OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Potížistka - 12. kapitola



Potížistka - 12. kapitolaAshley se konečně dala dohromady s Nateem. Jenže jak dlouho jim jejich štěstí vydrží? A dokáže se Ashley tak snadno změnit? - E.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky! 


12. kapitola – Všechno má své ALE!


    Probudila jsem se v Římě, v hotelu, v teplé posteli a se společností. Oči jsem i po probuzení nechávala zavřené a užívala si ten pocit štěstí a spokojenosti.
„Nezírej na mě," řekla jsem tiše Nateovi, protože jsem na sobě celou dobu cítila jeho pohled.
    Na tváři jsem ucítila jemný dotek a to mě donutilo k úsměvu.
„Nemůžu se na tebe dívat?" zeptal se.
„Ne," odsekla jsem se smíchem a otočila se k němu zády.
„Ale no tak," ozval se Nate a dal mi lehký polibek na rameno.
„Nech toho," zasmála jsem se a přehodila přes sebe peřinu.
„Ty potvoro," zasmál se Nate a peřinu ze mě strhl.
„Zima!!!" křikla jsem, otevřela oči a vyhoupla se do sedu.
„Vidíš, že to jde," zubil se na mě Nate s mou peřinou svíranou v rukách.
    Šibalsky jsem se na něj usmála a zkousla si spodní ret. Nenápadně jsem se natáhla pro polštář a pak ho po něm hodila. Hodiny tělocviku ve škole se vyplatily, protože jsem se trefila úplně přesně do jeho hlavy, kterou zdobil sexy rozcuch.
Smála jsem se, jako pominutá a Nate mě probodával naštvaným pohledem.
„No, počkej," řekl a skočil na mě. Zavalil mě svým tělem a začal mě lochtat. Smála jsem se a on se mnou, když najednou přestal.
„Co se děje?" zeptala jsem se s vážnou tváří.
„Jsi krásná," řekl a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho.
„Jo, jsem prostě úžasná," zasmála jsem se a dala mu krátkou rychlou pusu.
„To bylo všechno?" zeptal se na oko uraženě.
„Ne," řekla jsem a nadzvedla hlavu, abych ho mohla políbit. On mi to ale ulehčil a sehnul se ke mě. Ruce jsem měla zapletené v jeho vlasech a on se na loktech podpíral, aby mě nezavalil. Byla to krásná chvilka, takhle spolu sami dva. Tedy dokud se neozvalo klepání na dveře.
„Kašli na to," řekl Nate, když jsem se chtěla zvednou a jít otevřít. Znovu se přisál na mé rty a já se neubránila pobavenému uchechtnutí.
„Ash, jsi tam?" ozval se za dveřmi hlas mého bratra a my dva zamrzli. Nate se ode mě pomalu odtrhl a díval se na mě se strachem v očích.
„Klid," zašeptala jsem. Nate se ze mě okamžitě převalil a začal panikařit.
„Co budeme dělat? Olly mě zabije!"
„Pšššt," zasyčela jsem na něj, „uklidni se,"
„Jo jo, jsem. Hned přijdu otevřít," křikla jsem odpověď na Ollyho a Nate na mě vytřeštil oči.
„Co blbneš?"
„Posbírej si věci," nařídila jsem mu, ale on se ani nehnul, „dělej!" zasyčela jsem a on se vzpamatoval. Posbíral si všechny věci a vyděšeně se na mě podíval.
„Pojď do koupelny a hlavně buď potichu," řekla jsem mu a zabouchla za ním dveře.
    Rychle jsem přešla ke dveřím od pokoje a otevřela je.
„Děje se něco?" zeptala jsem se s hraným úsměvem na rtech.
„Ne to ne, já jen jestli jsi neviděla Natea?" zeptal se Olly a nakukoval mi přes rameno do pokoje.
„Ne, proč?" zakroutila jsme hlavou.
„Nemůžeme ho nikde najít a byl bych nerad, kdyby zapomněl na tu zkoušku večer  v aréně,"
„Asi si šel prohlédnout město. Kdybych ho viděla, tak mu to vyřídím," zazubila jsem se nejspíš až moc přehnaně, protože se na mě Olly nechápavě s nadzvednutým obočím díval.
„Je ti dobře?“ zeptal se.
„Jo, je, ale jsem celkem unavená, tak si půjde ještě zdřímnout,“ smutně jsem se pousmála a bratr chápavě přikývl. Ještě se se mnou rozloučil a odešel.
Rychle jsem zavřela dveře a úlevně si oddychla.
„Už je pryč?“ vytrčil Nate hlavu mezi dveřmi od koupelny. Jen jsem přikývla a opřela se o zavřené dveře.
„Neboj, nepřijde na nás,“ mrkla jsem na Natea, ale od něj jsem se nedočkala ani náznaku úsměvu. Stál tam naproti mně jen v trenkách, tričku a zbytkem svých věcí v náručí a zaujatě se na mě díval.
„Děje se něco?“ zeptala jsem se vystrašeně a odlepila se od dveří.
Nate jen dál stál a bez jakéhokoli slova se na mě díval. Jeho chování mě dostávalo k šílenství. Nervózně jsem si zkousávala ret a podupovala si nohou.
„Takhle jsi fakt sexy,“ uchechtl se a znovu mě pohledem sjel od hlavy až po paty.
Vykulila jsem na něj oči a prohlédla si svůj outfit. Na sobě jsem měla upnuté bílé tílko s černými krátkými kraťásky a na nohou chlupaté teplé bílé ponožky.
„Jsem sexy, co?!“ dala jsem si ruce v bok a zamrkala jako porcelánová panenka.
„Úplně nejvíc,“ usmál se Nate a hodil své věci na mou postel. Přešel ke mně a obejmul mě kolem pasu. Přitáhl si mě, jak nejvíc to jen šlo a dal mi lehký rychlý polibek.
„Víš, že mu to budeš muset říct?“ zamumlal do polibku Nate.
„Zatím ne,“

