OurStories.cz ~ naše povídky - Pomoc autorům » Burza nápadov - Časť II.



Burza nápadov - Časť II.Druhá várka nápadov pre vás!

1. "rezervované"

Mladá dívka uteče kvůli neustálým sporům v rodině z domova a zabydlí se u jednoho ze svých kamarádů, který má výchovu zase až příliš volnou, takže to nikomu nevadí. Dál chodí normálně do školy, vyhýbá se svým rodičům, jen na sestru, docházející o dva ročníky níž, nezanevřela a ve škole se s ní občas baví. Jenže během pobytu v kamarádově rodině si časem začne všímat věcí, které nejsou až tak úplně normální, a pochopí, že rodina, ze které utekla, možná nebylo to nejhorší, co ji kdy mohlo potkat... Černá magie si nevybírá. A hlavně nenechá nikoho uniknout ze svých spárů...

Žánr: mysteriózní

Autor: Poisson

 


2. "rezervované"

Příběh dvou sester, které se rozdělily díky rozvodu rodičů. Celé děctví byly jako jeden tým, jedno tělo, jedna mysl, ale jedna chtěla zůstat s otcem a druhý s matkou, jediný rozdíl mezi nimi. Díky tomu se mezi nimi probere nenávist odražená od rodičů.  Dají se někdy zase dohromady? A pokud ano, jak? Bude to smrt v rodině, společný přítel nebo společný koníček?

Žánr: drama




3. "rezervované"

Název: Witches - bitches! (lze změnit)

Obsah: Skutečný svět je reálný jen pro člověka. Ale ten opravdu skutečný svět, skutečný život, je za zdmi očních víček. Pro člověka nepochopitelné, pro Nomáda jediné místo, kde se nemusí schovávat. 

Allien Holy Piers(ová) je devatenáctiletá dívka, která zjistí, že není pouhopouhý člověk, ale Nomád. Jiná rasa - jiná bytost. Pomyslná linie mezi světem lidí a Nomádů je jednoduchá. Stačí zavřít oči a mít dar - dar Nomáda. Tak zmizíte z reality dostanete se do světě, kde neexistuje čas, ale ani muži. 

Ženy ve světě Sloes (název světa, kde žijí Nomádi, samo může to být jiný název) se strachují o pokračování pokrevní linie vzácných Nomádů. Stvořili se z lidí, kteří si nepamatují svoji minulost, ale jak pokračovat z hrstky žen a žádného muže? Spermabanku asi ve Sloes nenajdete. Ale kde se tedy schovávají muži Nomádi, pokud vůbec existují? Jak se stvořil svět a vůbec první Nomád, když si nikdo nepamatuje svoji podstatu? Jaké vzácné schopnosti se skrývají v každém Nomádovi?

Nomádi jsou jako čarodějové, jen mnohem... dokonalejší? A co když se muži objeví? Co by to mohlo v ženské společnosti vyvolat?

Žánr: Fantasy/romantika/drama

Autor: JohnnaOut




4. "rezervované"

Název - není

Děj: Dívka má dědečka, který vyrábí dřevěné hudební nástroje. Obdivuje ho, že dokáže vyrobit tak krásné nástroje, které vydávají tak krásné tóny, někdy si i myslí, že snad umí kouzlit.
Dědeček zemře a ona zdědí krabičku s obyčejně vypadající dřevěnou příčnou flétnou, kterou schová pod postel, protože na flétnu neumí hrát.
Jednoho dne krabičku náhodou najde, vytáhne ji z pod postele a omylem jí vypadne z ruky, díky tomu vypadne polstrování a papír, který byl pod polstrováním ukryt. Je to dopis, ve kterém jí dědeček vysvětlí, že to není obyčejná flétna, i když tak vypadá, ale že je kouzelná. Nenapíše, co přesně flétna dělá, ale přidá varování, že ji má používat rozumně a s rozmyslem.
Dívka na ní zkusí zahrát, nic se nestane, tak ji s úsměvem opět uloží do krabičky na polstrování.
Jenže po pár hodinách se začnou dít zvláštní věci.

