OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Dirty 40 - 9. kapitola

Dirty 40 - 9. kapitolaJak se k tomu, co viděla malá devítiletá Rosie, postaví? A jaký to bude mít dopad na vztah mezi Beccou a Petem?
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 8. kapitolaRebecca velmi brzy zjistí, proč Peter zazdil jejich rande. Ba co hůř, jejich zásadní dohoda zásahem osudu, či spíš zákonem schválnosti, definitivně vezme za své. Kolotoč důsledků jejich rozhodnutí se začíná nezastavitelně roztáčet.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 7. kapitola

Dirty 40 - 7. kapitolaPeterovi přestává stačit klidné, bezpečné zázemí pro jejich zakázaný vztah s Beccou a protože je to vcelku drzý floutek, přemluví ji k regulérní schůzce na veřejnosti.
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 6. kapitola

Dirty 40 - 6. kapitolaV téhle kapitole se ukáže Rebeccy budoucí bývalý manžel Chris, což pochopitelně vyústí v jednu z mnoha dalších hádek.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 5. kapitola

Dirty 40 - 5. kapitolaPeter se konečně potká s Rosie, jak ta nečekaného hosta v domě přijme? První střet s realitou, bude tvrdý anebo bude vše probíhat hladce?
Ať se Vám kapitola líbí, Sabienna

 

Dirty 40 - 4. kapitola

Dirty 40 - 4. kapitolaRebecca stojí před dalším nesnadným rozhodnutím. Před jednou velmi lákavou výzvou. Jakou cestou se nakonec vydá? To se dočtete v této kapitole.
Ať se Vám líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 3. kapitola 2/2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dirty 40 - 3. kapitola 2/2Rebecca se nakonec přesvědčí o tom, jak chutná zakázané ovoce. Sladce či kysele? Anebo jen víc povzbudí její apetit?
Ať se kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 3. kapitola 1/2

Dirty 40 - 3. kapitola 1/2Peter je čím dál odvážnější ve svém jednání a Rebecca mu čím dál hůř odolává. Zvítězí nakonec hmota nad duchem nebo naopak?
Užijte si další lehce peprnější kapitolu, přeje Sabienna

 

Dirty 40 - 2. kapitola

Dirty 40 - 2. kapitolaRebecca se s Peterem v rámci přátelského soužití poznává, přičemž nečekaně zjišťuje, že Peter by ji evidentně rád poznal ještě o něco víc, dalece za tím, co by bylo společensky přijatelné. Ba co hůř, samotná Rebecca přichází na to, že by o to možná stála taky.
Příjemné čtení Vám přeje Sabienna

Dokončeno

Dirty 40 - 1. kapitola

Dirty 40 - 1. kapitolaRebecca byla vždycky vzornou manželkou a dobrou matkou, ale i tak její manželství ztroskotalo kvůli manželově nevěře. Když se zničehonic v jejím životě objeví sympatický mladík, jehož pohled na svět je podstatně odlišný, Rebecca zjišťuje, že zdaleka není tolik ztracená, jak si doteď připadala. Díky němu se Rebecca vrhne rovnýma nohama do velmi ošemetné výzvy, která jí ale vlije čerstvou krev do žil. Kam ji její nový životní styl až zavede? Rozhodně ne tam, kam by chtěla, o čemž se velmi brzy a nekompromisně přesvědčí. A co na to její manžel, který ještě neřekl poslední slovo?
Představuji vám svou nejnovější povídku, zas z trochu jiného soudku nežli doposud, tak snad se bude líbit. Příjemné čtení Vám přeje Sabienna

 

Christmas Time - 11. kapitola

Christmas Time - 11. kapitolaWincottovi se chystají na rodinný oběd, kam je pozvaný i Dan. Ale to on si ovšem připraví tu skutečnou pověstnou třešničku na dortu.
Ať se Vám poslední kapitola tohohle (po)vánočního příběhu líbí, přeje Sabienna

 

Christmas Time - 10.kapitola

Christmas Time - 10.kapitolaJessie se rozhodne všechno náležitě napravit a urovnat se všemi blízkými, u kterých si to rozházela. Počítá se mezi ně také Daniel?
Užijte si předposlední kapitolu, přeje Sabienna

 

Christmas Time - 9. kapitola

Christmas Time - 9. kapitolaJessie si potřebuje všechno urovnat v hlavě, k čemuž se jí ochotně nabídnou její horliví rodiče. To se pochopitelně nesetká s velkým úspěchem, tak jako třeba u její nejlepší kamarádky Meg, která jí taktéž podá pomocnou ruku. Jestli to bude mít nějaký patřičný vliv, se Jessie přesvědčí až při náhodném setkání s Danielem.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Christmas Time - 8. kapitola

Christmas Time - 8. kapitolaTak políbí se, nebo se nepolíbí? A co může takový polibek či nepolibek způsobit? To si přečtěte v další kapitole.
Ať se Vám líbí, přeje Sabienna

 

Christmas Time - 7. kapitola

Christmas Time - 7. kapitolaDaniel se vytáhne s ohromně romantickým překvapením, které volně vyústí k očišťujícím přiznáním. A ta zase nevyhnutelně vyústí k nevítaným komplikacím, avšak určitě ne nečekaným.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!