 


    Nate mě brzy opustil, protože musel na nečekanou zkoušku s Ollym a kapelou. Nechtěla jsem ho pustit a to jsem s ním teprve dva dny. S ním....zní to tak děsivě a přitom krásně s někým být. Ty jeho rty a oči... Je možné, že bych se doopravdy zamilovala?
    Úsměv na rtech jsem měla celý den a on ne a ne zmizet. Prostě tam byl a při vzpomínce na Nateovy polibky, jsem myslela, že si roztrhnu koutky.
Uvelebila jsem se v pohodlné měkké posteli s laptopem a první, co na mě vybaflo, byl bulvární článek s fotkou. V tu chvíli by se ve mně krve nedořezal.


 NOVÝ ÚLOVEK ASHLEY BROWN
    Sedmnáctiletá sestra Ollyho Browna Ashley byla na letišti ve Stockholmu spatřena, jak se líbá s krásným mladíkem. Jeho identitu pro nás nebylo těžké vypátrat. Jméno mladého krasavce který okouzlil mladou divošku je Nate Somerhalder, který hraje na bicí v kapele jejího slavného bratra. Dvojice se seznámila na turné, které Olly Brown absolvuje a vzal s sebou i svou malou sestřičku, kterou nechtěl v Anglii nechat samotnou.
    Mladý páreček byl spolu spatřen již několikrát. Na tvářích obou byly úsměvy a nechyběly ani krátké něžné doteky.
    Na letišti ve Stockholmu, když celá skupina odlétala do Říma, dvojice zapomněla na okolí a nechala své pocity vystoupit na povrch.
    Jak dlouho Ashley bude mladíkem manipulovat? A nebo se snad konečně našel někdo, kdo by mladou pařmenku zkrotil?



    Zírala jsem na obrazovku s otevřenými ústy a vykulenýma očima. Stále dokola jsem si četla jen jedinou otázku z celého článku – Jak dlouho bude Ashley mladíkem manipulovat?
    Vztek ve mně bublal a já neměla ponětí, co se to se mnou děje. Byla jsem najednou tak naštvaná a to nejen na autora toho stupidního článku, ale i sama na sebe za to, že to došlo tak daleko.
    Co se to se mnou stalo? Co jsem to ze sebe udělala? K problémům se má přece člověk stavět čelem a ne před nimi utíkat a schovávat svou pravou tvář za cigarety, alkohol a sex.
„Debil," prskla jsem na obrazovku, jako by mě autor onoho článku mohl slyšel. Zakroutila jsem smutně hlavou nejen nad ním ale i sama nad sebou a přitom pohledem zavadila na malé ledničce, která byla zabudovaná ve skřínce pod velkou televizí. Věděla jsem velice přesně, co se v té malé hotelové ledničce nachází - alkohol. A já byla v ten moment tak naštvaná, že jsem neodolala. OPĚT!
    Zvedla jsem se z postele a z ledničky vytáhla všechny malé lahvičky s vodkou, které v ní byly. Rychle jsem do sebe lila jednu za druhou a v hlavě si říkala, že tohle je naposledy, opravdu naposledy.

