OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Mors principium est 21

Mors principium est 21Hermioniny narozeniny, další Severusovy temné vzpomínky a nový posun jejich vztahu. Jak už jsme ale zvyklí, nic mezi nimi není jednoduché.

 

Ukradený svět III - 11. kapitola (2/2)

Ukradený svět III - 11. kapitola (2/2)Nebezpečná cesta devátým podzemním patrem Ministerstva kouzel pokračuje. Co všechno si ministryně přichystala pro nezvané návštěvníky?

 

Mors principium est 20

Mors principium est 20Hermiona a Severus jsou ve vleku nových událostí. Profesor Snape je stále zachmuřený a Hermiona neví kvůli čemu. Minerva McGonagallová nabídla Hermioně novou práci. A i Severus si hledal nové zaměstnání.

 

Ukradený svět III - 11. kapitola (1/2)

Ukradený svět III - 11. kapitola (1/2)Agnes a Tim se vrací na Ministerstvo, aby dál pátrali po skutečném původu Královny. Jejich poklidné bádání je však narušeno čímsi děsivým...

 

Mors principium est 19

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mors principium est 19Bradavická slavnost, která se vymkla. A pak se vymkl i závěr téhle kapitoly, ale já za nic nemůžu. To hlavní postavy. :-) Užijte si to.

 

Ukradený svět III - 10. kapitola

Ukradený svět III - 10. kapitolaJednou se muselo stát něco hrozného... Královna znovu vytahuje drápky. Auguronův odboj stojí před těžkým rozhodnutím. A Ministerstvo kouzel je značně ohroženo.

 

Nádherný pád - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nádherný pád - 4. kapitolaRodolphus Lestrange udělal osudovou chybu. Nebo ji udělala Bellatrix, když slíbila, že se za něj provdá? Kdosi zapálil oheň a ten oheň hoří. Kdo se o něj popálí?

 

Nádherný pád - 3. kapitola

Nádherný pád - 3. kapitolaBellatrix si začíná jasně uvědomovat, že svatba rozhodně nebude nejšťastnějším dnem v jejím životě. Voldemort si začíná jasně uvědomovat, že je pro něj Bellatrixina blízkost nebezpečná...

 

Mors principium est 18

Mors principium est 18Noční můra, sbližování a dopisy z Ministerstva kouzel. Profesor lektvarů začíná zjišťovat, že i v jeho životě se mohou objevit šťastné chvíle. Další přelomová kapitola ve vztahu Hermiony a Severuse.

 

Mors principium est 17

Mors principium est 17Vzpomínky, které bolí...

 

Nádherný pád - 2. kapitola

Nádherný pád - 2. kapitolaDům Blacků se pomalu vzpamatovává z večírku. Bellatrix nemůže dostat z hlavy jistého „pana Smitha" a Rodolphus jí v tom příliš nepomáhá. Dokáže nejlepší duelistka ze školy udělat dojem na Pána Zla?

 

Ukradený svět III - 9. kapitola

Ukradený svět III - 9. kapitola9/19 Agnes se konečně zkusí naučit patrona. A možná taky bude muset čelit svému největšímu strachu. Obstojí?

Novinka

Nádherný pád - 1. kapitola

Nádherný pád - 1. kapitolaPíše se rok 1970. Nejstarší dcera Cygnuse Blacka, překrásná Bellatrix, zhýčkaná bohatstvím a opilá pohádkou o čisté kouzelnické krvi, je připravena vykročit vstříc nové životní etapě a provdat se za Rodolphuse Lestrange. Někdo však zkříží její kroky a navždy změní její osud... (Bellamort fanfiction. Hooodně romantiky, kapka erotiky, hluboký rýpání ve špinavé duši lorda Voldemorta a ve zmatené mysli mladičké Bellatrix ještě-ne-Lestrangeové.)

 

Mors principium est 16

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Mors principium est 16Napadení a Severusův zásah

 

Ukradený svět III - 8. kapitola

Ukradený svět III - 8. kapitola8/19 Agnes a Tim vyrážejí do archivu bystrozorů hledat informace. Co zjistí? A odolá Agnes pokušení a bude se držet tématu?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!