OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf



 

Vlčí oheň Kapitola 2

Vlčí oheň Kapitola 2Hannah se pomalu zabydluje v Beacon Hills.

 

More Bad Than Good - 10. kapitola

More Bad Than Good - 10. kapitolaNové ráno, nový den, nové pocity... ale hlavně nastal čas vyřešit všechny problémy. Proto se Jess rozhodne sejít s Derekem.

Novinka

Vlčí oheň - Kapitola 1

Vlčí oheň - Kapitola 1Hannah přijíždí do Beacon Hills s jasným cílem. Její cíl se ale po procházce v lese mění.

 

More Bad Than Good - 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

More Bad Than Good - 9. kapitolaZvládne se Jess poprat se svými pocity? Nebo se v ní probouzí něco nového a nečekaného a ona se tomu nebude bránit... Tenhle díl bych ráda věnovala mojí nejmilovanější KORKI, a ona ví proč :-*

 

In the land of Gods and Monsters -12-

In the land of Gods and Monsters -12-Jak se k celé situaci postaví lovci?

 

More Bad Than Good - 8. kapitola

More Bad Than Good - 8. kapitolaVšude dobře, doma nejlíp... Platí to ale vždycky? Na Jess doma čeká malé překvápko. Nechá se rozhodit, nebo ji to potěší?

 

I'm Stiles Kapitola 2

I'm Stiles Kapitola 2Stiles si hledá práci.

 

In the land of Gods and Monsters -11-

Nedoporučujeme číst do 15 let.

In the land of Gods and Monsters -11-Trable novopečeného vlkodlaka.

 

More Bad Than Good - 7. kapitola

More Bad Than Good - 7. kapitolaJak krutá může být někdy pravda...

 

In the land of Gods and Monsters -10-

In the land of Gods and Monsters -10-Jak se popere lovec s vlkodlačím kousnutím? A co když smečka kvůli starosti o Sam zapomněla na svého alfu?

 

More Bad Than Good - 6. kapitola

More Bad Than Good - 6. kapitolaProč se Isaac ukázal v lese? Podaří se Jess vyváznout? A co vlastně vedlo Petera k tomu ji lovit?

 

In the land of Gods and Monsters -9-

In the land of Gods and Monsters -9-Jak to dopadne se Sam po zákroku Gerardova trojlístku? Nechá to smečka jen tak?

 

In the land of Gods and Monsters -8-

In the land of Gods and Monsters -8-Jak Sam obstojí při zkoušce? Odhalí Gerard, komu patří její loajalita?

 

More Bad Than Good - 5. kapitola

More Bad Than Good - 5. kapitolaTrocha tréninku nemůže nikdy uškodit... chyba! Může!

 

In the land of Gods and Monsters -7-

In the land of Gods and Monsters -7-Trocha odhalování minulosti a přiznání některých věcí.

« Předchozí   1 2 3 4 5 6 7 8 9   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!