    Ležela jsem bezvládně na posteli s rukama a nohama roztaženýma přes celou postel. Očima jsem znuděně bloudila po nezajímavém stropu, dokud se nerozlétly dveře od pokoje. Nate rychle proklouzl do mého pokoje a tiše za sebou zavřel dveře. Jen koutkem oka jsem celé dění sledovala, ale nepohla se ani o milimetr. Neměla jsem sílu ani chuť.
„Jsi v pořádku?" tak zněla jeho první slova.
„Četl jsi to?" zeptala jsem se pro změnu já.
„Četl," kroky se přibližovaly, dokud se lehce nezhoupla postel a Nate se opartně posadil vedle mě.
„Ty jsi pila?" zeptal se, když spatřil prázdné lahvičky povalující se na posteli.
„Naposledy," zajíkla jsem se a konečně se mu zadívala do očí, „věříš tomu?" hlas se mi strachy třásl a to mě donutilo si zkousnout spodní ret.
    Připadala jsem si tak neuvěřitelně a necitelně. Jakobych cítila a věděla jen jediné a to jen a jen to, co jsem četla.
„Věřím čemu? Tomu,že přestaneš pít? Ano, v tom ti naprosto věřím. A jestli věřím tomu, co píšou ti idioti v novinách?" lehce se prsty dotknul mé tvaře a mně po celém těle naběhla husí kůže. Dívala jsem se mu do očí, jako to bezedného jezera.
„Nikdy bych tomu nemohl uvěřit," zašeptal a pomalu se ke mně začel sklánět. Byla jsem absolutně paralizovaná a nedokázala jsem se jakkoli pohnout a i kdyby ano. V tuto chvíli jsem ani uhnout nechtěla. Chtěla jsem jen znovu cítit jeho rty na těch svých, zaplést prsty do jeho vlasů a už ho nepustit.
    Nate naše rty pomalu a zamilovaně spojil a bříšky prstů mě lehounce hladil po tváři. Připadala jsem si chtěná a milovaná. Létala jsem v oblacích a skákala spokojeně z obláčku na obláček.
    Ano, uznávám, že tyhle nálady nastupují po užití drog a i u mě tomu tak bylo. To on byl moje droga a já právě potřebovala jednu velkou dávku!

 


    Nate ležel vedle mě na posteli a já svou hlavu položila na jeho rameno a rukou ho objímala kolem pasu. Oběma nám běhala hlavou pouze jedna myšlenka a to na mého staršího bratra. Internetový článek o mé osobně totiž nabíral na popularitě a Nate usoudil, že by bylo na místě, aby se o našem vztahu dozvěděl Olly ode mě.
„Je to vážně nutný?" zamumlala jsem Nateovi do hrudi.
„Nemysli si, že jsem z toho nadšený. Mám hrůzu z toho, co Olly provede s mým obličejem," odmlčel se, „a možná nejen s ním,"
    Mé rty se roztáhly do úsměvu a já se nad Nateovou poznámkou musela zasmát.
„To není moc vtipný," zakroutil hlavou, „pak už bych byl absolutně nepoužitelný,"
Znovu jsem se uchechtla a pak rychle a odvážně vyskočila z postele na nohy.
„Tak jdeme? Už to chci mít za sebou," natáhla jsem k Nateovi svou dlaň a on ji přijal a vstal. Se smutným povzdychnutím se na mě zadíval, ale já nekompromisně zakroutila hlavou. Připadala jsem si jako zlá macecha, která nechce svému dítěti koupit sladkost.
    Propletla jsem si s Nateem prsty a společně jsme vyrazili z pokoje. Jakmile jsem ale otevřela dveře, zamrzla jsem na místě.
„Myslím, že mi máte co vysvětlovat," řekl chladně Olly a očima propaloval naše spojené ruce.


Strašně moc vám děkuju za vaše komentáře a za to, že to ještě čtete. Takže tuhle kapitolu věnuji vám - vám všem, kteří komentujete! Moc děkuju, jste úžasní.

Tak tu máte další kapitolu. Co na to říkáte? Splní Ashley svůj slib a už se nenapije? A co si asi udělá Olly?


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potížistka - 12. kapitola:

6. majka
03.02.2014 [19:14]

Nech to len Ashley nedokazí plls anech to Olly pochopyyyy :/ nechcem aby sa rozišli či Ashly niečo vyviedla pllls

5. ninik
03.02.2014 [8:25]

Skvele Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Eolis přispěvatel
02.02.2014 [20:45]

Eolisjá sem čekala, že tam na ně Olly vybafne Emoticon Tohle je fakt bezva příběh. :) Moc se těším na další Emoticon Emoticon
PS: Upřímně, myslím, že se Ashley určitě ještě jednou napije. Spíš by mě zajímalo jestli si ještě někdy zapálí a nebo aspoň tenhle slib splní.Emoticon A moc doufám, že Olly Nateovi nerozbije ciferník a smíří se s tím. Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 02.02.2014 [20:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kris
02.02.2014 [20:34]

ten začátek byl tak neuvěřtelně zlatý Emoticon Emoticon ale s Ollym to bude dost zajímavý... úplně vidím, jak si ochranitelsky strčí Nate Ash za sebe jako kdyby před nimi stála godzilla a Olly ho pak rozpáře - ale pak stejně seřve i Ash... aspoň si myslím že tak nějak to dopadne :D

1. EternalLove přispěvatel
02.02.2014 [20:06]

EternalLove Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!