OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Rozervané srdce - 29. kapitola

Rozervané srdce - 29. kapitolakonečně jsem dopsala další dílek, Beth se vzpamatovává z Valeriova vlivu a po dlouhé době vyráží znovu na lov. Jak se zachová, když opět stane tváří v tvář své noční můře? to se dozvíte...

 

Padlý anděl

Padlý andělAhojky, tak jsem tu s mojí první povídkou na tomto webu....snad se vám aspoň trošku zalíbí....

 

Drugs!1.Kapitola

Drugs!1.KapitolaNapsala jsem takovou ´kratší kapitolovku...je o drogách a jednom agentovi co má jeden tajný úkol.....snažila jsem se odhadnout jak se asi takoví člověk pod vlivem drog chová, ale asi nic moc no......však uvidíte napište jestli mám vůbec cenu pokračovat....hezké počtení..P.S. je taková zmatená a trochu unáhlená....

 

Tvůj hřích si Tě najde !!! 8. díl

Tvůj hřích si Tě najde !!! 8. dílDalší kapitolka. Přeji příjemné počtení a omlouvám se za chyby. :)

 

Lost in the middle -21. kapitola

Lost in the middle -21. kapitolaHezké počtení :-)

 

Kletba 5.díl

Kletba 5.dílTáák je tu další a delsí kapitolka...Vyjde najevo jedno z mnoha skrývaných tajemstvých rodu Stewartuvců...Vím že je to zatím docela nuda ae ono se to rozvine..xD tak snad si to někdo přečtete a pro ty co jo přeju pěkné počtení a zasee moc prosím o komenty jestli pokracovat dál...:)

 

Neuvěřítelný výlet - 7. část

 

Neuvěřítelný výlet - 6. část

 

Lost in the middle -20. kapitola

Lost in the middle -20. kapitolaChudák Mel, ona se z těch průšvihů fakt nedostane. :-)

 

Neuvěřítelný výlet - 5. část

 

Lost in the middle -19. kapitola

Lost in the middle -19. kapitolaZase další zvrat. Tahle kapitolka je pro všechny, kteří fandí Solovi.

 

Rozervané srdce - 28. kapitola

Rozervané srdce - 28. kapitolaTak co vzpomene si Beth na svou minulost po boku milovaného manžela? nebo se bude nadále užírat falešným steskem po upírském vůdci?

 

Summer love-6.kap.

Summer love-6.kap.Edward s Bellou si nevinně povídají.. když se už k něčemu schyluje, překazí jim to Alice.. Později u auta se to celé opakuje.. Jako by Alice nechtěla, aby se mezi nimi něco stalo.. Ale co ona má s Jasperem?

 

Neuvěřítelný výlet - 4. část

 

Lost in the middle -18. kapitola

Lost in the middle -18. kapitolaMel se nám odváží na procházku :-)

« Předchozí  1 ... 972  973  974  975  976  977  978  979  980  981  982 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!