s mojou ségrou, pretože ak prehráte, máte po chlebe! A tiež je koniec vášim pokojným dňom. :D
Príjemné čítanie praje Lili Darknight. :)

 

Odměna

OdměnaTen, kdo nezná seriál Legend of the Seeker, nebo knižní sérii Meč pravdy, tak to nepochopí. :)
Zakázaná láska mezi hledačem pravdy a zpovědnicí... nebo to jde nějak obejít?

 

Run if you want to, but I´m big and strong and I really want to have you!

Run if you want to, but I´m big and strong and I really want to have you!Utekaj, ak chceš, ale ja som veľká a silná a vážne ťa chcem!

 

Milována jsi už byla, Lily

Milována jsi už byla, LilySeverus v raném věku. Pochopí, že zároveň s láskou roste i jiný cit, což ovšem neznamená, že ji nahrazuje...

 

Láska vládne světu - Scorpius

Láska vládne světu - ScorpiusLáska vládne světu aneb Jak se Rose a Scorpius chystali spolu bydlet. FanFiction drabble na téma Harry Potter, je to trochu parodie na jednu ze starších reklam Kofoly. Nemohla jsem odolat...
Tentokrát z pohledu Scorpiuse.

 

Nestraník

NestraníkKdyž se Rachel a Annabeth hádají, většinou to odnese Percy... :D Drabble je věnovaný Darien, protože stejně jako já miluje svět Percyho Jacksona a taky proto, že jsem jí slíbila, že jí dám vědět... ;)Je psaný pro tebe Darien...

Přeji pěkné čtení.

 

Láska vládne světu - Rose

Láska vládne světu - RoseLáska vládne světu aneb Jak se Rose a Scorpius chystali spolu bydlet. FanFiction drabble na téma Harry Potter, je to trochu parodie na jednu ze starších reklam Kofoly. Nemohla jsem odolat...

PS: Napíšu ještě pohled Scorpiuse ;)

 

Postavím vám Olymp

Postavím vám OlympDrabble z pohledu Annabeth Chaseové, která dostala životní příležitost...

FanFiction Percy Jackson

 

Charlie

Charlie

Drabble o Claire Littleton a Charliem Pace (ze seriálu LOST). První setkání... u ohně. Pohled Claire.

Protože jsme na ostrově, mám velký strach o svého syna Aarona. Je tu však Charlie. Pomáhá mi a přestože jsem mu nejdříve nedůvěřovala, po tom, co jsem se dozvěděla o jeho závislosti na drogách, chápu, že je do mě šíleně zamilovaný. Myslím, že v civilizaci bych si Charlieho asi za přítele nevybrala. Není to zrovna ta nejsympatičtější osoba. Ale Charlie mě miluje a udělal by pro mě všechno na světě.

Začínám chápat, že jen on by byl správný otec mého syna.

 

Láska Petra Pettigrewa

Láska Petra Pettigrewa  Láska je láska, když kluci chodí s holkami... A kdo tedy zbude na chudáka Péťu?

 

Sbohem...

Sbohem...The Vampire Diaries. Jistě si všichni vzpomínáte na díl 2x03, kdy Vanessa vystřelila po Eleně. Nebýt našeho úžasného upírka, nejspíš by už tady nebyla. Já jsem se pokusila - pokusila! - napsat drabble, jak by to mohlo vypadat. Je to moje první, buďte hodní, prosím.

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!