OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Dangerous Liaisons - Am I an ordinary girl? Yes, I am. - 2. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I an ordinary girl? Yes, I am. - 2. kapitolaJuliet se vzpamatovává z útoku upíra, který šťastnou náhodou přežila. To ale ještě netuší, že na svého útočníka brzy narazí a dokonce se s ním i seznámí.

Novinka

Dangerous Liaisons - Am I a victim? Yes, I am. - 1. kapitola

Dangerous Liaisons - Am I a victim? Yes, I am. - 1. kapitolaJuliet se jeví jako zcela obyčejná dívka, ale zdání může klamat. Zjistí to jeden upír, a začne tak jedna netradiční romance s netradičním koncem.

Novinka

Our Future - Kapitola 1.

Our Future - Kapitola 1.Pár: Delena
Zaradenie: Koniec šiestej série
Kapitoly: dlhá poviedka
Obsah: Elena nie je spojená s Bonnie. Je nažive a je človek. Jo a Alarick odišli na svadobnú cestu a Stefan s Caroline si ujasňujú svoje city jeden k druhému. A čo Damon a Elena? Ešte raz vedú dôležitý rozhovor na téma "naša budúcnosť". Ako to nakoniec dopadne? Ako bude vyzerať ľudský život Damona a Eleny, ak sa Damon na 100% rozhodne byť človekom?

 

Fixing - 15. kapitola

Fixing - 15. kapitolaPo dlouhé odmlce tu máme pokračování...
V ději nás moc neposune, zvrat nastane v příští kapitole, vyhrála jsem si ovšem s momentálním stavem vztahu Lily-Klaus, tak hezké čtení.

 

Jiná tvář - 8. kapitola

Jiná tvář - 8. kapitolaAshen zjistila, že Maybel zřejmě nebyla zas tak milá osoba... Nechá se však přesvědčit, aby z Mystic Falls neodcházela, a nakonec se zase o krok přiblíží ke své vlastní magii...

 

Karla I. - Nic není náhoda - 6

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Karla I. - Nic není náhoda - 6Mystic začíná pomalu vydávat svá tajemství, které by raději Karla nevěděla, ale tenhle vlak už zastavit nejde. Tudíž naše Karla hledá oporu ve Stefanovi, i když ji její vnitřní já před ním varuje. Nebude to pro ni mít nedozírné následky?
Pro mé čtenářky - stela, len., jana, girl :D - omluvte to zdržení.

 

Sesterské pouto 2. část

V téhle části se dozvíme, co se stalo na mostě a jak probíhalo Elenino první setkání s jejím zachráncem.

 

Jiná tvář - 7. kapitola

Jiná tvář - 7. kapitolaOdhalení nadpřirozeného druhu, ke kterému Ashen patří, bohužel moc poznání nepřinese. Pátrání bude ale pokračovat a Ashen odhalí zradu, kterou by od počátku toho všeho zmatku ani v nejmenším neočekávala...

Novinka

Sesterské pouto 1. část

Katherine a Elena jsou dvojčata. Víc než to - jsou nejlepší kamarádky! Když se Elena s rodiči jednou vrací z tréninku roztleskávaček, jejich auto sjede z mostu. Elenu někdo zachrání. Katherine po tom bude pátrat a zjistí, že je to upír. Jak to ovlivní jejich životy?

 

Karla I. - Nic není náhoda - 5

Karla I. - Nic není náhoda - 5Mladší bratr Salvatore je zpět ve městě a Karla se i přes počáteční sympatie k rozumnějšímu z bratrů, chce o něm něco zjistit a jediné místo, kde si přeje nalézt odpověď je hřbitov, ale najde tam toho, koho si přeje tam potkat?Jenže bude se jí líbit, co tam zjistí? A co Melly, vydrží u babiččina vyprávění nadále?

 

Karla I. - Nic není náhoda - 4

Karla I. - Nic není náhoda - 4Karla začíná tušit, že se v Mystic Falls něco děje, co jde mimo ni, něco co před ní ostatní úpěnlivě chrání a nevědomky ji kvůli tomu odstrkují, což se naší Češce moc nelíbí, ale jen do té doby, než se na scéně objeví druhý Salvatore, který není zas tak sám sebou a v jeho přítomnosti má Karla podivný pocit. Může to spolu nějak souviset?

 

Proměna - 2. kapitola

Proměna - 2. kapitolaCo byste dělali, kdyby Vám Vaši životní lásku unesl člověk, kterému nejvíce věříte?

Novinka

Proměna - 1. kapitola

Proměna - 1. kapitolaPříběh začíná v době, kdy je celá parta z Mystic Falls docela bez problémů. Klaus je poražený. Všichni kromě Jenny jsou v pořádku, včetně Stefana, nad kterým už Klausovo ovlivnění nemá žádnou moc. Elena bydlí ve svém baráku a s ní její bratr Jeremy. Stále není upír a se Stefanem už nechodí. Za to s Damonem jsou si čím dál bližší.

 

Karla I. - Nic není náhoda - 3

Karla I. - Nic není náhoda - 3I když to zatím Karla netuší, hodí se do Mystic Falls víc, než kamkoliv jinam. Jednu svoji neřest používá v odhánění lidí, ale Matt jí natolik přirostl k srdci, že má strach, jak zareaguje až mu to… jestli mu to řekne.
Právě na hřbitově potkává Karla svůj osud, který začne pomalu rozehrávat hru s ní v hlavní roli.

 

Karla I. - Nic není náhoda - 2

Karla I. - Nic není náhoda - 2Druhá konfrontace s Damonem Salvatore během dvou dní je nic v porovnání se zvláštními věcmi, kterých je Karla v malém Mystic Falls svědkem, ale prozatím je nepoznamenaná místní pravdou, takže to pouze považuje za následek pásmové nemoci a nedostatku odpočinku. Přesto v ní začínají hlodat pochybnosti o bezchybnosti místní komunity.
Vydrží Melly u vyprávění své babičky i nadále?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!