OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



Novinka

Pravá láska II - Prolog

Pravá láska II - PrologTak tady je prolog druhé série. Všichni teď mají problém s novým neznámým upírem a snaží se zjistit, kdo to je.

Novinka

We and our loves - Prológ + 1. kapitola

We and our loves - Prológ + 1. kapitolaElena a Rebekah sú najlepšie priateľky. Elena bola prvá, koho Rebekah premenila - pár dní po jej premene. Elena je tretím najstarším upírom. Rebekah má totiž len jedného brata - Klausa. Tieto dve sú neľútostné, emócie vypnuté nemajú, ale zabíjajú aj tak. Užiť si a zabiť - ich motto. Klaus od nich odišiel už dávno - vraj ho už nebavilo robiť dookola to isté, ale pravým dôvodom bolo tvorenie hybridov. Čo sa stane, keď dve krvavé krásky stretnú dvoch sexi bratov? Zmenia sa? Pokazia aj ich? (Nie, že by boli svätí, ale...) Alebo spravia to, čo so všetkými ostatnými mužmi?

 

Upíří deníky 4. kapitola

Upíří deníky 4. kapitolaV téhle kapitole se konečně dočkáte Dessie, zjistíte, proč přijede do Mystic falls. Teresa se probudí ze strašlivé noční můry.

 

Upíří deníky 3. kapitola

Upíří deníky 3. kapitolaStefan si splete Teresu s Elenou. Elena, Teresa, Bonnie a Caroline se Stefanem jsou v Grillu.

 

Upíří deníky 2. kapitola

Upíří deníky 2. kapitolaElena je na hřbitově a píše si deník, když vtom přiletí havran. A potká Stefana. Přéíjemné čtení. PetraSalvatore

Novinka

Upíří deníky 1. kapitola

Upíří deníky 1. kapitolaKrušné ráno z prvního školního dnu. Hezké čtení.

 

Dokonalý život 7. kapitola

Dokonalý život 7. kapitolaTeresa se znovu setká se Stefanem, takže neposlechne svoji sestru. Tahle kapitola je taková o ničem, takže se moc omlouvám. Hezké čtení.

 

Dokonalý život 6. kapitola

Dokonalý život 6. kapitolaTeresa poprvé potká Stefana. Shadow je konečně tam, kde měla být, v domě Elijaha.

 

You are my little bitch 2. kapitola

You are my little bitch 2. kapitolaKlaus ukáže svou pravou stránku, což se Caroline nebude ani trochu líbit.

 

Dokonalý život 5. kapitola

Dokonalý život 5. kapitolaSestry utíkají před Katherine. Teresa se srazí s Damonem. Shadow někdo unese. Po prvé uvidí Klause. Na konci kapitoly po prvé uvidí Caroline. Hezké čtení, přeje S.D.

 

Cesta osudu 12. kapitola + Epilog

Cesta osudu 12. kapitola + EpilogV této kapitole se Jennys připravuje na rituál, který má zachránit druhou stranu. Celou dobu má strach, zda to vůbec přežije a Stefan jí je oporou. Stráví spolu odpoledne a nakonec jde večer za Klausem a k jejímu překvapení ji doprovodí někdo, na koho je naštvaná. Jak tenhle celý příběh skončí? Bude Jennys šťastná? Děkuji za vaši podporu! :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

 

Cesta osudu 11. kapitola

Cesta osudu 11. kapitolaPředposlední kapitola! :) V této kapitole bude pohled Elijaha a Stefana. Elijah je překvapený, když se dozví, že druhá čarodějka je Jennys. Proklíná se za to, že Klaus se o ní dozvěděl. Nakonec mu povolí nervy a vrazí Klausovi facku. Proč? :) To si budeme muset přečíst! :) PetraCullen.

 

Protettore - Epilog

Protettore - EpilogPokračování za dvacet let. Co se změnilo? A co naopak ne? Poslední kapitola.

 

Dokonalý život 4. kapitola

Dokonalý život 4. kapitolaOmlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala, ale nějak nebyla nálada a nápady a navíc to horko... Ale tady máte další kapitolu. Teresa je konečně v Mystic Falls. Takže můžu všem popřát hezké čtení a poprosit o komentáře.

 

Cesta osudu 10. kapitola

Cesta osudu 10. kapitolaSlavíme kulatiny! :) Jennys jde hledat Stefana a najde ho. První polibek v dešti. Ale čí? V téhle kapitole bude i náš milovaný Klaus. Co po Jennys vlastně chce? To si budete muset přečíst. :) Hezké čtení. PetraCullen.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!