OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Poslední bitva

Poslední bitvaTento drabble je o válce, kdy za chtíč vysoko postavených pánů umírají lidé. Článek je o poslední bitvě a o posledních chvílích vojáků, jenž vědí, že se ke své rodině nikdy nevrátí. Našim úkolem je zastavit toto počínání, svrhnout mocichtivé diktátory, nastolit mír a žít svobodně...
... jinak dlouho nepřežijeme.

 

Myšlenky vraha

Myšlenky vrahaCo si asi tak myslím vrah, než zaútočí na svou oběť?
Jen mě to tak napadlo. Snad se bude líbit. Jde o drabble.

 

Démonia láska - drabble

Démonia láska - drabbleBoli na kilometre ďaleko, ale aj tak cítili nerozlučné puto. "Láska prekoná najväčšiu dĺžku. Láska je nerozlučná a nesmrteľná."

 

Requiem for a dream

Requiem for a dreamŽalospev za sen...

 

Na hranici s ní!

Drabble o dívce, žijící ve středověku, kterou muž, kterého milovala, nařkl z čarodějnictví...

 

Dcera slavných

Dcera slavnýchBýt dcerou slavných není jednoduché, aneb svět slavných očima mladé dívky. Draco

 

Co jsem to udělal?

Co jsem to udělal?Tak vás zdravím, tohle je můj první drabble. Vím, že do těchto krátkých textů dáváte hlavně pocity a tak jsem se pokusil o to samé. Jen vás chci upozornit, aby jste mě nesoudili podle toho, co se tam píše. I když je pravdou, že autor dává do svých článků kus své duše, tak nic takového nikdy neudělám!

 

Strach z výšok

Strach z výšokMoje prvé drabble (100 slov), venované mojej sestričQe Laure, ktorá si myslí, že nemá priateľov.
Pokojne si lietam a podo mnou sa rozprestiera more. Ona sa pozrie tiež dole a už jej nieto záchrany.

 

Kočka a myš

Kočka a myšDalší drabble... Tenhle je o kocourkovi, kterého štve, že se mu smějou myši...xD No nemá to ten chudáček těžké...?

 

Zlé sny

Zlé snyI já jsem se nechala unést... drabble o zlých snech.

 

Zab mě, prosím

Zab mě, prosímI démon má právo milovat. Dokonce až tak, že touží po smrti. Faillë

 

Oceán

OceánOceán, jediný pohľad a dotyk. Len tak opustená stáť nad priepasťou rozhodnutá skočiť. Bez lásky to proste nejde, ale vždy tu je niekto kto vás miluje.
Možno je to trošičku prehnané, ale tie slabšie povahy vedia, že po veľkom šoku sú schopný zabiť sa. Ja tam nepatrím, ale niekedy sú moje nálady veľmi podobné tomuto smeru smrti. Verte, že v 100 slovách to nejde ideálne vyjadriť,a le snažila som sa.

 

Kedy?

Kedy?Tento článok som napísala k udalosti, čo sa nedávno stala. Čo mohla cítiť matka, keď odchádzala na druhý svet. Radosť? Smútok?

 

World of Warcraft

World of WarcraftSvět očima lidí z Warcraftu.
Věnováno všem závislákům. :)

 

Dětství

DětstvíHolčička, která se bojí. Něco je špatně. Jenže co?
Drabble bez přesného zaměření. Jen směsice myšlenek a pocitů.

« Předchozí  1 ... 58  59  60  61  62  63  64  65    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!