OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 15. kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 15. kapitolaCo se bude dít teď?
Kim se s něčím přizná Nině a ta z toho bude dost rozpačitá. Také nás čekají vzpomínky ohledně přátelství Kim a Niny.

Jinak tuhle kapitolu bych chtěla věnovat osobě, která si tu říká Simones. Všimla jsem si, že je od tebe koment téměř u každé kapitoly a za to ti moc děkuju!
Příjemné čtení!

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

„Chodí s Kim.“ Dokončila jsem svůj plán a Toby se na mě s vykulenýma očima otočil.

„Co že s ní?“

„No, chodí s ní.“ Řekla jsem znovu.

Kim seskočila z koně a Matt společně s Ianem koně odvedli do stájí.

„Co tu děláš Toby?“ zeptala se ho, když k nám došla.

„Chtěl jsem ti to vysvětlit.“ Odpověděl Toby.

Kim si stoupla vedle mě, a když se Toby nedíval, pošeptala jsem jí: „Řekla jsem mu, že chodíš s Mattem, tak to tak musí i vypadat.“

Kim mě probodla pohledem, ale Tobymu nedala nic znát.

Ze stájí už přišel Matt s Ianem.

Já jsem Iana okamžitě políbila a Kim dala pusu Mattovi. Tak to vypadalo hodně divně!!!!!!

Toby v tu chvíli pochopil, že jsem „říkala pravdu“, rozloučil se s námi a odešel s tím, že pospíchá.

„Co to bylo?“ zeptal se brácha, když Toby odešel.

„To se zeptej svojí sestřičky.“ Řekla naštvaně Kim „Ale skočil na to. Díky, Nino.“ Usmála se a zaběhla do domu.

***

Když jsem Mattovi všechno vysvětlila, pochopil to.

Tomu jsem se hodně divila, protože on měl hrozně pomalý chápání.

***

Ležely jsme s Kim vedle sebe v posteli a čuměly do stropu.

„Já se tak nudím!“ řekla otráveně Kim a já musela souhlasit. Bylo jedenáct a my šly spát?

Chápete to? Spát, když byste mohly pařit až do rána?!

„Já taky.“ Přitakala jsem jí.

„Nino, musím ti něco říct.“ Najednou si Kim sedla a vypadala hrozně vážně.

„No?“ pobídla jsem jí, aby konečně začala.

„Vím, že to tak asi nevypadá, ale je to tím, jak moc se to snažím zakrýt a no, já prostě….“ Ke konci začala koktat, takže jsem to vůbec nechápala.

„Sakra, Kim, tak už to vybal.“ Řekla jsem trochu naštvaně.

„Líbí se mi Matt.“ Řekla tiše a zklesle.

Vykulila jsem oči a spadla mi brada. „Můj brácha?“ potřebovala jsem se ujistit.

Kim na mě hodila pohled, který říkal: vážně se tak blbě ptáš?!

„Já- já, to je divný.“ Nevěděla jsem, co jí na to mám říct.

„Já vím.“

„Ještě nedávno si ho nesnášela.“ Vzpomněla jsem si na všechny jejich hádky.

„Já vím.“ Přikývla Kim.

„Vždyť má Theresu.“ Vyjekla jsem.

„Já vím.“

„Hlavně, že všechno tak dobře víš!“ vyjela jsem na ní.

„Já vím.“ Přikývla smutně Kim. Sakra, ta holka se snad zasekla!!!

„Vážně nevím, co ti na to mám říct. Nechci to už řešit.“ Vypadlo nakonec z Kim.

Otočila se ke mně zády a zachumlala se pod peřinu „Dobrou.“ Pípla nakonec.

***

„Nino, no tak dělej, vstávej!“ někdo mě budil.

„Co je?“ řekla jsem otráveně.

„Pojď, půjdeme si zaběhat.“ Řekla nadšeně Kim.

„Zbláznila ses? Nikam nejdu!“ zaprotestovala jsem a zabořila hlavu zpátky do polštářů.

„Prosím, potřebuju si trochu provětrat hlavu.“ Hodila na mě svůj psí pohled a já podlehla.

„Fajn, už jdu.“ Zvedla jsem se z postele a šla se připravit.

