OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Nový začátek

Nový začátekDíky tomu se dostávám do takového svého snového světa. Moji kamarádi mají tuto "patetickou nudu" rádi. Ale kamarádi nejsou nezávislí kritici. Zakládám si na upřímném projevu a především díle, kterým se po každé něco snažím říct. Tohle není výjimka. Skutečně jsem si na tom dala záležet. Nebylo to sepsané bez rozmyslu za deset minut. Já se snažila vžít do obrázku. Procházet se v něm a ochutnávat vzduch, sahat na chladné kamenné stěny a horkým dechem rozechvívat nový začátek.

 

Roztáhni křídla

Roztáhni křídlaTak trochu pohádkový drabble. Snad se aspoň někomu bude malinko líbit. Přeji krásné počtení.

 

Ztracený sen

Ztracený sen Drabble, kde jsem se snažila vyjádřit své pocity, když jednou mi přišel e-mail a mně se zničil sen. Naštěstí jenom na okamžik, a já teď bojuji dál, abych si splnila svůj sen. Snad se bude alespoň malinko líbit.

 

Putující oči

Putující očiSpala jsem u kamarádky a tuhle pohádku jsme vymyslely večer v posteli, když jsme nemohli usnout. Musela jsem ji zkrátit na drabble, protože vyšla asi na 170 slov, tak se moc nedivte. A děkuji Kačce, že se mnou tuhle pohádku vymyslela...

 

Nedostatok fantázie

Nedostatok fantázie Nedostatok fantázie je ako osobná kríza.

 

Malá baletka

 Malá baletka Malá baletka.

 

Ta napůl zlá a napůl dobrá

Ta napůl zlá a napůl dobráJe to o holce, která se rozhoduje mezi zlem a dobrem. K čemu se přikloní. Upozorňuju: není to vhodné pro lidi, kteří věří v Boha a jsou nábožensky založení. Potřebovala jsem se prostě vypsat, tak jsou v tom všechny mé špatné emoce. Čtěte na vlastní nebezpečí!

Novinka

Alkohol

AlkoholJak může alkohol zničit život někomu, kdo do jeho spárů vůbec neměl v plánu spadnou?

 

Good girls love bad boys

Good girls love bad boys Pretože dobré dievčatá milujú zlých chlapcov.
Ospravedlňujem sa majiteľovi Coryho, môj obrázok štrajkoval. :D

 

V rytmu bouře

V rytmu bouřeDrabble o mých představách a úvahách o bouřce. :)

 

Voják

VojákMyslím, že v povídkách neumím dost dobře vyjádřit všechny pocity a emoce. Ale tohle muselo ven...

 

Jedna sekunda

Jedna sekundaMůj první darbble (100 slov). Díky za komenty. ;)

 

Broken heart

Broken heartDrabble o zklamání a pocitech z odmítnutí.

 

Černí jezdci

Černí jezdciDěj se odehrává v zimě a v lese =).

 

Život za život

Život za životNápad vznikol pri jednom sentimentálnom filme. V hlave mi to ležalo strašne dlhú dobu a tak som sa konečne rozhodla napísať to, nech ma tá dotieravá myšlienka prestane otravovať.
Malá Sophie prišla na svet za určitej dane. Matka sa rozhodla obetovať svoj život pre malé dieťa, ktoré v živote nevidela a je si vedomá, že sa môže stať, že ho ani v živote neuvidí. Nie je to jednoduché, ani pre matku, ani pre Sophie, veď ona bude polosirota.
Naozaj mi to lepšie vtesnať nešlo, 100 slov je máličko.

« Předchozí  1 ... 54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!