OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Čistý štít 12. kapitola



Čistý štít 12. kapitolaNoemi hledá, hledá a hledá...

Jak jsem se správně domnívala, v knihovně není snad žádná kniha, ve které by byla jediná čárka o Williamovi. Kdybych neměla deník, začnu si myslet, že ten člověk nikdy neexistoval, ale takhle mě něco stále nutí tomu věřit.

Zavřu další knížku, která mi sice práskla pár věcí na některé lovce, ale ne na toho chlapa, který se mnou má možná tolik společného, akorát nemám žádné noční můry (zatím).

„Hledáš něco konkrétního?" otáže se mě Tobby, který se objevil zničehonic.

Chvilku váhám. Zeptat se ho, nebo raději ne?

Tak se neptej na Williama, ale na Erin Northovou! zavrčí na mě hlásek, který zas používá ten svůj tón všechno-vím. Musím uznat, že to není špatný nápad. „Hledám něco o lovcích, Nicholas zmínil jistou ženu Erin Northovou." Lžu, za chvíli si budu muset začít psát všechny ty lži, abych se do toho jednou pořádně nezamotala.

Přikývne. „Je to má praprababička," řekne a přátelsky se na mě usměje. „Jestli chceš něco o její generaci, tak ti můžu poradit jedině Iusiurandum venatores."

Zamračím se. „Přísaha lovců?"

„Jo, je to celé o lovcích od roku 450 před naším letopočtem až doteď, podle mě tam budou jednou i naše vnoučata, jestli nějaké budeme mít," prohlásí a pak se ještě zeptá: „Umíš latinsky?"

Vykulím na něj oči. „Ne, ale zřejmě to bude jedna z mých schopností."

Zasměje se. „Lovec může mít jen jednu schopnost."

Vážně? Tak díky za informaci, ale když nás teď omluvíš, musíme zjistit pár věcí o Erin! prohlašuje mé podvědomí, které si nandává černé brýle a nasazuje drsný výraz.

Zakroutím hlavou, abych si vyčistila myšlenky. „Díky, fakt jsi mi pomohl." Otočím se a zamířím k jedné uličce.

„Hledej v oddělení lovci, je to velká kniha s černými deskami a stříbrným písmem," houkne za mnou, ale to už dávno knihu vytahuji z poličky.

To je ale bichle! pomyslím si, když ji vláčím k jednomu ze stolů.

Tak, a teď už najít jen tu ženskou, která tolik platila na Willa.

Uskočím o kus dál, když se sama otevře na požadované stránce. A najednou mám všechno v hlavě. Knihu založil Titus Claudius Sofokles, který jako první zapsal známky o lovcích a démonech, dále se kniha rozšiřovala po generace. Přísah lovců je na světě hned deset, ale tady v Anglii je ta nejstarší, všechny jsou propojeny a spojuje je ochranné kouzlo před černou magií a jakoukoli temnou silou, stejně jako ostatní posvátné knihy pro lovce se jí nemohou dotknout démoni.

Potřepu hlavou, tahle schopnost mě začíná děsit! Zamžourám na drobné písmo.

 

Erin Isabella Northová (1768-1861), 93let

Narozen/a: Neděle 18. prosince 1768, Velká Británie – Wales – Caerphilly

Úmrtí: Čtvrtek 29. srpna 1861, Velká Británie – Skotsko - Severní Lanarkshire

Rodiče: otec Frederick Joseph Lynwood (1742 – 1784), 42let

matka Felicie Ronalda Lynwoodová (1749 – 1768), 19 let

Sourozenci: ---

Sňatek: Úterý 5. ledna 1858 s lovcem Jeremym Wulfgardem Northem (1762-1861), 99let

Děti: syn Filiph James North (1859-1924), 65let

Vnouče: vnučka Lia Marcela Northová (1877 – 1880)

Vnuk: lovec Skot Lauren North (1879)

Schopnost: Myšlenkář, tetování žena s balíčkem plným myšlenek

Počet zabitých démonů: 87

O životě:

