OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

Double miracle - 51. kapitola 3. část

Double miracle - 51. kapitola 3. částPoslední část povídky Double miracle. Jak nakonec dopadne Lassiter? Dokáže vzkřísit mrtvého, nebo je to nad jeho moc?

Dokončeno

Another Fire - Epilog

Another Fire - Epilog

Světlo v temnotě.

Epilog a tím pádem naprostý konec povídky Another Fire. Děkuji za komentáře a omlouvám se všem, že jsem povídku na takovou dobu přerušila. Snad se ještě najde pár čtenářů ;) Každopádně doufám, že se vám povídka líbila :)

Dokončeno

Obviněná - Epilog

Obviněná - EpilogPřípad je uzavřený, příběh končí. Posledních pár slov po několika letech...

Dokončeno

Úlomky zrady - Epilóg

Úlomky zrady - EpilógSlizolinský princ a chrabromilská princezná.
Príjemné čítanie.

Dokončeno

Vlčí smečka kapitola 1

Vlčí smečka kapitola 1Freya se vrací. Pokračování vlčího města.

Dokončeno

Vlčí město Epilog

Vlčí město EpilogPoslední kapitola. Rozuzlení a konec vlčí královny.

Dokončeno

Trip to Nightmare - Epilog

Trip to Nightmare - EpilogEpilog a vysvětlení povídky. *L

Dokončeno

Gryphonova dcera 7. kapitola

Gryphonova dcera 7. kapitolaDalší kapitola a zároveň ďábelské finále... Další kus Maleniny životní cesty. Zachrání ji někdo i tentokrát? Nebo bude tahle kapitola ve znamení špatných konců?

Dokončeno

Anna's Suffering - 19. kapitola

Anna's Suffering - 19. kapitolaPřináším vám poslední díl, tuhle povídku jsem neplánovala dlouhou. Doufám, že i tenhle poslední díl se vám bude líbit. Anna konečně porodí svou "nechtěnou" dceru, kterou by si zamilovala, kdyby mohla. Poté se vyzná Lucasovi, co k němu cítí. Jak to všechno dopadne?

Dokončeno

Bubble - Kapitola 12. (Poslední)

Bubble - Kapitola 12. (Poslední)Tak tu mám poslední kapitolu Bubble. Konečně je to dposané a já můžu žít s klide v srdci, že už to mám za sebou. Vím, že to už asi nikdo nečte, ale tak kdyby se někdo hodně nudil a chtěl si něco přečíst, nebudu proti :D Jsem ráda za každý koment i kritiku. Jinak se moc omlouvám za pravopisné chyby, nestihla jsem si to zkontrolovat :)

Dokončeno

This is war - 11. kapitola

This is war - 11. kapitolaPoslední kapitola. Je napsaná již docela dlouho, jen jsem se nějak nedostala k tomu ji přidat. Psaní další kapitolové povídky, jejíž první kapitoly již jsou na blogu a pravděpodobně se dostanou i sem, a taky takový smutek, když člověk zabije svou vlastní postavu, možná ještě znásobený tím, že s odstupem bych tuto povídku jako nejpovedenější asi nepovažovala. Ale i tak - příjemné počtení!

Dokončeno

Školní loser - 19. kapitola + Epilog

Školní loser - 19. kapitola + EpilogPoslední kapitola. Kate a Fred spolu a to víc než si myslíte. jejich nejlepší okamžik. :)

Dokončeno

Volání noci - 21. kapitola a Epilog

Volání noci - 21. kapitola a Epilog21. kapitola a Epilog
Konec a Happy End
Kapitola věnována všem mým věrným čtenářům
Vaše Petronka91

Dokončeno

Chybný klon - Kapitola 1.

Chybný klon - Kapitola 1.

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce prosince/decembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Ako ďaleko by ste zašli, aby ste ochránili niekoho, koho milujete? Dokázali by ste kvôli nemu aj zabiť?
Dylan si myslí, že je najšťastnejší muž na svete. Nedávno si zobral svoju celoživotnú lásku Nadyne a spoločne sa tešia na príchod svojho dieťaťa. Všetko sa to zmení v nočnú moru, keď sa Nadyne, žena bez minulosti a so zvláštnym tetovaním na krku, začne správať ako schizofrenička. Dylan počul o tehotenských hormónoch, ale ani tie by nedokázali spôsobiť, aby ho jeho manželka v jednej sekunde dusila vankúšom a v tej druhej sa mu s plačom ospravedlňovala, že nie je silnejšia, aby odolala. Keď Nadyne začne pomýšľať na to, že by od Dylana odišla, začne jej manžel jednať. Zachránia svoje šťastie i svoj domov? Dokáže byť Dylan dostatočne silný na to, aby prijal fakt, že žena, ktorú miluje, nie je ničím iným ako nepodareným laboratórnym experimentom, ktorý treba zničiť skôr, ako všetko úsilie šialených vedcov zničí?
Opäť prichádzam s novým príbehom a dúfam, že sa vám zapáči. Príjemné čítanie. Lili ;)

Dokončeno

Sokolí dívka 16. kapitola

Sokolí dívka 16. kapitolaPoslední kapitola Sokolí dívky je tu. Děkuji všem, co tuto povídku četli a zanechali komentář. Jak to všechno dopadne? Usmíří se s Chrissem? To se dozvíte, když si poslední kapitolu přečtete. Ještě jednou děkuji všem, co jste tuto povídku četli...

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!