OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



Novinka

Byli jsme přátelé

Byli jsme přáteléKdyž vy si myslíte, že jste si našli kamaráda na celý život, a nakonec zjistíte, že všechny společné vzpomínky byly jen podvrh.

Novinka

Figurína

Figurína

Každý den se modlím (každý den se modlím),
že se stanu o trochu lepším dospělým.
A každý den zůstávám (každý den zůstávám),
protože lidé a bolest jednoho dne zemřou.

volně převzato z everythingoes (RM, mono)

Novinka

Slunce a měsíc

„Existují pouze dva dny v roce, kdy nemůžeme udělat vůbec nic. Jedním je včerejšek a druhým zítřek. Proto je dnešek tím správným dnem, kdy má člověk milovat, konat a žít.“ Dalajláma

Novinka

Zahrada vzpomínek

Celý život se obklopujeme drahými věcmi, které jsou ve skutečnosti bezcenné. Místo abychom byli s lidmi, které milujeme a kteří milují nás. Můžeme mít všechny drahé věci světa, ale to není nic oproti tomu být s někým, kdo je tu pro nás... Jednou v životě každého z nás, nastane den... kdy bychom vyměnili všechny drahé věci světa, za alespoň okamžik s někým, kdo už tu třeba mezi námi není. V tu chvíli pochopíme smysl života, a třeba se konečně začneme obklopovat rodinou a přáteli, místo těmi bezcennými věcmi.

Novinka

Blízcí jako dva cizinci

Blízcí jako dva cizinci

Tvé ruce se stanou mými křídly. Tato křídla vzešla z bolesti, ale jsou to křídla směřující za světlem. A i když je to těžké a i když to bolí, pokud umíš létat ty, poletím také.

A už se nebudu bát. 

volně převzato z A Supplementary Story: You Never Walk Alone (방탄소년단)

Novinka

Schizofrenní podívaná

Před rokem uskutečnila se soutěž ve tvoření poezie, která zadala téma „Labyrint můj, labyrint v nás“. Zde vám předkládám dílo, jež bohužel nedostálo plnému pochopení poroty. Vrcholná kompozice, ztracenost... a bludiště ztracené mysli.

Novinka

Kudrny

Kudrny

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce září/septembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


O tom, že není radno podceňovat texty písní, které zněly do šera pokoje na vysokoškolské koleji...

Novinka

Věčné jaro

Věčné jaro

„Co chci vyjádřit svým dílem? Nic jiného než to, co hledá každý jiný umělec: harmonii, jíž lze dosáhnout rovnováhou vztahů linií, barev a ploch. Ale pouze nejzřetelnějším a nejintenzivnějším způsobem."

Piet Mondrian

Novinka

Poklona Petru I.

Poklona jednomu z, myslím, velikánů dějin

Novinka

Západ

ZápadJeden adaptační kurz, zadané téma básničky a velká dávka romantiky.

Novinka

Křídla modrého ptáka

Křídla modrého ptáka

„Láska zrozená ze zoufalství nemůže být pravá.“


André Maurois

Novinka

Purpurová rána

Purpurová rána

„Tak ty chceš umřít? A co já, lásko, a co já? Mám trčet na tomhle světě, který bez tebe je zpustlejší než chlív?"

William Shakespeare

Novinka

Andělé mí

Básnický pokus je o poděkování svým strážným andělům, kterých mám ve svém okolí plno.

Novinka

Malý hoch

O malém chlapci, který dřímá v každém z nás, a o štěněti, které každý z nás někdy ztratí.

Novinka

Zalepené důvěrnosti

Zalepené důvěrnosti

„Ten, jenž bojuje s monstry, by si měl dát pozor, aby se sám nestal monstrem. A pokud dlouho zíráte do propasti, tak propast zírá zpátky do vás.“

Friedrich Nietzsche

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!