OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Protettore - 18. kapitola

Protettore - 18. kapitolaJak přemůžou Silase? A přežijí opravdu všichni?

 

(Bez)Mocní - 3. kapitola: Historie se opakuje

(Bez)Mocní - 3. kapitola: Historie se opakujeSourozenci dorazili na místo jejich bydliště... Tentokrát z pohledu uštěpačné, trucovité Eleanor. :)
Hope you'll like it. :)
-L

 

(Bez)Mocní - 2. kapitola: Úplně jiný život

(Bez)Mocní - 2. kapitola: Úplně jiný životAhojky. :) Hlásím se vám s druhou kapitolkou. Stále je taková pozvolnější a melancholická, ale slibuju, že další už budou lepší.
Sourozenci jen neradi opouštějí Anglii a plují vstříc novému životu. Co je čeká za velkou louží? :)
Snad se bude líbit. :)
Lucienne :)

 

Protettore - 17. kapitola

Protettore - 17. kapitolaPřežila nakonec Katherin, nebo je s ní nadobro konec? A začátek velkého konce.

Novinka

(Bez)Mocní - prolog + 1. kapitola: Přišel čas

(Bez)Mocní - prolog + 1. kapitola: Přišel časAhojky. :) Chtěla bych vám představit svou novou povídku.
Jde o fanfiction na Upíří deníky. Hlavními hrdiny tentokrát ale nebudou Elena, Stefan a Damon, ačkoli poslední dva zmiňovaní v příběhu samozřejmě budou zastávat důležitou roli. :D Hlavními hrdiny budou čtyři sourozenci Howerovi - upíři - kterým se do cesty postaví jedna obrovská překážka, na jejímž překonání závisí všechno, na čem jim kdy záleželo - soudržnost rodiny. V příběhu bude něco od dobrodružství, napětí, intrik i lásky. :)
Příjemné počtení!
- Lucienne :)

 

Protettore - 16. kapitola

Protettore - 16. kapitolaKelsey čeká příjemné překvapení, menší shromáždění a nemilé varování s následným telefonátem.

 

Ta třetí - 4. kapitola - Cizinec

Ta třetí - 4. kapitola - CizinecDruhá řada povídky Dvě strany téže mince s názvem Ta třetí.

Zdá se, že všechno není tak perfektní, jak se na první pohled jeví.

 

Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 4

Když to nejde po dobrém, tak to půjde po zlém. Elijah byl předtím u nich doma a hledal Sollu, jenže ta prý nebyla doma. Tak se rozhodl, že to půjde po zlém.

 

New life, new love - 9. kapitola

New life, new love - 9. kapitola V tejto kapitole sa pozrieme na Lili a Kola. Príjemné čítanie praje Aleixs.

 

Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 3

Solla se o sobě dozví, že je dvojnice. Jedna z těch tří. Někdo ji unesl. Zjistí, že je Saina upírem, takže také zjistí, že upíři existují, ale také se dozví, že ti, co ji unesli, jsou upíři. Solla dostává odpovědi na otázky.

 

New life, new love - 8. kapitola

New life, new love - 8. kapitola Caroline nie je len taká obyčajná detektívka. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Spokojený život vévodkyně? Ani za nic! - 2. kapitola

Spokojený život vévodkyně? Ani za nic! - 2. kapitolaVe druhé kapitolce se podíváme na ples. Koho tam asi potká? Objeví se nějaké známé postavy z TVD?

 

Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 2

Saina otevřela dveře, jenže nevěděla, kdo tam je. Nepoznávala toho muže. Zjistí Saina nebo Solla, kdo to je? Nezjistí. Solla najde Dase na hřbitově a Sainu u domu Salvatorů. Proč tam Saina přišla? O čem s nimi chtěla mluvit?

Novinka

Spokojený život vévodkyně? Ani za nic! - Prolog a 1. kapitola

Spokojený život vévodkyně? Ani za nic! - Prolog a 1. kapitolaHned na začátek se omlouvám za chyby, toto je můj první pokus o psaní. Děj se odehrává v 15. století. Soustředí se na život a později smrt, a život po ní jako nemrtvé, Barbary Eleonor deVan Tiffanio. Z počátku je to veselá dívka plná ideálů a snů. Rodina ji vdá za vévodu z Norfolku. V povídce uvidíme strasti, kterými si musela projít, ale i štěstí, které zažila. Budeme také svědky toho, jak se její charakter v průběhu díla mění. Nejedná se konkrétně o fanfiction The Vampire Diaries, i když se s těmito postavami setkáme v průběhu děje. První kapitolka je kratší a seznamujeme se v ní s její rodinou. Možná je lehce nezáživná, ale za to se omlouvám. Další kapitolky už budou lepší.

Novinka

Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 1

Existují dva světy, jeden je lidský a ten druhý... upírský. Saina není člověk, je upír. Má sestru Sollu a bratra Dase. Jenže oni nejsou upíři, jsou to lidé, kteří neví o své sestře, že je upírka. Jednoho dne se na prahu jejich domu objeví dva bratři Salvatorovi, jenže Saina je nepustí dovnitř. Co když se druhý den zase objeví u jejich domu? A co když to nejsou oni?

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!