OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



Novinka

Krok od temnoty - Prolog

Krok od temnoty - PrologHranice světla a stínů by měla být podle všech pravidel vždy naprosto jasně daná. Obyčejně taky nebývá zrovna těžké přejít z jednoho břehu na druhý. Pro Celestinu, Luciferovu jedinou dceru, to ale může být obtížnější, než se zdá. Zvlášť když na jedné straně bojuje o duši svého anděla strážného a na druhé o démonovo srdce. A být jen krok od úplné temnoty může být ošidné.

 

Dirty 40 - 23. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 23. kapitolaRebecce se všechno rozpadá pod rukama jako domeček z karet... Krutá cena za to, že si dovolila jednou upřednostnit samu sebe.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Prodaná 22

Prodaná 22Tahle cesta se nemohla od té předchozí lišit více. Znovu se však utvrdí v tom, jak je tahle země drsná... Jenže ona už také dávno není naivní holka, která odevzdaně snáší svůj osud.

 

Prodaná 21

Prodaná 21Nechápala, jak se její život mohl celý takhle zvrtnout a nehodlá, aby znovu byla jen kus majetku, o kterém rozhodují jiní. Poprvé v životě se odmítne řídit tím, co by měla dělat a zamyslí se nad tím, co ona sama opravdu chce...

 

Prodaná 20

Prodaná 20Doufala, že až spolu budou žít po všech stránkách jako manželé, bude vše v pořádku. Jenže i pak cítí, že to není jak má. Něco uvnitř ví, že tohle není v pořádku, ačkoliv si to její hlava odmítá připustit.
Velmi brzy však zjistí, že to je v jejich manželství ten nejmenší problém...

 

Prodaná 19

Prodaná 19Jejich manželství je téměř dokonalé. Jen tématu jejího případného těhotenství se oba úzkostlivě vyhýbají. Eleanora vůbec nemá ponětí, že minulost se chystá bolestně do jejich života zasáhnout.

 

Dirty 40 - 22. kapitola

Dirty 40 - 22. kapitolaRebecca se rozhodne z bezmocí a dost možná i v pomatení smyslů rozehrát opravdu velmi nebezpečnou hru... Aneb zoufalí lidé dělají zoufalé věci.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Prodaná 18

Prodaná 18Rozhodla se jít dál a neohlížet. Nebylo to tak těžké, protože její otec si s hledáním možného manžela pospíšil. Než se nadála, stál tam před ní a ona se rozhodovala, zda by si ho dokázala přestavit po svém boku po zbytek života.

 

Prodaná 17

Prodaná 17Příjezd otce pro ni byla neskutečná úleva a teprve v ten okamžik byla zase doma. Jenže to znamenalo i mluvit s ním o tom, co se stalo a jak to napravit.
A při svém útěku před tím vším konečně naráží i na Farida...

 

Dirty 40 - 21. kapitola 2/2

Dirty 40 - 21. kapitola 2/2Kdyby toho na Beccu bylo snad předtím málo, Peter na ní vyrukuje s ještě větší atomovkou, než kterou na ni již hodila Samantha. Kolik toho Rebecca vlastně zvládne ustát?
Ať se vám kapitola líbí přeje Sabienna

 

Druhá tvář 23

Druhá tvář 23Poslední kapitola.
Margaret na cestě se sirem Frederikem uvažuje, co vlastně opravdu chce a jestli to nebyla chyba. Navíc se připlete pod nohy jednomu chlápkovi, který si moc servítky a ohledy nebere...

 

Druhá tvář 22

Druhá tvář 22Margaret si s každým dnem stále více uvědomuje, že plavba se blíží ke konci a tím i její čas s Wudvortem. Což on zatím netuší...

 

Druhá tvář 21

Druhá tvář 21Trocha oddechové romantiky během plavby.

 

Prodaná 16

Prodaná 16Byl to pro Eleanoru zvláštní pocit, být zase mezi svými. Všechno bylo stále stejné, ale jiné zároveň.

Farid se ale nehodlá vzdát jen tak něčeho, co mu patří.

 

Dirty 40 - 21. kapitola 1/2

Dirty 40 - 21. kapitola 1/2Rebecca musí nevyhnutelně čelit důsledkům svých rozhodnutí a Samantha ji rozhodně nebude nijak šetřit. No a pozdější rozhovor s Peterem jí taky nepřidá.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!