OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Léto, přátelství a jiné lásky 5.kapitola



Léto, přátelství a jiné lásky 5.kapitolaV téhle kapitole bude takový dívčí pokec a Nina se nám k něčemu přizná, a pak tu bude taky jedna velmi nepříjemná událost.

Konečně jsme se zbavily babičky a jejích otázek.

Posadily jsme se na verandu a dívaly se, jak zapadá slunce.

„Je to krásný,“ zasnila jsem se a Kim na souhlas tiše přikývla. Pak ale vyskočila a ztratila se v domě.

Co jí zase napadlo?

Po chvilce přiběhla a v ruce držela láhev vína. „Máš vývrtku?“

S úsměvem jsem se zvedla a zaběhla pro vývrtku.

 

***

 

„To prostě nejde!“ rozčilovala jsem se. Vývrtka ne a ne dostat špunt ven z lahve.

„Ještě si ublížíš.“ Kim převzala láhev a jedním rychlým pohybem špunt vyndala.

„Wow!“ pochválila jsem ji.

„Aspoň vyndej ten špunt z tý vývrtky,“ poručila mi a začala nám nalévat do skleniček víno.

No jo, vyndej. To se lehko řekne, ale hůř provede.

Začala jsem lomcovat se špuntem a snažila se ho z vývrtky dostat.

Tahala jsem, kroutila jsem, mlátila jsem s tím o stůl, ale nic. Ani se to nehlo!

„Dej mi to,“ zakroutila Kim očima a doslova mi tu vývrtku vyrvala z ruky.

Naštvaně jsem se posadila a napila se vína.

Nestačila jsem ani polknout a Kim držela v jedné ruce vývrtku a ve druhé špunt. „Co na tom bylo tak těžkýho?“ podivila se a zakroutila hlavou.

„Tys jako dítě asi hodně koukala na Bořka Stavitele.“

 

***

 

Bylo půl dvanácté a my pořád seděly na verandě a pily už třetí láhev vína.

„Máš pravdu, Ian se mi líbí.“ Alkohol v mém těle už začal pracovat.

„Já to věděla,“ prohlásila slavnostně a udělala slavné Boltovo gesto.

„On je tak nádhernej, ale přitom takovej vůl!“ zanadávala jsem si na něj.

„Nádhernej?“ Najednou se na schodech objevil Ian a kulil na mě ty svoje nádherný modrý kukadla, který jsem poznala i v té tmě.

Byla jsem v transu. Jediné, na co jsem se vzmohla, bylo zírat na něj z otevřenou pusou.

Kim vyprskla víno před sebe a propukla v hlasitý smích.

Není nad kamarádčinu podporu, že?!

„Já- já…“ snažila jsem se ze sebe něco vykoktat.

Nic kloudného ze mě ale nevypadlo.

„Myslel jsem si, že po mně šílíš. Ale že až tak, to mě teda nenapadlo.“ Ten si teda nějak věří.

Normálně se mi vysmíval, zmetek jeden!!

„Tak my radši půjdeme.“ Kim se zvedla a za ruku mě odtáhla do pokoje.

„Děkuju,“ poděkovala jsem jí, když už jsme byly bezpečně z Ianova dosahu.

 

***

 

Ráno, tedy spíš v poledne, jsem se vzbudila s příšernou bolestí hlavy.

„Ne!“ zaprotestovala jsem, když mi do očí uhodily sluneční paprsky.

„Co blbneš? Nech mě ještě spát,“ ozvala se Kim ležící vedle mě a přetáhla si peřinu přes hlavu.

Tiše jsem vylezla z postele a vytratila se z pokoje.

V kuchyni jsem si udělala silný kafe a šla ven na verandu.

Mmm, miluju tenhle čerstvý vzdoušek.

Zavřela jsem oči, abych na chvilku zapomněla na bolest hlavy.

Slyšela jsem zaržání a rychle jsem oči zase otevřela.

Koně ať se ke mně moc nepřibližují.

Přede mnou byl obrovský černý kůň a na něm Ian.

„Ale, ale, Nina nám vstala. Tak co hlavička? Bolí, bolí?“ povytáhnul obočí a pobaveně se na mě díval. Až teď se mi vybavila včerejší noc. Já jsem ale kráva!

„Bolí,“ uznala jsem a podezíravě si zrakem přeměřila toho koně.

„Chceš se svézt?“ zeptal se až moc mile. Okamžitě jsem udělala krok od toho velkého zvířete.

