OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 19. kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 19. kapitolaJe tu předposlední kapitola. Nechci nic prozrazovat, takže vám k ní nic nenapíšu. Snad jen - vše se začne obracet k lepšímu. Přeji příjemné čtení!

Nina:

Když jsem se ráno probudila, hned jsme vyrazili do nemocnice. Já, Kim a Ian, který se mě na můj sen neptal, a za to jsem mu byla vděčná.

 

***

 

„Dobrý den, pane doktore,“ pozdravila jsem Mattova lékaře.

„Dobrý den, předpokládám, že jdete za bratrem,“ usmál se na mě.

„Ano, jak je na tom?“ zeptala jsem se se strachem.

„Mnohem lépe. Noc přečkal bez větších komplikací a je dokonce při vědomí, takže pokud chcete, můžete za ním.“ Pak se podíval na Iana a Kim, kteří stáli za mnou.

„Vy také,“ dodal a já nadšením povyskočila.

 

***

 

Matt ležel na posteli a nepřítomně zíral do stropu. Když nás zahlédl, hned se usmál.

„Ahoj,“ pozdravil nás. Jeho hlas zněl mnohem lépe než včera.

„Ahoj, je ti líp?“ zeptala jsem se hned.

„Neboj, ségra. Je mi dobře,“ uklidnil mě Mattie a já si vážně oddychla.

 

***

 

U Matta jsme byli celé dopoledne a pak jsme s Ianem odjeli na farmu. Kim u Matta zůstala, prý stejně nemá co dělat.

 

***

 

Posadila jsem se na gauč a Happy si lehla vedle mě. Hladila jsem ji, když najednou přiběhl Ian.

„Mám pro tebe překvapení.“ Zářily mu oči a já se bála, co z něj vypadne.

„Nemám ráda překvapení,“ zakroutila jsem hlavou a on se usmál ještě víc.

„Bude se ti to líbit, neboj,“ uklidňoval mě. Přišel ke mně, já si stoupla a on mi zavázal oči šátkem.

„Bojím se,“ zasmála jsem se a Ian mě políbil.

„Už je to lepší?“ I přesto, že jsem ho neviděla, bylo mi jasné, že se usmívá.

„Jde to,“ utahovala jsem si z něj, a tak jsem si řekla o další polibek.

„Pořád se bojíš?“ zasmál se Ian.

„Vůbec ne,“ usmála jsem se a pak už mě Ian někam táhnul. Nešli jsme dlouho.

Slyšela jsem zaržání, a to se mi vůbec, ale vůbec nelíbilo.

„Jsme tu,“ řekl Ian a já nasucho polkla.

Ian mi sundal šátek, ale já se neodvažovala otevřít oči.

„Nebuď jako malá,“ zasmál se Ian a já se zhluboka nadechla. Nejdřív jsem otevřela jedno oko a poté druhé.

Stáli jsme na louce a přede mnou stál obrovský hnědý kůň s bílou lysinkou.

„Proč jsme tady?“ zeptala jsem se se zděšením v hlase.

„Myslel jsem, že bych tě odnaučil tvého strachu,“ povytáhnul obočí a pyšně se na mě usmál.

„Pff, to se ti nepovede,“ zakroutila jsem se smíchem hlavou a trochu od toho koně odstoupila.

„Aspoň to zkus.“ Hodil na mě psí oči a já jsem prostě podlehla. Lehce jsem přikývla a on se vítězoslavně usmál.

Vzal mě za ruku a pomalým krokem jsme se blížila k tomu koni.

Zrychleně jsem dýchala a celé tělo se mi chvělo.

„Klid,“ pošeptal mi Ian.

No jo, tomu se to lehce řekne. Ale já se koní bojím už odmalička.

Zhluboka jsem se nadechla a uklidnila tak svůj dech. Stáli jsme jen pár centimetrů od koně.

Ian vzal mou ruku a položil ji na břicho koně, abych cítila jeho srdce.

„Páni!“ Byl to skvělý pocit, cítit bít srdce.

„Jak se jmenuje?“ zeptala jsem se Iana na jméno toho krásného koně.

„Lily,“ usmál se a já se odvážila. Přistoupila jsem k Lily a začala ji hladit po lysince.