- příběh se odehrává v přítomnosti (+ malý náhled do minulosti, když děda ještě žil)

Autor: ChestarNut

 



5. "rezervované"

Název: není

Děj: Jennifer je obyčejná dívka s horkou krví a jazykem ostrým jak břitva. Vyrostla v nemilující rodině a tak není nic zvláštního na tom, že propadla drogám a alkoholu. Jednou si vyjde ven se svou partou a opilá se vrací domů. Rodiče jí vynadají. Rozčilená odchází do svého pokoje, kde usne. Druhý den ráno se probouzí. Zmatená a rozlámaná se zakrváceným nožem v ruce. Své rodiče najde brutálně zavražděné na podlaze v kuchyni a hlavou jí víří mnoho otázek. Co se stalo? Je to ona, kdo vraždil? Nebo se jen bránila? Nezbývá jí nic jiného, než se vydat na útěk. Balí si věci, když v tom se u ní v pokoji objeví charismatický mladý muž a tvrdí, že si pro ni přišel. Odvede ji na místo, kde se dozvídá děsivá tajemství. Ocitne se ve zvláštním světě, který pro ni byl doposud jen pohádkou

- měla by to být povídka s nadpřirozenými schopnostmi a příšerkami




6. "rezervované"

Šestnáctiletou dívku přepadnou cestou z diskotéky. Útočník ji fyzicky napadne a okrade, zbitou ji zanechá na ulici. Dívka se z tohoto zážitku dlouho vzpamatovává s pomocí psychologa, ale strach a nedůvěru si s sebou nese stále. Po čtyřech letech, kdy začíná studovat na vysoké škole a žije si svůj až příliš dospěláckým a osamoceným životem, se konečně objeví mladý muž, který se jí časem dokáže dostat pod její ochrannou bariéru. Jenže co když ten muž má cosi společného s útočníkem s minulosti? Třeba... geny? A netuší to, nebo si je toho až příliš dobře vědom, a jeho úmysly jsou úplně jiné?

Žánr: psychologický thriller

Autor: Poisson

 
 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣


Ako vždy, aj teraz platí niekoľko podstatných pravidiel a zásad, ako to funguje, a keďže som trošku puntičkár, čo sa týka týchto vecí, vypíšem vám ich a bola by som rada, keby ste si ich aspoň prečítali. Zaberie vám to pár sekúnd.

  1. Platí zásada Kto skôr príde, ten skôr berie. Takže ak si vyberiete nápad, ktorý si už niekto "zabral", nehnevajte sa, proste sa to stáva. Hlavne si pozorne strážte svoj slovník a snažte sa nenapísať tu niečo, za čo by ste sa neskôr mohli hanbiť.
  2. Nebudeme to komplikovať, takže ak máte o nejaký nápad záujem, napíšte jeho číslo do komentu. Nebudeme ich potom odtiaľto mazať, aby nevznikali zbytočné zmätky, len k jednotlivým nápadom napíšeme niečo typu "rezervované".
  3. Ak ste neistí čo sa týka smerovania príbehu, pokojne kontaktujte autora nápadu. Mená sú väčšinou napísané pod samotným nápadom, ak tam nie je, autor ho neuviedol.
  4. Nezľaknite sa jazyku, v akom je nápad napísaný. Ak je v slovenčite a vy ste Česi (alebo naopak), nebojte sa. Proste príbeh napíšte vo svojom jazyku, bez ohľadu na to, v akom jazyku je napísaný nápad.

 

Dúfam, že som na nič nezabudla. Na záver už len posledné - mailová adresa, na ktorú ešte stále môžete posielať svoje nápady:

mail: napadobranie@email.cz

Nebojte sa napísať nám. Tento projekt bude trvať len tak dlho, kým oň budete mať záujem. :)

 

Ak náhodou neviete, o čom tento projekt je, TU si to môžete prečítať.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Burza nápadov - Časť II.:

11. Sisla přispěvatel
25.10.2013 [23:29]

SislaĎakujem. SnáĎ sa mi to podarí a spisovateľku nesklamem. Emoticon Emoticon

10. LiliDarknight webmaster
25.10.2013 [23:16]

LiliDarknightNápad je tvoj, veľa šťastie pri písaní. Emoticon

9. Sisla přispěvatel
25.10.2013 [22:47]

SislaPeosím 3. Emoticon Emoticon

8. LiliDarknight webmaster
22.10.2013 [16:09]

LiliDarknightNápad je tvoj. Emoticon

7. AlejahArleneRose přispěvatel
22.10.2013 [15:12]

AlejahArleneRoseProsila bych 2.

6. LiliDarknight webmaster
18.10.2013 [21:17]

LiliDarknightLeporell, Kris - nápady sú vaše, prajem veľa šťastia pri písaní. Emoticon

5. Kris přispěvatel
18.10.2013 [20:20]

KrisPoprosila by som 5ku ;-) .

4. Leporell přispěvatel
18.10.2013 [15:09]

LeporellRezervuji si číslo 1! :)

3. LiliDarknight webmaster
16.10.2013 [21:11]

LiliDarknightNápad je tvoj, veľa šťastia pri písaní. Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 16.10.2013 [20:25]

prosím o prideleni cisla 6

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!