Erin Isabella Northová, rozená Lynwoodová, se narodila 18. prosince roku 1768. Její matka (Felicie Ronalda Lynwoodová/Moonová, 1749 – 1768) při porodu zemřela, takže se o ni staral jen otec (Frederick Joseph Lynwood, 1742 – 1784), který v té době pracoval jako lékař. Chodila do školy ve vesnici a byla jednou z nejlepších žáků na škole. V roce 1785 se přidala k lovcům démonů, a tak šla v stopách svého děda Niklause Arthura Lynwooda, v tomtéž roce získala tetování a zabila svého prvního démona (upíra).

V roce 1858 se provdala za lovce Jeremyho Wulfgarda Northa (1762-1861), se kterým měla syna Skota Laurena Northa (1859-1924). Spolu se svým manželem zemřela ve čtvrtek 29. srpna 1861 při autonehodě, když jeli z letní slavnosti od Sharrockových.

 

Hlavou praštím do knížky. Mám toho už po krk, ne, pardon, oprava, mám toho až nad hlavu. A ke všemu Tobbyho děda má holčičí jméno, jako vážně? Nic lepšího je tenkrát nenapadlo?

Nejsi tu, abys řešila, jak se jmenuje Tobbyho děda! sykne na mě podrážděně podvědomí, které si začíná trhat vlasy, no, zřejmě je na tom ještě hůř než já.

Zadívám se na knížku a podvědomě jí přikazuji, aby mi našla toho záhadného Mosse, o kterém není nikde jinde ani ň.

Znovu praštím hlavou do knížky, když uvidím, co o něm píšou.

 

William Orlando Moss (1807 – 1825) 18 let

Narozen/a: Čtvrtek 21. května 1798, Velká Británie – Anglie - Norwich

Úmrtí: den, místo neznámé 1825

Rodiče: otec Roland Peter Moss (1770 – 1838), 68 let

matka Julia Olivia Mossová (1777 – 1846), 69 let

Sourozenci: Maria Leonarda Mossová (1809 – 1823), 14 let

Olivia Eleonora Mossová (1813 – 1870), 57 let

Sňatek: ---

Děti: ---

Vnouče: ---

Schopnost: Odhalování – poprvé a naposledy objeveno u Williama Orlanda Mosse, tetování kříž s lebkou (spálenina)

Počet zabitých démonů: neznámo

O životě:

William Orlando Moss narozený ve čtvrtek 21. května roku 1807. Jeho otec se živil jako dřevorubec, matka pracovala jako děvečka na statku, odkud odešla rok po svatbě. První v rodině se schopností lovce.

Datum úmrtí je neznámé, ale lovce opustil v roce 1825. Podle některých záznamů prý pár měsíců po přidání k lovcům zešílel.

 

 

Díky, přesně tyhle informace jsem potřebovala vědět! naštvaně se ťuknu rukou do čela.

Zkrátka si potřebuji promluvit s Nicholasem, a to rychle! Přece něco musí vědět, něco bližšího, vždyť to byl jeho přítel, a taky mu dám hned několik otázek ohledně Markuse, o kterém se taky nikde nepíše. Ale nejdřív si musím přečíst další stánku o tetování, než se vrhnu na toho čaroděje.

„Noemi," zavolá na mě Ben, když vycházím z knihovny.

Naštvaně se otočím. „Co?"

Věnuje mi svůj zamračený výraz. „Potřebujeme s tebou něco probrat," řekne a já automaticky dojdu k ostatním, jako vždy v plném počtu.

Sednu si mezi Jaspera a Seana. „Takže, chceme ti vysvětlit pár věcí, než dostaneš tetování a přidáš se mezi nás," začne Ben, jen co se posadí ke kulatému stolu. Opatrně přikývnu, už teď mám tušení, že to dopadne špatně. „Až dostaneš tetování…"

„Ano?" zeptám se potichu, mám strach, co z něj vyleze.

Podívá se mi zpříma do očí. „V neděli po sedmnáctých narozeninách dostaneš tetování a stejně jako my všichni přestaneš stárnout. Takže není možné tu zůstat."