„Ty seš nádherná,“ zašeptala jsem a ona mě olízla. Začala jsem se smát. Páni, byl to skvělý pocit.

„Děkuju. Je to krásný,“ poděkovala jsem Ianovi a dala mu pusu na tvář.

„Co bych pro tebe neudělal.“ Zase se musel vytahovat, prostě Ian!

 

***

 

Celý zbytek dne jsme strávili s Lily. Kolem deváté hodiny jsme se odebrali domů. Přesněji do mého pokoje.

Leželi jsme na posteli a Ian mě začal líbat. Hodně, hodně, hodně líbat!

Začal mi pomalu svlékat tričko a já jemu taky.

Myslím, že si dovedete velmi živě představit, jak naše společná noc skončila.

 

Kim:

Ian s Ninou odjeli a já u Matta zůstala sama. Konečně!

Chvilku jsme jen mlčky seděli a on poté usnul.

Dlouho jsem ho jen držela za ruku a dívala se, jak spí, pak jsem ale taky usnula.

 

***

 

Ruce jsem měla položené na posteli a na nich hlavu. Pomalu jsem se vzbouzela a otvírala oči.

„Au!“ vypískla jsem, když jsem se trochu pohnula. Hrozně mě bolelo za krkem.

„Co se děje?“ vyletěl hned Matt na posteli do sedu, čímž mě donutil se taky narovnat.

„Můj krk.“ Rukama jsem si ho trochu promnula.

„Měla jsi jít domů s Ninou a Ianem,“ začal mě Matt poučovat.

„Chtěla jsem být tady, tak tady jsem. Tak mlč!“ řekla jsem rázně a on na mě jen kulil oči.

„Tys tu chtěla být?“ zeptal se.

„Jo, chtěla,“ přiznala jsem se.

„A proč?“ Matt se ke mně začal nebezpečně přibližovat.

„Protože jsem nechtěla, abys tu byl sám,“ usmála jsem se na něj.

„Už jsem ti někdy řekl, že máš krásný úsměv?“ zasněně se na mě podíval.

„Vlastně jo, řekl,“ vzpomněla jsem si, jak mě to potěšilo.

„Tak ti to říkám znovu. Máš opravdu nádherný úsměv.“ Usmál se na mě a já se taky nemohla ubránit širokému úsměvu.

Matt se ke mně trochu nahnul. Už to vypadalo, že mi dá pusu, ale on zase padl do postele.

„Co je?“ zvolala jsem naštvaně.

„Promiň, krásko, ale mě bolí žebra.“ Na chvilku se odmlčel. „Ale když se ke mně trochu nahneš, tak ti tu pusu budu moct dát,“ řekl sebevědomě.

„Kdo řekl, že chci pusu?“ odsekla jsem jako uraženě.

„Je mi to jasný,“ mrknul na mě a já jsem se k němu nahnula.

„Ahoj, Mattie!“ vrazila do pokoje Mattova babička a překazila tak naši chvíli.

„Sakra!“ procedil skrz zuby Matt a já se zase odtáhla. 


Tak, a máte za sebou předposlední kapitolu. Tak jak se těšíte na konec? A jak se vám kapitola líbila? Doufám, že mi zanecháte komentář. A mám na vás otázku - mám poslední kapitolu přidat ještě před mým odjezdem na dovolenou? Jelikož vás 9.7. opouštím...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 19. kapitola:

4. Destiney přispěvatel
06.07.2013 [21:57]

DestineyTahle kapitola je úplně boží! Přiznám se, už u předchozí kapitoly se mi chtělo brečet, ale ta chvíle s koněm na louce mě prostě dostala a Niagárské vodopády byli na světě :)

3. KatarinaMFS přispěvatel
05.07.2013 [20:18]

KatarinaMFSKrásná kapitola :D Těším se na další i když mi je líto že bude poslední.

2. Simones
04.07.2013 [23:27]

no to byla pěkná kapitola.. samé lepší :) Nina dostala koně a užila si noc s Ianem, a Kim skoro dostala pusu od Matta :)
jasně, že poslední kapitola tu musí být před tvým odjezdem ! :D :)

1. Tereza
02.07.2013 [17:41]

No tak určitě jsem pro zanechání poslední kapitoly před tvým odjezdem na dovču :)
Jinak kapitolka byla pěkně napsaná :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!