OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 3/3 - Budoucnost

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 3/3 - BudoucnostZnáme minulost. Víme, co se děje v přítomnosti. Teď je na čase se dozvědět, jakým směrem se bude vše odehrávat v budoucnosti.
Damon byl vždycky tak trochu nevyzpytatelný. Jak se cítí, když se probere?
A Kate je opět kontrolována Isobel, která nemá zatím žádné podezření...

Přeji příjemné čtení poslední třetinky. =)

 

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 2/3 - Přítomnost

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 2/3 - PřítomnostV minulé třetince jsme se seznámili s minulostí. Teď je na čase, abychom zjistili, co nám připravila přítomnost.
Damon je předvídatelně nepředvídatelný. Kate všechno vyklopí i Eleně. A Stefan? Ten se zachová jako správný přítel - pomůže, když to Kate nejvíc potřebuje.
Přeji fajn čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 1/3 - Minulost

Dvě strany téže mince - 20. kapitola 1/3 - MinulostKatie v sobě našla odvahu jít s pravdou ven. A na její stranu se přidá i nový spojenec.
Právě včas.
Damon se totiž vrací s překvapivým zjištěním a nadšený rozhodně není.
Seznamte se s minulostí...

 

Dvě strany téže mince - 19. kapitola - Osudová chyba

Dvě strany téže mince - 19. kapitola - Osudová chybaDamon ví, že je s Kate něco jinak. A rozhodne se jednat.
A Katherine udělá osudovou chybu. Podcení Katie.

Přeji Vám příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 18. kapitola - Už brzy

Dvě strany téže mince - 18. kapitola - Už brzyJak bude pokračovat vztah Damona a Katie po společné noci? Rozdělí je, nebo si k sobě dokáží najít cestu zpátky? A co s tím vším má společného Katherine, na kterou Damon myslel? Nebo Isobel, která se rozhodla pochválit dceru za splnění jejích požadavků?
Čtěte a dozvíte se víc. =)

 

Dvě strany téže mince - 17. kapitola 2/2 - Společná noc

Dvě strany téže mince - 17. kapitola 2/2 - Společná nocPro čtenáře nad 15 let!

„Slečna Piercová by nám mohla říct svůj názor.“
„Slečně Piercové se nechce, pane Salvatore.“
„Ale pan Salvatore by to rád věděl.“
„Váš problém.“

Přeji příjemné čtení a doufám, že se Vám to bude líbit. =)

 

Dvě strany téže mince - 17. kapitola 1/2 - Páteční večer

Dvě strany téže mince - 17. kapitola 1/2 - Páteční večer„Už toho mám tak akorát dost.“
„Jede po tobě, nechápu, proč toho nevyužiješ.“
„Budu vypadat děsně. Nakopu Damona do -“
„Damon Salvatore na tebe zírá.“

Přeji příjemné čtení a děkuji za komentáře, jste zlatíčka. =)

 

Dvě strany téže mince - 16. kapitola - Láska ničí

Dvě strany téže mince - 16. kapitola - Láska ničí„Líbání není hloupost.“
„Stejně si trhni nohou.“
„Je to jen pojem.“
„Damone, jsi narušený psychopat, otrava a neschopný -“

... přeji Vám příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 15. kapitola - Jiskření

Dvě strany téže mince - 15. kapitola - JiskřeníStručně a jasně, abych toho moc neprozradila. Mezi Damonem a Katie to po prvním polibku pořádně jiskří... jak to bude pokračovat? A jakou roli v tom hraje Isobel, John a dvě lahvičky plné roztoku sporýše? Nechte se překvapit. =)

 

Dvě strany téže mince - 14. kapitola - Děkuju ti

Dvě strany téže mince - 14. kapitola - Děkuju ti„Cože?“
„Caroline, víš.“
„Nemůžeš všechno řešit vraždou, Damone.“
„Je to dost osvědčená metoda.“

Přeji Vám příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 13. kapitola - Nemít na vybranou

Dvě strany téže mince - 13. kapitola - Nemít na vybranou„Je to můj přítel.“
„Který ale chce tvoji krev, Katie.“
„Kdo by ji nechtěl.“

Přeji příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 12. kapitola - Cizí

Dvě strany téže mince - 12. kapitola - CizíKatie je pořád zmatená. Každý má pocit, že si s ní musí promluvit. A objeví se i jedna nečekaná návštěva...

 

Dvě strany téže mince - 11. kapitola - Jiná možnost

Dvě strany téže mince - 11. kapitola - Jiná možnost„Bylo horko. Vedro k padnutí, a tak kapičky vody, které od padajícího vodopádu odlétávaly, byly příjemným osvěžením.
Nikdo tu nebyl.
Znovu jsme mlčeli, stáli vedle sebe a sledovali to přírodní představení před námi. Každý myšlenkami nejspíš jinde. A nebo taky možná ne."

Přeji Vám příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 10. kapitola - Co si vůbec dovoluješ mě líbat?

Dvě strany téže mince - 10. kapitola - Co si vůbec dovoluješ mě líbat?Když je člověk opilý, není to asi zrovna dobrá vizitka. Ale když se opije upír...
Damon se vrací z Grillu, kde si s Alaricem dal pár skleniček. Ale jak ho známe, on nemá míru, ani když se vrátí domů. A u něj v domě se zotavuje Kate po útoku upíra. Jak tohle může jen dopadnout?
Přeji Vám příjemné čtení. =)

 

Dvě strany téže mince - 9. kapitola - Dost

Dvě strany téže mince - 9. kapitola - DostCo se stalo po útoku neznámého upíra? Můžu prozradit jediné... že vztah Kate a Damona dostává víc otevřenější rozměr. Teď už nemůžou popírat, že se chovají jako přátelé, protože jimi jsou. Jenže to by to nesměli být oni, aby se něco nekomplikovalo... =)

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!