OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

The Sinnerman: Kapitola čtvrtá

The Sinnerman: Kapitola čtvrtáBarty s Morag se vydávají dle Yaxleyho rozkazů do márnice. Barty k té příležitosti spatří stránku MacDougalové, s níž ještě neměl tu čest. Ať se líbí! :)

 

The Sinnerman: Kapitola třetí

The Sinnerman: Kapitola třetíBarty nastupuje do nového zaměstnání. Setkává se, mimo své parťačky, také s další, poněkud svou a originální bystrozorkou. Ať se líbí. :)

 

The Sinnerman: Kapitola druhá

The Sinnerman: Kapitola druháSchůze smrtijedů, na níž vyjde najevo, že vrah nezahálel. Nahlédneme do společenství Voldemortových nejvěrnějších a zjistíme, jak vypadá taková běžná schůze smrtijedů. Enjoy! :)

 

The Sinnerman: Kapitola první

The Sinnerman: Kapitola prvníBarty se po šesti letech setkává se svou obětí. Jaké pocity v něm setkání vyvolá? Dokážou se ti dva snést, nebo dojde na souboj? Příjemné počtení. :)

 

Pakt - 2. kapitola

Pakt - 2. kapitolaČas poté...

Dokončeno

The Sinnerman: Prolog

The Sinnerman: PrologPíše se září 1997. Dva měsíce po velkém stěhování části klanu MacDougalových do USA. Druhé setkání s Bartym. Kým vlastně je a oč usiluje? Enjoy! :)

 

HP: New Generation - Kapitola 14

HP: New Generation - Kapitola 14Keď sa z nepriateľov stanú spojenci, je jasné, že si to Jack odnesie viac ako zvyčajne.

 

HP: New Generation - Kapitola 13

HP: New Generation - Kapitola 13Podraz, ktorý nečakala.

 

Knocking on Heaven's Door: Epilog

Knocking on Heaven's Door: EpilogGot a secret, can you keep it? Končíme... nebo ne? Ať se líbí! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá devátá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá devátáFinále. Čeká Draca s Isou happy end? Enjoy! :)

 

HP: New Generation - Kapitola 12

HP: New Generation - Kapitola 12Jeden nevinný dar a toľko problémov? Najmä keď sa do toho zapojí syn slávneho Harryho Pottera a jeho sesternice.

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá osmá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá osmáBlíže nespecifikované datum po Vánocích. Jak to vypadá s našimi nejdražšími? Zamiloval se Theo do Ginny, nebo je to úplně jinak? Enjoy! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá sedmá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá sedmáMacDougalovy čeká povánoční překvapení a náběh na dost velký problém. Jak se s ním poperou? Enjoy! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá šestá

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá šestáIsu i Draca čeká důležitý rozhovor. Vyříkají si vše, co je tíží? Prozradí Draco konečně, že je Smrtijedem, anebo bude dále zatloukat? Enjoy! :)

 

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá pátá

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Knocking on Heaven's Door: Kapitola dvacátá pátáJak to dopadlo s Dracem? Ať se líbí! :)

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!