OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Spáry minulosti (23 + epilóg)

Spáry minulosti (23 + epilóg)Rozhovor Draca a Hermiony a napokon epilóg. Čaká na nás heppy end, alebo nie?
Snáď sa bude páčiť

Dokončeno

Prokletá ~ 22. kapitola {Epilog}

Prokletá ~ 22. kapitola {Epilog} Poslední, závěrečná kapitola, kde se dozvíte, jestli tuto povídku nakonec čeká opravdový happyend, nebo ne. Shayne věnuje Eleanor zajímavý dárek, který ale překapí ji i její sestry. Zároveň bych se chtěla omluvit; kapitola je dopsaná už hrozně moc dlouho, ale zapomněla jsem, že jsem ji sem vlastně ještě nedávala, tak konečně. Ráda bych na tuto povídku psala později i pokračování, tudíž se s hlavními postavami rozhodně nechci loučit.

Dokončeno

Caroline Winchester II. - If happily ever after did exist

Caroline Winchester II. - If happily ever after did existTak a úplný záver je tu!
Dean chce zachrániť Caroline, no Klaus je ťažký nepriateľ. Podarí sa mu zachrániť ju a dostať aspoň chvíľu času, aby si vyrozprávali to, k čomu nemali príležitosť?

Síň slávy

Poslední šance - Epilog

Poslední šance - EpilogTak, to je konec, přátelé…

Dokončeno

Expulsion - 27. kapitola

Expulsion - 27. kapitola

Eliza se dohaduje z Jean-Claudem ohledně toho, co bude následovat. Oba moc dobře ví, že už nemají čas, a všechno hraje proti nim. Jak to dopadne? Splní Eliza zkoušku? A co bude s Benem?

Poslední díl povídky Expulsion. Doufám, že se bude líbit :) Bonusem je i písnička ;).

Dokončeno

Stávka - siedma časť

Stávka - siedma časťKruté prebudenie. :P
Snáď sa bude páčiť.

Dokončeno

Little Dirty Secret - Epilóg

Little Dirty Secret - EpilógTak a je tu epilóg. Čo viac dodať? Snáď len príjemné čítanie. :)

Dokončeno

The Guardians - 1. kapitola

The Guardians - 1. kapitola Táto prvá kapitola je akoby aj menší úvod, teda zo začiatku. ;)
V tejto kapitole stretne naša hlavná hrdinka podivného muža. Na konci kapitoly sa dozviete, ku akému novému strážcovi bola pridelená.
Prajem príjemné čítanie! :)

Dokončeno

Supernatural disasters - kapitola 7.

Supernatural disasters - kapitola 7.A je tu posledná kapitola. Naozaj dúfam, že sa vám bude páčiť. Napísala som trochu netradičný koniec, tak v komente môžete nechať názor, čo si o tom myslíte. Pekné čítanie. ;-)

Dokončeno

V srdci tigra - Prológ + Kapitola 1.

V srdci tigra - Prológ + Kapitola 1.Prinášam vám prvú kapitolu môjho nového príbehu!
Ľudia žijú v odlišnom svete, než aký si vieme predstaviť. O existencii magických bytostí už dávno vedia a rôznymi zákonmi sa snažia ochrániť. Takmer všetci sú sledovaní. V tomto svete žije aj Brax, človek, ktorý sa dokáže premeniť na bieleho tigra a pravdepodobne je jeden z posledných v rodovej línii bielych dlakov. Po dlhé roky utekal a skrýval sa, aby ochránil knihu, o ktorej v podstate ani nič nevie. Ako sa zmení jeho život po tom, ako sa presťahuje? Ako ho ovplyvní stretnutie s Phoebe, energickou študentkou, ktorá len predstiera, že je človek?
Príbeh je zase z iného súdku a ja som veľmi zvedavá, ako sa vám zapáči. Prajem príjemné čítanie! Lili :)

Dokončeno

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné - 27. kapitola

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné - 27. kapitolaKdyž je jeden nervózní, záčíná být i ten druhý.

Dokončeno

Moje vina, že Tě miluju! - Konec

Moje vina, že Tě miluju! - Konec Omlouvám se, že jsem opravdu dlouho nedala pokračování, ale... bylo toho trochu hodně poslední dobou.

Tohle už je "konec". Ale i přesto, že je tohle konec, přidám ještě dva články na tohle téma a to - Alternativní konce! ;)

Dokončeno

Hunger games - Poslední hry 5.kapitola

Hunger games - Poslední hry 5.kapitolaPoslední kapitola přináší poslední boj a pro některé velké překvapení... A také závěr celého příběhu.

Dokončeno

Videotape - Epilóg

Videotape - EpilógA je tu epilóg! Koniec. The End. Či je to Happy End, zistíte, až keď si to prečítate!
John Alyson požiadal o ruku. A ona povedala áno. Ako však bude reagovať Rachel? Nathalie? Alebo sama Alyson? Dej sa odohráva o tri týždne neskôr a potom ďalej o dva roky. Príjemné čítanie prajem a dúfam, že zanecháte komentár. A venujem všetkým, ktorí poviedku čítali a menovito je to: SharonBalmore, Simones a ďakujem i bronis!

Dokončeno

Upíří deníky - Zavržení - 26. kapitola

Upíří deníky - Zavržení - 26. kapitolaTak, poslední kapitola této série.
Konečně se dočkáte Klause...
Chtěla bych poděkovat všem, kteří této sérii věnovali alespoň takové úsilí, že zanechali komentář! Moc děkuji a doufám, že si přečtete i další sérii. :)
Prosím o komentáře, děkuji!
TerryBells...

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!