Polknu. „To znamená co?" otáži se neslyšitelně.

„Že po tvých sedmnáctých narozeninách přijde rozloučení s rodinou, samozřejmě ti musí být jasné, že nás rodiče nepustí, takže jediným řešením je sehrát naši…" nadechne se a ještě více se do mě opře karamelovýma očima.

„Smrt…" nechám vyznít to slovo do hrobového ticha. Ben se zatnutou čelistí, semknutými rty do jedné linky přikývne. To nemyslí vážně! Přece nemůžou tohle udělat rodičům, vždyť nás milují jako svůj vlastní život. „Pomysleli jste na rodiče a sourozence, které někteří máte!" vyštěknu vzteky bez sebe. Otočím se na Jaspera. „Víš, jak bude Annie, mámě a tátovi? Jak jim něco takového můžeš udělat?" štěkám na bráchu, už ani nesedím, stojím a máchám rukama hlava nehlava.

„Noemi!“ křikne na mě Ben.

Probodnu ho nenávistným pohledem. „Ty se do toho neser, Webbere!"

„Noemi…" ozve se konejšivý hlas Seana.

Úzkostně se na něj podívám. „Ty s tím také souhlasíš?" zeptám se ho, ale ani nemusím, vidím mu to v očích.

„Ritterová, je to jediná šance udržet naše rodiny v bezpečí daleko od temných sil. Sice jim způsobíme strašnou bolest, ale léta ty rány zahojí," prohlásí Isler a upřeně mě pozoruje s naprostým klidem.

Mám chuť je všechny něčím pořádně udeřit do hlavy, aby se probrali a vážně se zamysleli nad tím, co mi tady navrhují!

Nehádej se s Benjaminem! uslyším v hlavě ten ledový hlas, zmateně se zadívám na Islera.

Dej mi pokoj! syknu na něj podrážděně.

Z klidných šedých očí se stanou bouřlivé. Nemá cenu se hádat, nemůžeme tady zůstat! Copak nechápeš, že tobě bude táhnout na třicet, ale stále budeš vypadat, jako bys právě vyšla ze střední! Noemi, prober se, vždyť lidé okolo tebe budou stárnout! mluví ke mně klidně a já ztuhnu, když mě poprvé osloví mým jménem.

Přikývnu. „Dobře," zamumlám, ale stále se uvnitř mě něco příčí. Vím, že tak ochráním rodinu od démonů, ale kdo mi slíbí, že Annie bez nás prožije krásný, spokojený a dlouhý život? Mám vůbec nějakou jistotu, že i když odejdeme, bude vše lepší a naše blízké tak ničím neohrozíme?

Tak zaprvé, tu jistotu bys neměla, ani kdybys tu zůstala. Zadruhé, tvá sestra může prožít strašný život i po tvém boku! ozve se Islerův rozhodný tón.

Trochu kývnu, ale tak, aby si toho všiml jen on. „Teď když mě ale omluvíte, musím si něco zařídit," oznámím jim, ale zamračím se, když zjistím, že tam není Sean, chtěla jsem ho využit jako odvoz.

„Svezu tě," nabídne se Chris, během vteřiny stojí vedle mě a přes sebe si přetahuje koženou bundu.

Zaraženě na něj koukám.

Promiň, ale až moc myslíš na mága Nicholase, ozve se zas ten jeho hlas.

Pane jo, ten je otravnější než moje podvědomí! pomyslím si, ale raději ho následuji.

Tohle jsem taky slyšel! zavrčí o něco tvrději, přičemž se uchechtnu. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čistý štít 12. kapitola:

1. DawnWolfova přispěvatel
30.08.2015 [10:32]

DawnWolfovaRychle další kapitolu! Emoticon Emoticon
Hrozně mě zajímá, jak to bude pokračovat, jestli Noemi vytáhne z Nicholase nějaké informace!
Moc se mi líbila ta kniha o lovcích, i když o Williamovi toho moc neprozradila. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!