„Ne, nejsem na velký věci!“ vypustila jsem z pusy první, co mi přišlo na mysl.

„Na velký věci?“ pobaveně vytáhnul obočí a jen stěží potlačoval smích.

„Chlap! Hned musíš vidět tu sexuální stránku,“ zakroutila jsem hlavou a usmála se.

Ian jen pokrčil rameny a roztáhl své rty do nádherného úsměvu.

Sakra, Nino, už ti z něj haraší. Vzpamatuj se, dokud je čas.

Najednou se ozvala velká rána jako rozbití skla a psí zakňučení.

Srdce mi úlekem málem přestalo bít.

Prudce jsem se otočila a spatřila Happy ležící na verandě. Okolo ní byla krev a střepy.

Střepy od lahve, kterou jsme včera zapomněly uklidit.

„Happy!“ vykřikla jsem, položila hrnek s kávou na schody a sedla si k Happy.

Měla krev hlavně na tlapkách a hrozně kňučela. Ian seskočil z koně a běžel ke mně.

„Co- co budeme dělat?“ panikařila jsem.

„Znám jednu veterinářku. Jdi se převléct a jedeme,“ poručil mi tvrdým hlasem a já poslechla.

Rozeběhla jsem se do pokoje a ze skříně vytáhla první věc, která mi přišla pod ruku.

„Co blbneš?“ zabručela Kim ospale.

„Nic. V klidu spi.“ Nevím, kde se ve mně najednou vzal ten klid.

Kim ale nic nenamítala a zase se zachumlala do postele.

 

***

 

Seděla jsem v autě Iana a otírala krvavou packu Happy.

„Neboj. Bude v pořádku. Ta holka je fakt šikovná,“ byl milý a snažil se mě uklidnit.

To je na tom Happy tak špatně, že je na mě tak milý?

Prudce zastavil před nějakou malou barabiznou a vystoupil z auta.

Člověk z téhle rozpadlé budovy má ošetřit mýho milovanýho pejska? Vážně?

Zakroutila jsem hlavou. „To myslíš vážně?“ štěkla jsem na něj nepříjemně.

„Mlč!“ zastavil mě, než jsem toho stačila říct víc.

Vzal Happy do náručí a nesl ji směrem k budově.

Rychle jsem vystoupila z auta a rychlým krokem došla do té barabizny.

Vevnitř to vypadalo úplně jinak, krásně.

Prostě běžná ordinace.

Ian kopnul do dveří, ve kterých se hned objevila malá černovláska.

„Iane?“ když uviděla Happy, vykulila oči a otevřela dveře dokořán. „Pojďte dál!“

Ian rychle vešel a málem mi zabouchnul dveře před nosem.

Vběhla jsem do ordinace, ale hned jsem byla zase vyhnána pryč.

„Jděte, prosím, pryč,“ poprosila veterinářka a Ian se otočil a odcházel.

Já se ale ani nehnula!

„Pojď,“ otočil mě a odtáhl ven násilím.



Chci vám moc poděkovat za komentáře u všech předchozích kapitol. Nesmírně si toho vážím.

Chtěla bych reagovat na komentáře u minulé kapitoly, kde jste psaly, že Kim vypadá jako skvělá kámoška.

Pro postavu Kim je mi obrovskou inspirací moje úžasná kamarádka Romča a opravdu je to úžasná kamarádka, a moc ji potěšilo, když četla vaše komenty. Takže děkuju i za ni! Snad se vám kapitola líbila... A mám pro vás jednu zprávu - už mám povídku napsanou, takže budu pravidelně přidávat, a možná i častěji.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Léto, přátelství a jiné lásky 5.kapitola:

4. Bloody Marry
06.05.2013 [19:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Úžasná kapitola, nemůžu se dočkat až bude další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Terrys...
06.05.2013 [15:15]

Skvěleeeeeeeeeee!!!Emoticon Emoticon Emoticon Jsem moc zvědavá na Iana
Prosím, prosím přidej další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ŘEKNEŠ prosím jetli budeš přidávat nějak pravidelně? Nejlepší by bylo obden Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.05.2013 [15:32]

kopeckadeniUž se nemůžu dočkat na další kapitolu a jak se Nina prořekla tos vymyslela fakt dobře Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simones
03.05.2013 [18:29]

paráda, mám se na co těšit Emoticon chudinka Happy.. no Nina se pěkně prokecla Emoticon Emoticon ale pobavilo mě to Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!