***

Zavazovala jsem si pod schody boty, když se na schodišti objevil Matt.

„Kam jdeš, ségra?“ zeptal se mě.

„Jdeme si s Kim zaběhat.“ Konečně se mi ty boty podařilo pořádně zavázat.

„Vy dvě jo?“ začal se smát. V tom se zatím, ale objevila Kim a dala mu pohlavek.

„Nesměj se tak blbě.“ Vynadala mu a seběhla ke mně.

„Auu!“ zaúpěl Matt a vydal se do kuchyně. Zase jíst! Ten je vážně nenažranej.

„Budeš tlustej!“ zavolala na něj ještě před naším odchodem Kim.

***

Našemu „běhání“ se teda rozhodně nedalo říkat běhání.

Chvilku jsme šly, pak zase chvilku běžely, aby to nevypadala blbě a pak zase šly.

„Tohle mi něco připomíná.“ Vybavila se mi vzpomínka na to, když jsme s Kim asi ve třinácti o prázdniny chodily běhat. Tedy nedá se říct běhat.

Vždycky jsme se protahovaly, pak jsme chvilku běžely a nakonec to skončilo procházkou.

„Jojo, to si pamatuju.“ Přikyvovala Kim a já si vzpomněla na to, co mi včera řekla.

„Vážně se ti brácha líbí?“ zeptala jsem se jí zcela vážně.

„Jo. Z tohohle bych si nedělala legraci.“ Ujistila mě Kim.

„Víš, vážně by vám to spolu slušelo. Jenže on má Theresu a já jí mám ráda. Jasně, tebe mám ráda taky a víc, ale chápeš, jak to myslím?!“ mlela jsem páté přes deváté a doufala, že mě Kim zná natolik dobře, aby to pochopila.

„Jasně.“ Zasmála se kámoška.

Vůbec nechápu, jak jsem mohla bez týhle holky tak dlouho žít.

Už jsem říkala, jak jsme se skamarádili?

Já vlastně ani nevím. Chodily jsme spolu do školky a pak do školy.

Ale bavit jsme se pořádně začaly až někdy v šesté třídě. Zajímavý co?

Nechápu, jak jsem mohla tak dlouho chodit okolo tak skvělý holky, aniž bych se s ní pořádně bavila.

Znáte ten skvělý pocit, když máte na světě osobu, který můžete říct absolutně všechno?

Nepotřebujete jí vidět každý den, ale víte, že je a můžete jí kdykoli napsat.

Říká se, že pro to abyste žili šťastný a spokojený život je třeba láska.

No, já jsem žila vždycky šťastně a spokojeně i bez kluka. Stačila mi prostě moje skvělá kamarádka a rodina.

To je taky druh lásky.

Hluboce jsem se zamyslela nad tím, jaké mám štěstí a úplně přeslechla zvonící telefon v mé kapse.

„Zvedni to!“ zakřičela na mě už nervózní Kim.

„Ano?“ zapomněla jsem se podívat, kdo mi volá.

„To jsem já, Ian. Hele, myslím, že byste měly přijít. Něco se stalo.“ Řekl Ian do telefonu rozpačitým hlasem.


Pomalu ale jistě se blížíme ke konci a já mám přichystanou novou povídku. Takže pokud někdo z vás sleduje TVD, tak to bude něco pro něj. Ano, je to tak! Chystám fanfiction s TVD. =D To je teď ale fuk.

Tak jak se vám líbila kapitola a co myslíte, že se stane?

http://www.youtube.com/watch?v=a4KaXpR2WNw Písnička z které mi neskutečně hrabe, ale dokáže zvednout náladu. PRO VÁÁÁS!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 15. kapitola:

2. Tereza
18.06.2013 [18:56]

Skvělá kapitola a už se těším na další a na to co se stalo:)
Ano ff na TVD tak na to se těším též :)

1. Simones
17.06.2013 [14:37]

to přiznání Kim mě lehce zaskočilo Emoticon a podle mě se stane to, že se Matt rozešel s Theresou nebo naopak Emoticon tak uvidím, jestli jsem se trefila Emoticon
a děkuji za věnování Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!