OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 13. Děkuju, nechci

Dokud nás smrt znovu nespojí - 13. Děkuju, nechci13. opět z jiného pohledu o tom, jak nevšední mohou být všední dny... (Možná bych vás měla upozornit, že následujících pár kapitol, včetně této bude obsahovat obhroublé výrazy, erotické scény etc... zkrátka pokud si myslíte, e by to někoho z vás mohlo pohoršit, klidně to přeskočte a začněte číst, až se vrátíme k pohledu Viky ;)

 

Po stopách strachu-II.-Summer Hillová

Po stopách strachu-II.-Summer HillováDruhá kapitola z pohledu Summer. Menší zásek v Silverbergu a pak návštěva dalšího domu...

 

2. Vůně sena

2. Vůně senavzpomínky na "seznámení" s cowboyem Ronem pokračují... přeji příjemný odpočinek od napřirozena při čtení této povídky. PS: komentáře potěší

 

Bullet for my wolf - 3. část

Bullet for my wolf - 3. částMožná ještě delší část než je ta druhá :D No každopádně.. Čí byl ten úžasný křik? A co bude s Nikem? Here.. ;)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 12. 4 roky

Dokud nás smrt znovu nespojí - 12. 4 rokyKonečně jsem se dokopala sem dát zbytek napsaných kapitol mé povídky... takže v následujících hodinách, nebo dnech se tady objeví kapitoly 12-22... A pak se snad dokopu napsat i 23. a další ;) Takže máme tu 12. kapitolku, kde se na příběh zadíváme tak trošku jinýma očima...

 

Pán Hradu 1.Kapitola - Tajný úkol

Pán Hradu 1.Kapitola - Tajný úkolNo neví co k tomu napsat....Je to o dívce co má tajný úkol....jsou tam stejná jména jako ve stmívání akorát tam nejsou upíří apodobně...no však si to přečtěte....pls komentáře....

 

Bullet for my wolf - 2. část

Bullet for my wolf - 2. částDalší část.. Tentokrát trochu delší ;) Kdo je ono "záhadné tělo" ze křoví? :P

 

Sorry,I can´t be Perfect! (3)

Sorry,I can´t be Perfect! (3)Tak zatím dálší dílek... jinak dálší přidám až se vrátím z chaty... doufám že trochu líbí... až v páte bude více i v šesté... vysvětlení a podobně... zatím ahujky!=)

 

Po stopách strachu-I.-Tommy Hill

Po stopách strachu-I.-Tommy HillTuhle povídku píšeme s kamarádkou. Je to o rodině, která se přestěhuje do nového domu.Vypadá to nudně? Rozhodně čtěte dál. Snad se bude líbit a komentujte,prosím:-)

 

Tvůj hřích si Tě najde !!! 13. díl

Tvůj hřích si Tě najde !!! 13. dílA je tu další díl.. Příjemné čteníí!!

 

Vyvolení - 1. kapitola

Vyvolení - 1. kapitolaTak vám sem dávám první kapitolu... doufám, že se bude líbit a prosím o komentáře!

 

Konečná stanice úvod+1.část

Konečná stanice úvod+1.částTak tady moje další povídka. Nejsou v ní upíři ani vlkodlaci, ale odehrává se v budoucnosti a řekla bych, že je to sci-fi o kasických mutantech a mimozemšťanech. Bude tam i romantika, takže doufám, že si to přečtete. Chci znát váš názor, zda mám pokračovat...

 

Bullet for my wolf

Bullet for my wolfJe to jen rozjezdová část, takže celkem krátké :) Doufám, že název povídky, hned nevyzradí o čem je a že se vám bude líbit ;)

 

Sorry,I Can´t be Perfect! (2)

Sorry,I Can´t be Perfect! (2)Dálší díleček..omlouvám se ale o potratu atd nic nevím... a za druhé taky bych chtěla takového bráchu sakra... proč člověk musí být starší? Mno nic doufám že se zalíbí a zanecháte komentíky...

 

1. Vůně sena

1. Vůně senamoje nová povídka - nehledejte v tom nic nadpřirozeného tohle je klasická lovestory bez upírů a podobných "příšer" prosím o komentíky, zajímá mě zda to bude vůbec někdo číst ;o)díky Luna

« Předchozí  1 ... 650  651  652  653  654  655  656  657  658  659  660 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!